Volkswagen : Κυρίαρχη στην ηλεκτροκίνηση το 2021

Volkswagen : Κυριαρχη στην ηλεκτροκινηση το 2021

[ad_1]

 


  Η Volkswagen συνεχισε απτοητη τις επενδυσεις σε μελλοντικες
τεχνολογιες τη χρονια που περασε. Δαπανηθηκαν συνολικα 2,7 δισεκατομμυρια ευρω,
με το συντριπτικο κομματι να επενδυεται στην ηλεκτροκινηση. Τα πρωτα
εντυπωσιακα οροσημα αναμενονται ηδη στη διαρκεια αυτης της χρονιας. Περισσοτερα
απο 450.000 ηλεκτρικα οχηματα
Volkswagen θα παραδοθουν σε πελατες μεσα στο 2021,
υπερδιπλασια των αντιστοιχων του 2020. Στον τομεα της ψηφιοποιησης, εως το
καλοκαιρι θα λανσαριστουν νεες συνδρομητικες υπηρεσιες κινητικοτητας και
προαιρετικες λειτουργιες κατα παραγγελια σε εξι γερμανικες πολεις, παραλληλα με
ευρεια διαδοση των
online πωλησεων, με προβλεψη τα αντιστοιχα εσοδα να
ανελθουν σε εκατονταδες εκατομμυρια ευρω, τα προσεχη χρονια. Στοιχειο-κλειδι
στην επιτυχια του εγχειρηματος, οτι η
Volkswagen θα γινει ο μονος μαζικος κατασκευαστης που θα
παρεχει ενημερωσεις λογισμικου
overtheair για τα ID.3 και ID.4 καθε 12 εβδομαδες, ενω την ιδια στιγμη οι
εξουσιοδοτημενοι εμποροι θα παραμεινουν αναποσπαστο μερος της διαδικτυακης
διαδικασιας πωλησεων και ο πιο σημαντικος συνδεσμος προς τους πελατες.


  Αυτα
ανακοινωθηκαν στη διαρκεια συνεντευξης Τυπου για τα οικονομικα αποτελεσματα της
μαρκας το 2020 και τις προοπτικες για το 2021, στην οποια ο
Ralf Brandstätter, CEO της Volkswagen Passenger Cars, τονισε: «Χειριστηκαμε με επιτυχια την πανδημια.
Μετα απο το δυσκολο πρωτο εξαμηνο του 2020, συγκρατησαμε τα κοστη ενω αυξηθηκαν
οι πωλησεις, με αποτελεσμα κερδη προ φορων 454 εκατ. ευρω. Παραλληλα,
πραγματοποιησαμε σημαντικες επενδυσεις στο μελλον και συνεχιζουμε ακομα πιο δυναμικα
το 2021 με τη νεα μας στρατηγικη
ACCELERATE, με πολυ φιλοδοξους στοχους».



  To 2020 η Volkswagen πετυχε ετησια
μειωση του σταθερου κοστους περιπου ενος δισεκατομμυριου ευρω. Επιπλεον, με την
αυστηρη ευθυγραμμιση της παραγωγης με τη ζητηση, μειωθηκε το στοκ κατα 10% σε
συγκριση με το προηγουμενο ετος. Τα εσοδα απο πωλησεις ανηλθαν σε 71,1 δισ. ευρω
(2019: 88,4 δισ. ευρω), με παραδοση 5,3 εκατομμυριων οχηματων (2019: 6,3 εκατομ.),
νουμερα ιδιαιτερα εντυπωσιακα δεδομενης της δυσκολης οικονομικης συγκυριας. Ως
αποτελεσμα, η εταιρεια οχι μονο διατηρησε αλλα αυξησε  τα μεριδια αγορας της σε ολες τις κυριες
αγορες του κοσμου.



  Σημαντικο
ρολο στην επιτευξη του εφετινου στοχου της
Volkswagen διαδραματιζει
το ολοκαινουργιο
ID.4. Τα πρωτα ηλεκτρικα SUV
θα παραδοθουν σε πελατες σε πολλες ευρωπαϊκες αγορες – αναμεσα τους και στην
Ελλαδα – το επομενο διμηνο ενω στη Γερμανια θα ξεκινησουν στις 26 Μαρτιου.
Μεχρι το τελος Φεβρουαριου, ειχαν ηδη ληφθει 23.500 παραγγελιες για αυτο το
μοντελο σε ολη την Ευρωπη.



  Στοχος
ειναι η
Volkswagen να παραδωσει συνολικα περιπου 300.000 οχηματα που βασιζονται στην MEB εφετος στους πελατες, καθως και περιπου 150.000
υβριδικα. Ηδη, το πρωτο διμηνο του ετους ηταν εντυπωσιακο: παραδοθηκαν 15.500
ηλεκτρικα οχηματα – αυξηση 51% σε συγκριση με την ιδια περιοδο το 2020. Στη
Γερμανια, η αυξηση ηταν 143%. Οσον αφορα στα υβριδικα, τα 16.300 οχηματα που
παραδοθηκαν το πρωτο διμηνο αντιπροσωπευουν αυξηση 174% παγκοσμιως και 291% στη
Γερμανια.



  Στην
ιδια συνεντευξη Τυπου, ο
CEO της Volkswagen
τονισε οτι η στρατηγικη της μαρκας, η οποια συμπεριλαμβανει
προγραμματισμενες επενδυσεις υψους 16 δισεκατομμυριων ευρω σε ηλεκτροκινηση και
ψηφιοποιηση εως το 2025, συνεχιζεται απαρεγκλιτα.



[ad_2]

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!