Πλήρως Ηλεκτρικό : Το νέο Peugeot e-Rifter

Πληρως Ηλεκτρικο : Το νεο Peugeot e-Rifter

[ad_1]


  Η PEUGEOT συνεχιζει την παγκοσμια προωθηση του εξηλεκτρισμου των επιβατικων της μοντελων.   Σε μια κοινη προσπαθεια για την προσωπικη σας μετακινηση, το PEUGEOT RIFTER ειναι πλεον διαθεσιμο και ως αμιγως ηλεκτροκινητο. 


  Η PEUGEOT βρισκεται στην ευχαριστη θεση να παρουσιασει το νεο PEUGEOT e-RIFTER, το οποιο εκφραζει απολυτα την στρατηγικη της «δυναμης της επιλογης», και προσφερει:

  • αυτονομια εως και 280χλμ. βασει του κυκλου πιστοποιησης WLTP,
  • 2 μηκη αμαξωματος (Standard και Long), με εως και 7 θεσεις, χωρο αποσκευων με χωρητικοτητα εως 1.050 λιτρα και 5 θεσεις,
  • ικανοτητα ελξης εως 750 κιλα.

  Χωρις να στερειται κανενα απο τα πλεονεκτηματα του αρχικου μοντελου και χωρις συμβιβασμους στις επιδοσεις, το νεο PEUGEOT e-RIFTER σας εξασφαλιζει, λογω μηδενικων εκπομπων, την προσβαση στο κεντρο των πολεων με περιορισμους κυκλοφοριας, και ανταποκρινεται σε καθε σας προσδοκια, προσφεροντας ενα ευρυχωρο και τεχνολογικο εσωτερικο, χαρη και στο νεο ψηφιακο ταμπλο PEUGEOT i -Cockpit.


100% Ηλεκτρικη τεχνολογια, Ετοιμο για αμιγως ηλεκτρικη οδηγηση


  Βασισμενο στην, πολλαπλων επιλογων κινητηρα, αρθρωτη πλατφορμα με κωδικο EMP2 (Efficient Modular Platform), το PEUGEOT e-RIFTER διαθετει εναν 100% ηλεκτροκινητηρα μεγιστης ισχυος 100kW και ροπης 260Nm, διαθεσιμης απο την στιγμη της εκκινησης, για αμεση ανταποκριση, χωρις κραδασμους, χωρις θορυβους, χωρις αλλαγες ταχυτητων, χωρις οσμες, και φυσικα, χωρις εκπομπες CO2.


  Το συστημα της ηλεκτροκινησης (ηλεκτροκινητηρας και φορτιστης-μετατροπεας DC/AC) ειναι παρεμφερες με εκεινο του νεου PEUGEOT e-TRAVELLER.


  Οπως και σε εκεινο, ο περιοριστης ταχυτητας ειναι προσαρμοσμενος ετσι ωστε να ανταποκρινεται στις προδιαγραφες φορτιου και χρησης της συγκεκριμενης κατηγοριας. 


  Οι επιδοσεις (σε προγραμμα POWER) ειναι οι παρακατω (τιμες σε διαδικασια πιστοποιησης):

  • Ανωτατη ταχυτητα 135 χλμ./ω.,
  • Επιταχυνση 0 – 100 χλμ./ω. σε 11.2δλ., 
  • Ρεπριζ  80 – 120 χλμ./ω. σε 8.9δλ.


  Οι δυο εκδοσεις (Standard και Long) ειναι διαθεσιμες με μπαταρια ιοντων λιθιου (18 στοιχειων) χωρητικοτητας 50 kWh,  που εξασφαλιζει αυτονομια εως και 280χλμ. αναλογα με την εκδοση και το στυλ οδηγησης, βασει του πρωτοκολλου WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures).


  Συνδεδεμενο με το κυκλωμα μεταφορας θερμοτητας της καμπινας των επιβατων, το συστημα θερμικης διαχειρισης της μπαταριας δινει τη δυνατοτητα για χρηση ταχυφορτιστη (εως 100 kW), ενω προσφερει βελτιστοποιημενη αυτονομια και αυξημενα μεσοδιαστηματα συντηρησης.



  Διατιθεται με δυο τυπους ενσωματωμενου φορτιστη ωστε να καλυπτει ολες τις λυσεις φορτισης των πελατων:  Εναν στανταρ μονοφασικο φορτιστη ισχυος 7.4kW και εναν προαιρετικο τριφασικο με ισχυ 11 kW.


  Η υποδοχη του καλωδιου φορτισης βρισκεται στο πισω αριστερο φτερο, και παρεχει τη δυνατοτητα φορτισης με διαφορους τροπους: απο μια συμβατικη οικιακη παροχη, απο ενισχυμενη παροχη η απο ενα Wall Box, ακομα και απο ταχυφορτιστη.


  Οι επιλογες φορτισης της μπαταριας των 50 kWh παρεχουν ευελιξια και προσαρμοζονται σε καθε καθημερινη αναγκη. Υπαρχουν αρκετοι τυποι φορτισης, στο σπιτι, στην εργασια, η και σε δημοσιους σταθμους φορτισης :

  • Απο οικιακη παροχη (8A), 31 ωρες για μια πληρη φορτιση,
  • Απο ενισχυμενη παροχη (16A), 15 ωρες για μια πληρη φορτιση,
  • Απο ενα Wall  Box  7.4 kW : 7.5 ωρες για πληρη φορτιση με μονοφασικο ενσωματωμενο φορτιστη (7.4 kW),
  • Απο ενα Wall  Box  11 kW : 5 ωρες για πληρη φορτιση με τριφασικο ενσωματωμενο φορτιστη (11 kW),
  • Απο ταχυφορτιστη: η θερμικη διαχειριση της μπαταριας επιτρεπει τη χρηση φορτιστων ισχυος 100 kW που επιτυγχανουν ενα 80% της πληρους φορτισης, σε μολις 30 λεπτα.

  Το νεο PEUGEOT e-RIFTER προσφερει τη δυνατοτητα προγραμματισμου της φορτισης για αργοτερα: απο την οθονη του συστηματος της δικτυωμενης πλοηγησης η μεσω της εφαρμογης MyPeugeot® του smartphone. Η συγκεκριμενη εφαρμογη παρεχει επισης, οποιαδηποτε στιγμη, τη δυνατοτητα να ενεργοποιησουμε η να προγραμματισουμε την ωρα φορτισης και να ελεγξουμε την κατασταση φορτισης της μπαταριας. 


  Το νεο PEUGEOT e-RIFTER εξασφαλιζει στους επιβατες του την ιδανικη θερμικη ανεση στο εσωτερικο του:

  • Υψηλης ισχυος αντισταση θερμανσης (5kW),
  • Θερμαινομενα καθισματα (αναλογα την εκδοση),
  • Ρυθμιση & προγραμματισμο θερμοκρασιας εσωτερικου, μεσω της οθονης αφης (αναλογα την εκδοση) η εξ αποστασεως μεσω της εφαρμογης MyPeugeot® του smartphone (αναλογα την εκδοση). Περα απο την ανεση, αυτη η επιλογη, οταν το αυτοκινητο ειναι συνδεδεμενο στη φορτιση, βελτιστοποιει την αυτονομια επιτυγχανοντας ταχυτερα την ιδανικη θερμοκρασια λειτουργιας της μπαταριας.

Θεση οδηγησης σε πληρη e-ξελιξη




  Ειδικοτερα για τη θεση οδηγησης, η κεντρικη κονσολα εχει ανασχεδιαστει και φιλοξενει:

  • Το νεο χειριστηριο τυπου “e-Toggle” του κιβωτιου των ταχυτητων, εργονομικο και τελεια ενσωματωμενο για τις επιλογες Park / Οπισθεν / Νεκρο / Drive και Brake,
  • Τον επιλογεα των 3 προγραμματων οδηγησης,
  • Εναν αποθηκευτικο χωρο με δυνατοτητα επαγωγικης φορτισης του smartphone.

Το νεο PEUGEOT e-RIFTER προσφερει 3 προγραμματα οδηγησης:

  • Eco (60 kW, 190 Nm): με προσανατολισμο την αυτονομια και την ηρεμη οδηγηση,
  • Normal (80 kW, 210 Nm): Ιδανικο για καθημερινη οδηγηση,
  • Power (100 kW, 260 Nm): με προσανατολισμο τις επιδοσεις κατα τη μεταφορα βαρεων φορτιων.


Δυο επιλογες πεδησης, με την αντιστοιχη ανακτηση ενεργειας της μπαταριας:

  • Μετρια, για αισθηση φρεναρισματος παρομοια με ενος αυτοκινητου με θερμικο κινητηρα,
  • Ενισχυμενη  (μεσω του πληκτρου “B”http://feedproxy.google.com/”Brake” που βρισκεται στο χειριστηριο του κιβωτιου ταχυτητων), για ενισχυμενη δυναμη επιβραδυνσης οταν αφηνουμε το γκαζι, και αυξηση της αυτονομιας


  Ολες οι εκδοσεις του PEUGEOT e-RIFTER ειναι εξοπλισμενες με ηλεκτρικο χειροφρενο, που αποτελει καινουργιο χαρακτηριστικο για το συγκεκριμενο μοντελο. Περα απο το γεγονος οτι απελευθερωνει χωρο στο πατωμα, αυτη η αυτοματη λειτουργια εξασφαλιζει ανεση και ηρεμια στην καθημερινη οδηγηση.



  Το  PEUGEOT  i-Cockpit®  ειναι μια εξελιγμενη τεχνολογια που περιλαμβανει δυο πινακες οργανων, ωστε να δινεται στον οδηγο η δυνατοτητα αναγνωσης ολων των απαραιτητων πληροφοριων και διαχειρισης του 100% ηλεκτροκινητου αυτοκινητου του:


Προαιρετικα, υπαρχει η δυνατοτητα ενος 100% ψηφιακου πινακα οργανων, για πρωτη φορα σε οχημα της κατηγοριας ελευθερου χρονου, που περιλαμβανει μια HD ψηφιακη οθονη 10 ιντσων. Η εμφανιση των πληροφοριων περιλαμβανει ολες τις νεες τεχνολογιες γραφικης απεικονισης της PEUGEOT, και ειναι πληρως διαμορφωσιμη. Ο πινακας οργανων προσφερει διαφορες επιλογες εμφανισης, που ρυθμιζονται απο ενα χειριστηριο στο τιμονι, δινοντας στον οδηγο τη δυνατοτητα να διαμορφωσει “à la carte” το PEUGEOT i-Cockpit. Μπορει να επιλεγει, για παραδειγμα, η εμφανιση της δορυφορικης πλοηγησης, η διαχειριση ενεργειας, η τα βοηθηματα οδηγησης… Τα παντα αναλογα με τις προτιμησεις του οδηγου.


  Ο στανταρ αναλογικος πινακας οργανων ειναι προσαρμοσμενος στη λειτουργια της ηλεκτροκινησης και διαθετει :

  • Οργανο  ισχυος  (powermeter) με ενδειξεις καταναλωσης (ECO για βελτιστοποιηση καταναλωσης ενεργειας η POWER για μεγιστη ισχυ) η ανακτηση ενεργειας (CHARGE),
  • Οργανο ενδειξης θερμοκρασιας συστηματων ανεσης (καλοριφερ, air condition), 
  • Οργανο ενδειξης επιπεδου φορτισης μπαταριας,
  • Χρωματικες ενδειξεις για  τη ροη ενεργειας, τον ελεγχο της φορτισης, (τρεχουσα η εξ αναβολης), πληροφοριες του υπολογιστη ταξιδιου και αυτονομια.


  Στο κεντρο του ταμπλο βρισκεται η οθονη αφης με το συστημα δικτυωμενης πλοηγησης, που παρεχει προσβαση στο μενου “Electric” μεσω αποκλειστικου πληκτρου, και περιηγηση στα μενου :

  • “Flow” για εμφανιση της ροης ενεργειας,
  • “Statistics” για εμφανιση των στατιστικων δεδομενων καταναλωσης,
  • “Charge”, για προγραμματισμο της εξ αναβολης φορτισης.

  Υπαρχει επισης η δυνατοτητα εμφανισης των διαθεσιμων σταθμων φορτισης και της αποστασης τους, βασει της υπολειπομενης αυτονομιας, η και του προγραμματισμου της ωρας εναρξης της θερμικης διαμορφωσης του εσωτερικου περιβαλλοντος. 


Οδηγικη ευχαριστηση, εξυπνα συστηματα για περισσοτερη ευκολια



  Το νεο PEUGEOT e-RIFTER συνδυαζει τις συμπαγεις  εξωτερικες διαστασεις με τη μεγιστη μεταφορικη ικανοτητα.


  Η μπαταρια ειναι τοποθετημενη κατω απο το πατωμα, χωρις να επηρεαζει ετσι καθολου το χωρο επιβατων και αποσκευων.


  Η συγκεκριμενη τοποθετηση, σε συνδυασμο με την πλατφορμα EMP2, ενισχυει την ακαμψια, συμβαλλει στην οδηγικη ευχαριστηση, οπως ακριβως και στις εκδοσεις με κινητηρα εσωτερικης καυσεως, γεγονος που οφειλεται στην ιδανικη κατανομη βαρους. 


  Η ανεση της αναρτησης ειναι εγγυημενη, και η συμπεριφορα δεν διαφερει καθολου απο τις εκδοσεις με κινητηρα εσωτερικης καυσεως, εξασφαλιζοντας ετσι απαραμιλλες επιδοσεις.


  Ο οδηγος του νεου PEUGEOT  e-RIFTER αισθανεται σιγουρια σε καθε κατασταση, χαρη στις ειδικες ρυθμισεις του υποβοηθουμενου συστηματος διευθυνσης που διευκολυνει την καθημερινη οδηγηση επιτυγχανοντας 10.8μ κυκλο στροφης (εκδοση Standard) αλλα και στο μειωμενο υψος (λιγοτερο απο 1,90μ.) που εξασφαλιζει προσβαση στα περισσοτερα κλειστα γκαραζ. 


  Το νεο PEUGEOT  e-RIFTER προσφερει ευκολα διαμορφωσιμο εσωτερικο, χωρις να υστερει καθολου απεναντι στην εκδοση με κινητηρα εσωτερικης καυσεως. 
Διαθεσιμο σε δυο εκδοσεις, 5 και 7 θεσεων και σε δυο μηκη αμαξωματος : Standard (4.40μ.) και Long (4.75μ.).


  Το δευτερο διαθετει μεγαλυτερο μεταξονιο αλλα και μεγαλυτερους προβολους, επιτυγχανοντας αριστη εκμεταλλευση εσωτερικων χωρων και μεγαλη ευρυχωρια.  
Στη 2η σειρα, το καθε ενα απο τα 3 ανεξαρτητα καθισματα μπορει να φιλοξενησει ενα παιδικο καθισμα, και μπορει επισης να αναδιπλωθει στο πατωμα, εξασφαλιζοντας ετσι εναν εντελως επιπεδο χωρο φορτωσης χαρη στο μηχανισμο “Magic Flat”.


  Στην εκδοση long, τα 2 ανεξαρτητα καθισματα στην 3η σειρα ειναι συρομενα και αφαιρουμενα (οπως και στην εκδοση standard) ωστε να προσαρμοζονται σε καθε μεταφορικη αναγκη, ειτε δινοντας προτεραιοτητα στο χωρο για τα γονατα των πισω επιβατων, η στο χωρο των αποσκευων. 


  Χαρη στην πληρη αναδιπλωση του καθισματος του συνοδηγου, εξασφαλιζεται η δυνατοτητα φορτωσης αντικειμενων μεγαλου μηκους. 


  Ο χωρος αποσκευων του PEUGEOT e-RIFTER προσφερει ογκο που κυμαινεται απο 775 λιτρα κατω απο την πισω εταζερα για την 5θεσια εκδοση με στανταρ μηκος αμαξωματος, η εως 4.000 λιτρα μεχρι την οροφη και τα καθισματα αναδιπλωμενα, στην εκδοση Long.


  Το καλυμμα των αποσκευων εχει δυο θεσεις ωστε να προσαρμοζεται αναλογα με τη διαμορφωση του χωρου των αποσκευων. Μπορει επισης να αποθηκευτει πισω απο τις πλατες των καθισματων της δευτερης πισω σειρας. 


  Το μοντελο προσφερει πληθωρα αποθηκευτικων χωρων με χωρητικοτητα που φτανει μεχρι τα 186 λιτρα, αναλογα με την εκδοση. Οι χωροι φυλαξης ειναι κατανεμημενοι σε ολοκληρη την καμπινα, στην κεντρικη κονσολα, στην κονσολα οροφης, στα πανελς των θυρων, στις πισω θεσεις της 1ης και 2ης σειρας, και στο πορτμπαγκαζ. 


  Η εμβληματικη οροφη Zenith® εχει υποστει διαφορες αλλαγες στις διαφορες γενιες μοντελων, και εχει γινει ακομα πιο εντυπωσιακη. Σε συνδυασμο με τη μονοκομματη ηλιοροφη που διαθετει και ηλεκτρικη κουρτινα, διαθετει διαφανη αψιδα με ξεχωριστους χωρους φυλαξης αντικειμενων, εξασφαλιζοντας μεγαλυτερη φωτεινοτητα στο χωρο των επιβατων. 


  Μοναδικο χαρακτηριστικο σε αυτη την κατηγορια, ειναι και η μεγαλη πισω πορτα που διαθετει και ανοιγομενο τζαμι. Αυτο το πρακτικο παραθυρο εξασφαλιζει την προσβαση στο πορτμπαγκαζ χωρις να χρειαζεται να ανοιξει η πισω πορτα. Αυτη η λυση αποδεικνυεται ιδιαιτερα χρησιμη και πρακτικη σε περιπτωση που το αυτοκινητο ειναι παρκαρισμενο σε πολυ στενο χωρο και θελουμε να παρουμε καποιο αντικειμενο απο την πισω εταζερα. 


  Η ικανοτητα ελξης παραμενει στα 750κιλα, με δυνατοτητα τοποθετησης κοτσαδορου απο την ημερομηνια λανσαρισματος της εκδοσης. 


  Για την ασφαλεια και την ανεση των επιβατων της 100% ηλεκτρικης εκδοσης, φροντιζουν οι παρακατω τεχνολογιες και συστηματα υποβοηθησης οδηγησης:

  • Προσβαση και εκκινηση Hands-free,
  • Ασυρματη (επαγωγικη) φορτιση για το smartphone, 
  • Εξελιγμενο συστημα ελεγχου προσφυσης 5 επιπεδων,
  • Υποβοηθηση εκκινησης σε ανηφορα,
  • Visiopark 180° (καμερα οπισθοπορειας), 
  • Περιοριστης/ρυθμιστης ταχυτητας,
  • Συστημα προειδοποιησης ακουσιας εκτροπης απο τη λωριδα κυκλοφοριας, 
  • Προειδοποιηση επικειμενης συγκρουσης,
  • Αυτοματο φρεναρισμα εκτακτης αναγκης, 
  • Προειδοποιηση αποσπασης προσοχης του οδηγου,
  • Αυτοματη εναλλαγη φωτων πορειας-προβολεων,
  • Αναγνωριση πινακιδων οριου ταχυτητας & συσταση τηρησης του, 
  • Διευρυμενη λειτουργια αναγνωρισης οδικης σημανσης (stop, μονοδρομος), 
  • Συστημα ελεγχου τυφλων σημειων,
  • Συστημα ελεγχου ευσταθειας ρυμουλκουμενου


  Το smartphone εχει γινει αναποσπαστο κομματι της καθημερινοτητας μας, το ιδιο και στο νεο PEUGEOT e-RIFTER. Οι πληροφοριες ενσωματωνονται στην κεντρικη οθονη χαρη στη συμβατοτητα MirrorScreen, συμπεριλαμβανομενων των πρωτοκολλων συνδεσης Apple CarPlay™ και Android Auto™. 

  

  Στην πολη, με ταχυτητες εως και 30 km / h, για να εξασφαλιστει η ειδοποιηση των πεζων, ακουγεται ενα ηχητικο σημα που υποδηλωνει την παρουσια του αυτοκινητου οταν αυτο κινειται προς τα εμπρος η με οπισθεν

  Η γκαμα των εκδοσεων του PEUGEOT e-RIFTER αποτελειται απο 4 επιπεδα εξοπλισμου :

Τα τεσσερα επιπεδα εξοπλισμου του νεου PEUGEOT e-RIFTER ειναι :

  • ACTIVE PACK -> Ηλεκτρικο χειροφρενο / Συρομενη πλευρικη πορτα / Χειροκινητος κλιματισμος / Safety pack / Bluetooth radio / ασυμμετρα αναδιπλουμενα πισω καθισματα 2/3-1/3.
  • ALLURE -> ACTIVE PACK + Αισθητηρες παρκινγκ πισω / Προφυλακτηρες στο χρωμα του αμαξωματος με μασκα χρωμιου / Αναδιπλουμενα καθισματα συνοδηγων / Safety Pack Plus.
  • ALLURE PACK -> ALLURE + / ψηφιακο i-Cockpit® / Ζαντες αλουμινιου 16 ιντσων / Μπαρες οροφης / οθονη αφης 8 ιντσων με λειτουργια συζευξης / Δερματινο τιμονι / Visio Park 1 / Φυμε τζαμια / Ανοιγομενο παραθυρο πορτας χωρου αποσκευων,
  • GT -> ALLURE + Αποκλειστικες ζαντες αλουμινιου 17 ιντσων / Διακοσμητικα στοιχεια GT / Διζωνικος αυτοματος κλιματισμος / Ανεξαρτητα πισω καθισματα / Προσβαση και εκκινηση Hands-free.


Μοναδικο στυλ PEUGEOT 




  Το νεο PEUGEOT e-RIFTER  διαφοροποιειται σε σχεση με τις εκδοσεις που εφοδιαζονται με κινητηρες εσωτερικης καυσεως, απο ορισμενα ξεχωριστα γνωρισματα.

Εξωτερικα:

  • Πινακιδακι “e-RIFTER” στο πισω μερος, 
  • Μεγαλης διαμετρου τροχους 16 ιντσων με ελαστικα 215/65R16,
  • Πορτακι για την υποδοχη φορτισης στο πισω αριστερο φτερο (στη θεση της ταπας καυσιμου)

Εσωτερικα:

  • Νεο PEUGEOT digital i-Cockpit® με ψηφιακο πινακα οργανων 10 ιντσων η αναλογικο πινακα με εγχρωμη οθονη,
  • ειδικα γραφικα για την κεντρικη οθονη αφης με το συστημα δικτυωμενης πλοηγησης με φωνητικο ελεγχο, που περιλαμβανει, σε πραγματικο χρονο, ενημερωση για την κυκλοφορια και τις περιοχες κινδυνου της TomTom services, καθως και τη θεση και τη διαθεσιμοτητα των δημοσιων σημειων φορτισης,
  • Νεο συστημα “e-Toggle” ελεγχου του αυτοματου κιβωτιου 
  • Επιλογεας προγραμματων οδηγησης (Eco, Normal η Power)
  • Ηλεκτρικο χειροφρενο


  Το νεο Peugeot e-Rifter ειναι αλλο ενα μοντελο που ενσαρκωνει την στρατηγικη της Peugeot σχετικα με την δυναμη της επιλογης που προσφερει στους πελατες της, προσφεροντας αλλη μια λυση για μετακινησεις ακομη και στο κεντρο των πολεων οπου υπαρχουν περιορισμοι στην προσβαση.

 
  Το νεο PEUGEOT e-RIFTER που κατασκευαζεται στις εγκαταστασεις του εργοστασιου Vigo στην Ισπανια, θα πωλειται στην Ευρωπη απο το 2ο εξαμηνο του 2021. 



[ad_2]

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!