Το Nissan Pulsar είναι άνετο. Πολύ άνετο

Για μια εταιρεια που διαθετει στη \”φαρετρα\” της το… super best seller Qashqai και το εκπληκτικο νεο Micra, ηταν ενα ερωτημα το τι χωρο θα εβρισκε για να επιβιωσει το Pulsar. Οι Ιαπωνες βεβαια, ξερουν τι κανουν και το μικρο μοντελο της Nissan, φανταζει σημερα σαν μια ιδιαιτερα συμφερουσα προταση στη χειμαζομενη ελληνικη αγορα, ποσο μαλλον αν λαβεις υποψη και τις προσφορες που, κατα καιρους κανει η ελληνικη αντιπροσωπεια της μαρκας.

Και εκει που περιμενεις οτι το Pulsar ειναι ενα ακομα μικρομεσαιο, με \”ευκολοχωνευτη\” εμφανιση μεσα- εξω, πληρη εξοπλισμο, καλους κινητηρες, καλη ποιοτητα κατασκευης και ιδιαιτερα χαμηλη τιμη, ερχεται η εκπληξη. Απο την πρωτη βολτα κιολας! Γιατι προσπαθεις να καταλαβεις αν \”φταινε\” τα σουπερ ανετα καθισματα, η η μαλακη ρυθμιση της αναρτησης για τον τροπο απορροφησης των (συνηθισμενων για ελληνικο οδοστρωμα) ανωμαλιων του οδοστρωματος, που, σε πολλες περιπτωσεις θα εκανε και premium SUV να… κοκκινησει απο τη ζηλια του.
Ναι, το Pulsar, εχει ως δυνατο του σημειο την ποιοτητα κυλισης και την ανεση που προσφερει στους επιβατες, φιλτραροντας επιτυχημενα οτιδηποτε θα μπορουσε να διαταραξει την ηρεμια τους. Δεν ειναι υπερβολη να πουμε οτι οι τεχνικοι της Nissan εκαναν αριστη δουλεια σε αυτο τον τομεα, οπως και σε αυτο της ηχομονωσης, στοχευοντας προφανως σε μεγαλυτερη κατηγορια

Και, απο εκει και περα; Το Pulsar που δοκιμαζουμε αυτη την εβδομαδα, ειναι προσθιοκινητο και φοραει τον 1,2 DIG-T με τους 115 ιππους. Το αμεσου ψεκασμου μοτερ, κρυβει τον μικρο του κυβισμο σε ολο το φασμα των στροφων, καθως αποδιδει το μεγιστο της ροπης του (190Nm) μολις απο τις 2.000 σ.α.λ. και την ιπποδυναμη στις 4.500 σ.α.λ., ενω υποσχεται μεγαλη οικονομια καυσιμου. Η εργοστασιακη τιμη για την μεση καταναλωση, η οποια ειναι 5,6 λιτρα/100 χλμ., δεν αποκλινει ιδιαιτερα απο την πραγματικοτητα, αναλογως του τροπου οδηγησης βεβαιως. Με… ανθρωπινη οδηγηση στην πολη, η καταναλωση κινειται περιπου στα  6,5 λτ./100 χιλιομετρα, αν ομως αποφασισεις να πιεσεις τον γραμμικο και πολιτισμενο κινητηρα, θα δεις το αναμενομενο, δηλαδη την καταναλωση να εκτοξευεται.
Στο δρομο, το Pulsar ειναι ο ορισμος του \”οικογενειακου αυτοκινητου\”. Ηρεμο, ηπιο και προβλεψιμο, σου δειχνει απο νωρις τα ορια σου και, αν επιμεινεις και το παρακανεις, οταν αρχισει η υποστροφη θα σε \”μαζεψουν\” τα ηλεκτρονικα του συστηματα εγκαιρα. Το τιμονι παρεχει μια τυπικη πληροφορηση για το δρομο και ειναι περισσοτερο εστιασμενο στο να μην κουραζει τον οδηγο στις μετακινησεις εντος και εκτος πολης. Στο ιδιο μοτιβο και τα υπολοιπα, με το σαφες κιβωτιο να εχει μακριες σχεσεις για λογους οικονομιας (να επισημανουμε τον οσο πρεπει μαλακο συμπλεκτη), την ανετη θεση οδηγησης και τον πληρη εξοπλισμο.
Απο εκει και περα, η εικονα στο ευρυχωρο, τοσο εμπρος οσο και πισω εσωτερικο, οπου υπαρχει μιξη μαλακων και σκληρων μαλακων, ειναι γνωριμη για ενα μοντελο Nissan, με το τριακτινο τιμονι και τα χειριστηρια σε αυτο, τον ευμεγεθη πινακα οργανων που στο κεντρο του υπαρχει μια οθονη πληροφορησης για τον οδηγο, αλλα και το κεντρο του ταμπλο, οπου υπαρχουν σε ενα piano black πλαστικο, συγκεντρωμενα ολα τα χειριστηρια του κλιματισμου, του ηχοσυστηματος κ.α.

Επαρκης ο χωρος και για τους πισω επιβατες

Εν ολιγοις, το Pulsar, δεν ειναι τιποτε λιγοτερο απο αυτο που υποσχεται το ονομα του, ειναι \”τιμιο\” και ανετο απ\’ ολες τις αποψεις για μια οικογενεια και ειναι εδω για να θυμισει σε αυτους που, δεκαετιες τωρα, επιμενουν να κρατουν τα Sunny τους που \”τραγουδουν\” ακομα, οτι η Nissan τα φτιαχνει ακομα το ιδιο καλα…
 

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!