Βαθια μεσα σου, το ηξερες. Το περιμενες. Ετσι, δεν επεσε ακριβως σαν βομβα η ανακοινωση του νεου αφεντικου του M Division της BMW, Frank van Meel, οτι θα σταματησουν να παραγονται Μ με χειροκινητα κιβωτια. Ξενερωμα; Ισως, για πολλους απο τους petrolheads, ομως οι αριθμοι δικαιωνουν τον van Meel. Γιατι τα κιβωτια διπλου συμπλεκτη ειναι μακραν πιο γρηγορα απο τα χειροκινητα, ευνοουν την οικονομια καυσιμου και, κυριως, προτιμωνται κατα κορον απο τους αγοραστες. Με τις πωλησεις χειροκινητων Μ να πεφτουν στον… Καιαδα, η BMW ειναι καπως σαν \”αναγκασμενη\” να τα καταργησει στις επομενες γενιες.
Και τα κακα νεα συνεχιζονται απο τη Γερμανια. Ο Van Meel ανακοινωσε επισης οτι το M Division βαζει ενα ειδος \”οριου\” στους 600 ιππους σε ολα τα μοντελα του. Για την Μ3 και την Μ4, αυτο δεν ειναι και μεγαλο προβλημα. Για τα μεγαλυτερα μοντελα ομως, οπως η Μ5 που ειναι ηδη κοντα στο οριο, ειναι θεματακι. Η BMW ψαχνει τροπους για να αποδιδεται καλυτερα και ταχυτερα η δυναμη στο δρομο και οχι να την αυξησει. Ε, αυτο το τελευταιο, δεν μπορει να μη σε ξενερωνει.
Ανεξαρτητα απο την ιπποδυναμη, αντιλαμβανεσαι πως η καταργηση των χειροκινητων κιβωτιων απο τις Μ, κανει σχεδον… αυτοματα τις υπαρχουσες κατι σαν συλλεκτικες. Μηπως ειναι η ωρα να αγορασεις μια χειροκινητη (λεμε τωρα);Γιατι, δε λεω, το ημιαυτοματο κιβωτιο της BMW ειναι θεϊκο. Ομως τιποτα δεν μπορει να σου δωσει το πραγματικο, \”αντρικο\” feeling του συμπλεκτη…