Toyota και BMW αναπτύσσουν από κοινού τις Supra και Z5

Αυτο, θα μπερδεψει καπως τους petrolheads. Η Toyota, ανακοινωσε οτι αναπτυσσουν απο κοινου με τη BMW ενα διδυμο υβριδικων αυτοκινητων επιδοσεων. Ο,τι εκανε με τη Subaru, οπου αναπτυχθηκε το Toyota GT86/Subaru BRZ ( λεγε με και Toyobaru), θα το κανει και με τη BMW. Απλα σε λιγο πιο… τρομακτικη κλιμακα. 


Παροτι οι δυο εταιρειες κρατουν ως κορη οφθαλμου τις πληροφοριες μακρια απο το κοινο, κατι… λιγα εχουν διαρρευσει για το κοινο project των δυο αυτοκινητοβιομηχανιων. Η BMW, εχει αναλαβει το σασι και τον κινητηρα, \”ευλογωντας\” το μοντελο που θα προκυψει με -τα γνωστα για την εταιρεια- κορυφαια κρατηματα και εναν inline εξακυλινδρο βενζινοκινητηρα. Η Toyota, απο την αλλη, αναλαμβανει τα ηλεκτρικα του αυτοκινητου και, κυριοτερα την κατασκευη των ηλεκτροκινητηρων και κυψελων καυσιμου (fuel cells) χρησιμοποιωντας την εμπειρια που εχει (πχ Prius). 

Οι μεχρι στιγμης πληροφοριες αναφερουν οτι η πλατφορμα θα βασιζεται σε αυτη της BMW i8 και εικαζεται πως το κοινο μοντελο θα εχει πληρως αλουμινενιο σασι με \”σωμα\” απο ανθρακονημα. Και, ενω θα υπαρχει η κοινη πλατφορμα, σε αντιθεση με το Toyobaru, το… ToyoBMW θα ειναι δυο εντελως διαφορετικα αυτοκινητα στο σχεδιασμο. 


Σκεφτειτε οτι η Toyota εστειλε στο Μοναχο μηχανικους της για να βοηθησουν στην τοποθετηση των μπαταριων και των ηλεκτροκινητηρων, ωστε να γινει σωστη κατανομη βαρους και αυτοι δηλωνουν \”αγανακτισμενοι\”, επειδη οι Γερμανοι συναδελφοι τους δεν τους αφηνουν να δουν το υπο εξελιξη μοντελο (και ας ειναι υπο… κοινη εξελιξη). 


Οπως και να χει, οι πληροφοριες θελουν το κοινο project να εχει ολοκληρωθει το 2018 και, για την Toyota να αφορα (επιτελους!) τον διαδοχο της θρυλικης Supra, ενω για την BMW, τη δημιουργια ενος μοντελου που θα ονομαζεται Ζ5 και θα ειναι ο διαδοχος της Ζ4

Οι πληροφοριες του αυστραλεζικου περιοδικου Motoring αναφερουν οτι οι διαστασεις των δυο αυτοκινητων που προκυπτουν απο τη συνεργασια θα \”περιπου οσο το μεγεθος μιας 911\”, με μηκος μικροτερο απο τα 4.500 mm και πλατος λιγοτερο απο τα 1,840 mm, υψος κατω των 1,340 mm, ενω το μεταξονιο θα ειναι μικροτερο απο 2,500 mm. Ετσι, το μοντελο που προκυπτει ειναι μικροτερο απο το FT-1 concept και την τελευταια γενια της Supra, αλλα λιγο μεγαλυτερο απο την υπαρχουσα Z4.


Κρατησου ομως, φιλε petrolhead, γιατι τωρα μπαινουμε στο ζουμι. Ο διαδοχος της BMW Z4 θα προσφερει πολλες επιλογες κινητηρων απο εναν turbo 2λιτρο τετρακυλινδρο 241 ιππων, μεχρι τον turbocharged 3λιτρο εξακυλινδρο με 335 ιππους. Συνδυασμενο και με την υβριδικη δυναμη της Toyota, η συνολικη ιπποδυναμη της Ζ5 θα ξεπερνα τους 473 ιππους!!!

 Για την Toyota, ειναι δεδομενο οτι θα χρησιμοποιειται μονο ο εξακυλινδρος της BMW στη νεα Supra, με τα plug in/fuel cell/ηλεκτρικα καλουδια να φτανουν τη δυναμη στα ιδια επιπεδα με την κορυφαια εκδοση της Ζ5 (προφανως θα ονομαζεται Ζ5Μ). Το βαρος, σε ολες τις περιπτωσεις, εχει πεσει κατω απο τα 1.500 κιλα

Περιμενουμε κοινο concept car στις αρχες του επομενου ετους.

Τις φωτο, τις πηραμε απο εδω

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!