Το γαλλικο μοντελο θα λανσαριστει με τρικυλινδρο 1,0 λιτρου, ενω θα ακολουθησουν ο νεος τετρακυλινδρος των 1.330 κ.εκ. και ο diesel των 1.500 κ.εκ. Μεγαλο βαρος θα δοθει σε ποιοτητα, αλλα και τεχνολογια, καθως ειναι χαρακτηριστικο το γεγονος οτι θα εισαγει features, οπως η αυτονομη οδηγηση, στην κατηγορια.
Ζητουμενο της γαλλικης μαρκας ειναι να παραμεινει το Clio το πιο επιτυχημενο μοντελο του Groupe Renault παγκοσμιως, αφου εχει πουλησει, απο το 1990, οποτε και παρουσιαστηκε, ως σημερα, περισσοτερα απο 15 εκατομμυρια αυτοκινητα. Το Renault Clio αποτελει το πιο δημοφιλες αυτοκινητο στη Γαλλια, ενω κατεκτησε και την κορυφη των πωλησεων της κατηγοριας Β στην Ευρωπη, απο το 2013 και μετα. Αξιζει μαλιστα να σημειωθει, οτι το Renault Clio, επιτυγχανοντας μια πολυ καλη εμπορικη πορεια, σημειωνε αυξηση πωλησεων καθε χρονο, απο το 2012 εως το 2018.
Το νεο Renault Clio τιθεται επικεφαλης του στρατηγικου πλανου του Groupe Renault «Drive the Future (2017-2022)», που παρουσιαστηκε το 2017 και εχει τρεις βασικους πυλωνες:
• Ηλεκτροκινηση: Μεχρι το 2022, το Groupe Renault θα διαθεσει 12 ηλεκτρικα μοντελα στη γκαμα του. Το νεο CLIO θα ειναι το 1ο με υβριδικο κινητηρα E-Tech, που βασιζεται σε τεχνολογια εξελιγμενη απο τη Renault.
• Συνδεσιμοτητα: Μεχρι το 2022, η εταιρεια στοχευει σε ολες τις βασικες αγορες της τη διαθεση 100% συνδεδεμενων αυτοκινητων. Το νεο Renault CLIO αποτελει την εμπρακτη αποδειξη αυτης της δυναμικης, με το νεο συνδεδεμενο συστημα Multimedia υψηλης τεχνολογιας.
• Αυτονομια: Μεχρι το 2022, το Groupe Renault θα διαθετει 15 μοντελα με τεχνολογια αυτονομης οδηγησης. Το νεο Renault CLIO ειναι πρωτοπορος σε αυτον τον τομεα, καθως ειναι εξοπλισμενο με συστηματα υποβοηθησης του οδηγου που καθιστουν την αυτονομη οδηγηση μια προσιτη πραγματικοτητα σε αυτοκινητα της κατηγοριας του.
Συνολικα, το νεο Clio παιζει κομβικο ρολο στην στρατηγικη που στοχευει στην ενδυναμωση των συνεργειων της Nissan-Renault-Mitsubishi Alliance. Αυτη η στρατηγικη βασιζεται στην εξελιξη κοινων τεχνολογιων και τη χρηση νεων πλατφορμων, οπως ειναι η πλατφορμα CMF-B, την οποια αξιοποιει πρωτο το νεο Clio, το οποιο και εχει προσβαση στη νεα ηλεκτρικη και ηλεκτρονικη αρχιτεκτονικη της. Κατα αυτον τον τροπο, η νεα πλατφορμα μπορει να ενοποιησει τις τελευταιες τεχνολογιες, ανταποκρινομενη στις νεες απαιτησεις της αγορας.
Πρωτοπορος μιας νεας γενιας μοντελων Renault, το νεο Clio ειναι επισης διαθεσιμο στη νεα εκδοση R.S. Line, που ειναι ευθεως εμπνευσμενη απο το αγωνιστικο τμημα Renault Sport.
Απο σχεδιαστικη αποψης, πιο μοντερνο και δυναμικο, το νεο Renault Clio κληρονομει τα αισθησιακα μοτιβα της προηγουμενης γενιας. Ωστοσο, η νεα γενια του κερδιζει σε εκφραστικοτητα, ενω κραταει το κομψο της προφιλ. Στο μπροστινο μερος, το καπο ενσωματωνει ενα μοτιβο νευρων που του χαριζουν ενα αναγλυφο εφε. Η γριλια της μασκας ειναι μεγαλυτερη και ο μπροστινος προφυλακτηρας ειναι περισσοτερο τονισμενος, με εναν πολυ εκφραστικο κεντρικο αεραγωγο που βοηθαει, παραλληλα, και την καλυτερη ψυξη του κινητηρα. Αναφορικα με το μεγεθος του, το νεο CLIO εχει 14 χλστ. μικροτερο μηκος απο τον προκατοχο του, αλλα παραμενει πιο ευρυχωρο εσωτερικα. Ακολουθως, το αμαξωμα εχει χαμηλωσει κατα 30 χλστ., προσφεροντας καλυτερη αεροδυναμικη και πιο σπορτιφ χαρακτηρα. Οι τροχοι 17 ιντσων (αναλογα την εκδοση) αναβαθμιζουν την δυναμικη εμφανιση του νεου μοντελου, ενω λεπτομερειες, οπως η κεραια που μοιαζει με πτερυγιο καρχαρια, το 100% φωτα LED, η πληθωρικη πισω πορτα και η χρωμιωμενη διακοσμητικη γραμμη γυρω απο τα παραθυρα αναβαθμιζουν, συνολικα, την εικονα του εξωτερικου, αλλα και την αισθηση απτης ποιοτητας.
Το νεο μοντελο θα ειναι διαθεσιμο σε διαφορα νεα χρωματα αμαξωματος, μεταξυ των οποιων το Valencia Orange, το Vison Brown και το Celadon Blue. Αποτυπωνοντας την ζωντανια του νεου μοντελου, το νεο χρωμα Valencia Orange προσφερει οπτικο βαθος και ενα εντυπωσιακο ιριδιζον εφε εξαιτιας ενος καινουριου βερνικιου που κανει πρωτη φορα την εμφανιση του στην αυτοκινητοβιομηχανια. Συνολικα, το νεο Clio ειναι διαθεσιμο σε 11 χρωματα αμαξωματος και 3 πακετα εξατομικευσης του εξωτερικου (κοκκινο, πορτοκαλι και μαυρο).
Το νεο CLIO ειναι το πρωτο που εφοδιαζεται με εκτροπεις αερα (σποϊλερ) στους θολους των εμπρος τροχων. Τα spoilers εξυπηρετουν την πιο ομαλη ροη του αερα, εξασφαλιζουν καλυτερη αεροδυναμικη και τελικα βοηθανε στον περιορισμο της καταναλωσης. Επιπροσθετως, προσδιδουν στο αμαξωμα του νεου CLIO εναν πιο δυναμικο και σπορτιφ χαρακτηρα.
Τα εμπροσθια φωτα του νεου Clio ειναι, πλεον, 100% LED απο το βασικο εξοπλιστικο επιπεδο, ενω ειναι σχεδιασμενα με βαση τη φωτεινη υπογραφη C-Shape η οποια χαρακτηριζει ολα τα νεα μοντελα Renault. Παραλληλα, χαριζουν στο νεο μοντελο μια πιο εκφραστικη εμφανιση, η οποια τονιζεται ακομα περισσοτερο απο το μοτιβο σε σχημα διαμαντιων που ειναι τοποθετημενο στην ανω πλευρα τους και προσθετει απο μονο του περισσοτερη γοητεια και κομψοτητα.
Η αρχιτεκτονικη του χωρου αποσκευων εχει βελτιστοποιηθει ωστε το σχημα του να γινει οσο πιο τετραγωνισμενο γινεται. Το premium ηχοσυστημα της BOSE ειναι, πλεον, πληρως ενσωματωμενο και ετσι δεν εισχωρει μεσα στο χωρο αποσκευων, ο οποιος με τη σειρα του εχει εκτοξευθει στα 391 λιτρα (επιπλεον των 26 λιτρων των διαθεσιμων αποθηκευτικων χωρων μεσα στην καμπινα), μεγεθος που τον καθιστα τον μεγαλυτερο στην κατηγορια. Παραλληλα, το διπλο πατωμα απλοποιει το καθημερινο φορτωμα, ενω οι πλατες των πισω καθισματων μπορουν να αναδιπλωθουν προσφεροντας επιπεδο δαπεδο φορτωσης.
Οπως συμβαινει και με τα εμπρος φωτιστικα σωματα, ετσι και στα πισω το παρον δινει ο σχεδιασμος με το μοτιβο C-Shape που τους χαριζει ενα πολυ δυνατο εφε βαθους. Παραλληλα, ενα 3ο μακρυτερο και πιο στενο φως φρενων ειναι τοποθετημενο στο πανω μερος του πισω παραθυρου.
Το πολυ κομψο προφιλ της προηγουμενη γενιας του Clio, που ξεχωρισε με τις κρυμμενες χειρολαβες της πισω πορτας που χαρισαν στο μοντελο μια κουπε αισθητικη, εχει, πλεον, αναβαθμιστει μεσα απο την προσθηκη πολλων νεων στοιχειων σχεδιασμου. Αυτα περιλαμβανουν το χρωμιωμενο φινιρισμα στο πλαισιο των παραθυρων, την επικαλυψη των πλευρικων κολονων και των χειρολαβων της πισω πορτας με μαυρο, γυαλιστερο φινιρισμα, τα αναγλυφα μοτιβα στο χαμηλοτερο μερος των θυρων, που μοιαζουν να αναδυονται μεσα απο το μεταλλικο πανελ, καθως και την υπογραφη του Clio πανω στο χρωμιωμενο διακοσμητικο. Ετσι, η λεπτομερεια και ο προσεκτικος σχεδιασμος των πλευρικων πανελ ειναι ακομα ενα στοιχειο που αναδεικνυει την αναβαθμισμενη απτη ποιοτητα του εξωτερικου.