GT Black Series : Η νέα Record Holder του Nurburgring

  Μετα τον 7ο συνεχομενο τιτλο της στη Formula 1, η Mercedes σημερα γιορταζει και για την αποκτηση του υψηλοτερου σκαλιου στο βαθρο των ρεκορ του Nurburgring. Η εκπληκτικη GT Black Series (πατηστε εδω για το σχετικο αρθρο), καταφερε να εκθρονισει τη GT2 RS της Porsche, κανοντας τον εκπληκτικο χρονο των 6:43.

 

 

  Με εναν επισημα καταγεγραμμενο και επιβεβαιωμενο χρονο στα 6:43,616 στα 20.6 χιλιομετρα της Πρασινης Κολασης και 6:48,047 στο πληρες γυρο (ανατρεξτε στο τελος του αρθρου για τις σχετικες διευκρινησεις), η GT Black Series γινεται το ταχυτερο αυτοκινητο παραγωγης (για αυτο δε μετραμε το 6:40 της GT2 RS MR), με χρονο 31 δευτερολεπτα ταχυτερο απο της μικροτερης αδερφης της, της GT R Pro (διαβαστε το αφιερωμα μας, πατωντας εδω). 

  Το εντυπωσιακοτερο ωστοσο, ειναι πως η Mercedes δεν εκανε τιποτα αλλο, περα απο το να αξιοποιησει απλα στο επακρο τις ικανοτητες και τις δυνατοτητες ρυθμισης που εχει ως standard η GT Black Series. Στο τιμονι της, βρεθηκε ο 35χρονος οδηγος της Mercedes-AMG στη κατηγορια GT3, Maro Engel.

  Ο Engel και οι μηχανικοι της Mercedes, χρησιμοποιησαν το εξης setup για την επιτευξη του ρεκορ. Το εμπρος splitter ανοιχτηκε στη θεση Race, ενω το ανω και το κατω πτερυγιο της πισω αεροτομης ρυθμιστηκαν στη μεσαια θεση. Η ρυθμιζομενη αναρτηση της GT Black Series, ρυθμιστηκε στα -5mm μπροστα και -3mm πισω, ενω το camber εμπρος και πισω, ρυθμιστηκε στη μεγιστη δυνατη αρνητικη κλιση, -3.8 μοιρες μπροστα και -3 μοιρες πισω. Στις ηλεκτρονικα ρυθμιζομενες αντιστρεπτικες ραβδους, ο Engel χρησιμοποιησε τη σκληροτερη απο τις 3 διαθεσιμες ρυθμισεις, ενω στο AMG Traction Control, χρησιμοποιησε τις θεσεις 6 και 7 (Στο 0 αφηνει πληρη ελευθερια πλαγιολισθησης, ενω στη θεση 9 σχεδον καθολου). Ολα αυτα, ειναι ρυθμισεις που μπορει ο καθε κατοχος να κανει, μιας και ειναι μερος του βασικου εξοπλισμου της GT Black Series.

 

  Το ιδιο ειναι και τα ελαστικα που χρησιμοποιησε η Mercedes, τα ειδικα σχεδιασμενα για εφαρμογη στη GT Black Series, Cup 2 R της Michelin, με μοναδικη \”διαφορα\”, τη προθερμανση τους με κουβερτες στα pit, καθως ο χρονος κοστιζει πολυ χρημα στο Nurburgring. Τα φρενα της GT Black Series δεν εδειξαν κανενα σημαδι κοπωσης συμφωνα με τον Engel, ενω το roll-cage και οι ζωνες 4 σημειων (μερος του Track Package, που αποτελει βασικο στοιχειο εξοπλισμου), δινουν μεγαλη σιγουρια και αισθησης ασφαλειας στον οδηγο, σε περιπτωση που συμβει το αναπαντεχο.

  Τα 400 κιλα καθετου αεροδυναμικου φορτιου στα 250 χιλιομετρα/ωρα, εδωσαν τη δυνατοτητα στον Engel να κινηθει με σχεδον 270 χιλιομετρα/ωρα στο κομματι Kesselchen της πιστας, ενω στη μεγαλη ευθεια Doettinger Hoehe, η ταχυτητα της GT Black Series, ξεπερασε τα 300 χιλιομετρα/ωρα.

  Ο Maro Engel δηλωσε : \”Ειναι πραγματικα εντυπωσιακο το ποσο downforce παραγει η GT Black Series και το ποσο σιγουρια σου δινει, να την οδηγησεις στο οριο. Τα συγχαρητηρια μου στους μηχανικους του Affalterbach για το αυτοκινητο που δημιουργησαν. Χαιρομαι ιδιαιτερα που μου δοθηκε η ευκαιρια να δειξω τις ικανοτητες που εχει αυτο το εκπληκτικο αυτοκινητο\”. Αξιζει να σημειωσουμε οτι με θερμοκρασια 7 βαθμους στον αερα, 10 στην ασφαλτο και με πολλα κομματια σε γρηγορες στροφες να ειναι ελαφρως υγρα, λογω του οτι βρισκονται στη σκια, οι συνθηκες ηταν κατι λιγοτερο απο ιδανικες για την επιτευξη ενος ρεκορ.

  Η επισημη και επιβεβαιωμενη χρονομετρηση των γυρων που πραγματοποιησε η GT Black Series, εγιναν απο την εταιρεια τηλεμετριας \”Wige Solutions\” και επιβεβαιωθηκαν απο τους εποπτες του Nurburgring, τοσο για την ακριβεια της χρονομετρησης, οσο και για το οτι το αυτοκινητο εφερε μονο στοιχεια του βασικου μερους του εξοπλισμου του. Μπορειτε να παρακολουθησετε το γυρο, στο βιντεο που ακολουθει :

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=JWaz9HVgDeY]

 

Διευκρινηση σχετικα με το μηκος της πιστας

  Συμφωνα με τη παραδοση και τη χρονομετρηση που γινεται επι σειρα ετων, ο επισημος χρονος που δημοσιευεται αφορα την εκκινηση εν\’ κινησει απο τη γραμμη στην εξοδο των pit (ειναι το σημειο που γινεται η εισοδος απο το κομματι της πιστας Grand Prix στη Nordschleife) και ολοκληρωνεται πριν τη τελυταια στροφη (στο κομματι που το Nordschleife ξεκινα να μπαινει στη πιστα Grand Prix). Αυτο γινεται απο το 1997, για ιστορικους λογους, απο το \”Supertest\” του \”Sport Auto\”. Το κομματι λοιπον που δε μετριεται, ονομαζεται \”T13 straight\”.

  Επειδη ομως απο το 2019, η \”Nurburgring 1927 Gmbh\” (η ιδια η πιστα δηλαδη), εισηγαγε το δικο της πινακα χρονων και τη δικη της επιτροπη εμπειρογνωμονων που επιβεβαιωνουν πως τα αυτοκινητα δε φερουν καμια ειδικη μετατροπη, συνυπολογιζει και την ευθεια T13. Για αυτο και υπαρχουν δυο μηκη πιστας (20.6 & 20.832 χιλιομετρα, αντιστοιχα).

 

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!