Την… αριστερη λωριδα των πωλησεων, σε λιγοτερο απο εναν χρονο απο την εισοδο του στην αγορα, εχει πιασει το Opel Insignia. Η γερμανικη μαρκα εχει ηδη λαβει περισσοτερες απο 100.000 παραγγελιες πανευρωπαϊκα για το ανανεωμενο της μοντελο, το οποιο κατασκευαζεται στο εργοστασιο του Rüsselsheim (Γερμανια) και διατιθεται ως Grand Sport sedan, Sports Tourer station wagon και τετρακινητο Country Tourer station wagon. Οι εκδοσεις εξοπλισμου ξεκινουν απο το ηδη ολοκληρωμενο Selection και φτανουν μεχρι το κορυφαιο μοντελο Innovation. Στην κορυφη της γκαμας του νεου Opel Insignia βρισκεται το δυναμικο GSi – μια σπορ εκδοση για οσους αναζητουν κατι ξεχωριστο – ενα αυτοκινητο που υποσχεται στον οδηγο μεγιστη απολαυση σε οποιοδηποτε δρομο.
Το νεο Insignia αντλει ισχυ απο μια γκαμα υπερτροφοδοτουμενων, τετρακυλινδρων κινητηρων diesel και βενζινης 1.5 – 2.0-L, σε συνδυασμο με εξαταχυτο μηχανικο η εξαταχυτα και οκταταχυτα αυτοματα κιβωτια. Οι ισχυροτεροι κινητηρες diesel και βενζινης προσφερονται επισης με καινοτομο συστημα τερακινησης με ελεγχο κατανομης ροπης (torque vectoring all-wheel drive).
Το νεο Insignia ειναι εξαιρετικα ελκυστικο τοσο για ιδιωτες οσο και για εταιρικους πελατες (fleet) – προσφατα μαλιστα απεσπασε τον τιτλο “Company Car Today CCT100” (Company Car Today) στη Μ. Βρετανια. Οι αγοραστες επωφελουνται απο τις πολυαριθμες προηγμενες τεχνολογιες του, οπως το Συστημα Διατηρησης & Προσαρμογης Ταχυτητας – adaptive cruise control (που προσαρμοζει αυτοματα την ταχυτητα σε αυτην του προπορευομενου οχηματος, συμφωνα με την επιλεγμενη αποσταση), προβολεις IntelliLux LED matrix (που προσαρμοζονται αυτοματα σε ολες τις συνθηκες κυκλοφοριας) και εργονομικα καθισματα πιστοποιημενα απο τους ειδικους πλατης του Aktion Gesunder Rücken e. V. Επιπλεον, το κοστος ιδιοκτησιας παραμενει σε μεσο επιπεδο σε σχεση με τον ανταγωνισμο στις premium κατηγοριες.
Τα εννεα στα δεκα νεα Insignia που εχουν παραγγελθει μεχρι τωρα, ειναι εξοπλισμενα με το προαιρετικο, κορυφαιο συστημα infotainment Navi 900 IntelliLink. Το ενσωματωμενο συστημα πλοηγησης περιλαμβανει μια εγχρωμη, οθονη αφης οκτω ιντσων. Το Navi 900 IntelliLink ειναι συμβατο με Apple CarPlay και Android Auto, που σημαινει οτι φερνει τον κοσμο των smartphones μεσα στο αυτοκινητο. Εαν το οχημα διαθετει OnStar, τα smartphones μπορουν επισης να συνδεθουν στο ισχυρο 4G/LTE Wi-Fi Hotspot[1] του αυτοκινητου – π.χ. για αριστο online audio streaming.
Η δημοφιλια του νεου Insignia στην αγορα συνδυαζεται με τις επιτυχιες του στα διεθνη Μεσα Ενημερωσης. Η νεα ‘ναυαρχιδα’ της Opel εχει κερδισει περιοπτες διακρισεις απο εγκυρες εκδοσεις οπως το “Χρυσο Τιμονι” 2017 στην Πολωνια (Auto Swiat) και τη Σλοβενια (Auto Bild) καθως και το “Best Car 2017” (Fleet Cars & Vans, Fleet Auto Premium) στην Πολωνια και τον τιτλο “Fleet News of the Year” (FLEET Magazine) στην Τσεχια.
Το νεο Insignia εχει επισης αποδειξει το σθενος του, αντιμετωπο με σκληρο ανταγωνισμο, σε συγκριτικες δοκιμες που πραγματοποιησαν περιοδικα αυτοκινητου σε ολη την Ευρωπη. Μεχρι σημερα, το Insignia εχει κερδισει σε 23 απο 40 συγκριτικα τεστ: τεσσερις νικες σε Γερμανια (Autostraßenverkehr 26 Ιουλιου και 20 Σεπτεμβριου, Auto Zeitung 26 Ιουλιου, Auto Bild 4 Αυγουστου), τρεις νικες σε Ολλανδια (AutoWeek 29/17 και online 21 Ιουλιου, AutoVisie 6 Ιουλιου) και Τσεχια (auto.cz 29 Σεπτεμβριου, AutoTIP 2 Οκτωβριου, auto motor und sport 17 Οκτωβριου), δυο σε Πορτογαλια (Auto Hoje 24 Αυγουστου, Auto Foco 21 Δεκεμβριου), Βελγιο (Le Moniteur Automobile 27 Νοεμβριου, AutoWereld 1 Δεκεμβριου), Πολωνια (Auto Świat 10 και 17 Ιουλιου), Σουηδια (Teknikens Värld 27 Αυγουστου, Vi Bilägare Ιανουαριος 2018), και Μεγαλη Βρετανια (What Car? 4 Αυγουστου, Auto Express 17 Ιανουαριου, 2018) και απο μια σε Γαλλια (caradisiac.com), Σλοβακια (auto motor und sport 10 Οκτωβριου) και Νορβηγια (Motor 4 Νοεμβριου).