Η Peugeot SPORT παρέδωσε το 100ο 208 Rally4

Η Peugeot SPORT παρεδωσε το 100ο 208 Rally4

[ad_1]

 


  Μολις
ενα χρονο απο την πωληση του πρωτου αυτοκινητου, το 100ο PEUGEOT 208 Rally4 θα
παραδοθει στον νεο ιδιοκτητη του αυτη την εβδομαδα στο Περου. Η PEUGEOT Sport
δεν χρειαστηκε να περιμενει πολυ για να γιορτασει τη λαμπερη επιτυχια του
τελευταιου «best-seller», καθως κατεκτησε το Γαλλικο Πρωταθλημα Ραλι Χωματος
και την κατηγορια με κινηση στους δυο τροχους της Ιταλιας, το 2020.

 

  Φετος,
οι εκκολαπτομενοι αστερες οδηγοι αλλα και οι gentlemen του motorsport θα εχουν την ευκαιρια να πολεμησουν για τη δοξα στην κατηγορια 2WD (Two Wheel Drive) σε οχι λιγοτερα απο επτα «Κυπελλα» σε ολοκληρη
την Ευρωπη και τη Λατινικη Αμερικη – αντιμετωπιζοντας ταυτοχρονα μια μεγαλη
ποικιλια επιφανειων δρομου.

 

  Εχοντας
εξελιχθει κατα τη διαρκεια της σεζον του 2019, το PEUGEOT 208 Rally4
επωφεληθηκε απο την εκτεταμενη τεχνογνωσια των μηχανικων της PEUGEOT Sport,
καθιστωντας το – απο τους πρωτους αγωνες του – το αδιαμφισβητητο σημειο
αναφορας στα ραλι, στα δικινητα αυτοκινητα. Παρα την επακολουθη παγκοσμια
πανδημια που επηρεασε σημαντικα τον κοσμο του μηχανοκινητου αθλητισμου το 2020,
το PEUGEOT 208 Rally4 πραγματοποιησε περισσοτερες απο 250 εκκινησεις σε αγωνες
ραλι σε 18 διαφορετικες χωρες απο την Ευρωπη εως τη Λατινικη Αμερικη.

 

  Παρολο
που η σεζον του 2020 καθυστερησε σχεδον εξι μηνες, η PEUGEOT Sport ηταν σε θεση
να ικανοποιησει τις προσδοκιες των πελατων της σε ολοκληρη την Ευρωπη και πιο
μακρια, παραδιδοντας νεα αυτοκινητα με γρηγορο ρυθμο – στο βαθμο που υπαρχουν
πλεον ουτε λιγο ουτε πολυ 100 PEUGEOT 208 Rally4s ετοιμα να μπουν στις Ειδικες
Διαδρομες των Ραλι. Το τελευταιο προκειται να παραδοθει στην ομαδα Castro
Yangali στο Περου αυτην την εβδομαδα, και θα αγωνιστει σε ενα θεσμο που
παρουσιαστηκε προσφατα, το PEUGEOT 208 Rally Cup Peru.

 

  Ηδη
ευρεως αναγνωρισμενο ως σημειο αναφορας στα δικινητα αγωνιστικα, το PEUGEOT 208
Rally4 ειναι η ιδανικη επιλογη για νεους οδηγους που στοχευουν να ανεβουν στην
κορυφη του σπορ. Ως πρωταθλητης του θεσμου Ραλι Χωματος στην Γαλλια στην
κατηγορια 2WD, ο Mathieu Franceschi θα ειναι αναμφισβητητα ο ανθρωπος που
πρεπει να νικησουν ολοι στο 208 Rally Cup France το 2021.

 

  Αποτελουμενος
απο αγωνες σε χωμα και ασφαλτο, το γαλλικο πρωταθλημα συγκεντρωνει ηδη
σημαντικες συμμετοχες, με μια σειρα απο μεγαλες γαλλικες ομαδες να εχουν
εγγραφει στο 208 Rally Cup – που σημαινει οτι τα δευτερολεπτα θα κανουν τη
διαφορα.

  Πιστο
στην PEUGEOT Sport, το Lycée Saint-Vallier θα ανταγωνιστει με ενα PEUGEOT 208
Rally4 που θα συναρμολογηθει απο μαθητες απο το τμημα αυτοκινητου του σχολειου.
Η Chazel Technology, η PH Sport, η Pit
Stop, η Rossel Compétition, η CHL Sport Auto, η Onyx Racing, η Trajectoire
Racing και η Saintéloc Racing, ειναι ομαδες ετοιμες να διαδραματισουν σημαντικο
ρολο στο κυπελο το 2021.

 

  Μετα
την επιτυχια του θεσμου PEUGEOT 208 Rally Cup στη Γαλλια και την Ιβηρικη
χερσονησο (Ισπανια και Πορτογαλια) το 2020, η Ιταλια, η Ουγγαρια, η Δημοκρατια
της Τσεχιας και το Περου θα φιλοξενησουν επισης τα δικα τους πρωταθληματα
φετος, επιτρεποντας σε ολους τους οδηγους PEUGEOT 208 Rally4 να διεκδικησουν
ενα απο τα επισημα «Κυπελλα» της μαρκας και να επωφεληθουν απο τα πολλα βραβεια
που προσφερει η PEUGEOT Sport και οι συνεργατες της.

 

  Σε
μια πρωτοποριακη συνεργασια, το Βελγιο και το Λουξεμβουργο λανσαραν ενα
πρωτοποριακο «Κυπελλο» με τα PEUGEOT 208 Rally4 και Opel Corsa Rally4 – και τα
δυο εξελιχθηκαν απο την Stellantis Motorsport – σε ενα αγωνιστικο καλενταρι που
αποτελειται απο πεντε ραλι.

 

  Ενθαρρυμενη
απο αυτην την ταχεως αναπτυσσομενη δημοτικοτητα και εχοντας επιγνωση των
προσδοκιων των πελατων της, η PEUGEOT Sport θα συνεχισει να βελτιωνει το 208
Rally4 κατα τη διαρκεια της σεζον για να διασφαλισει οτι παραμενει το πιο
δημοφιλες αυτοκινητο ραλι που επιλεγουν οι αγωνιζομενοι στην κατηγορια των
δικινητων, διατηρωντας παραλληλα τον απαιτουμενο προϋπολογισμο στο ελαχιστο.

208 Rally4 Τεχνικες Προδιαγραφες

  • Κινητηρας: Τρικυλινδρος
    turbo, 1.199cc
  • Ισχυς:
    208hp at 5.450rpm
  • Ροπη:
    290Nm at 3.000rpm
  • Μεταδοση: Sadev κιβωτιο
    5-σχεσεων
  • Διαφορικο: Μηχανικο
    self-locking
  • Φρενα εμπρος: Αεριζομενοι
    δισκοι (330mm asphalt, 283mm gravel)
  • Φρενα πισω: Δισκοι 290mm
  • Αναρτηση ρυθμιζομενη σε
    τρια επιπεδα (rebound, υψηλη συμπιεση και χαμηλη ταχυτητα)
  • Βαρος: 1.080kg ελαχιστο;
    1.250kg με οδηγο και συνοδηγο

 

Κοστη

  • Με το κλειδι στο χερι:
    €66.000 πλεον ΦΠΑ σε προδιαγραφες για ασφαλτο η χωμα
  • Κιτ για χωμα η ασφαλτο:
    €8.990 πλεον ΦΠΑ
  • Set-up kit (ασφαλτο η
    χωμα): €3.490 συμπεριλαμβανονται ενα σετ ελατηρια και μπρος-πισω
    αντιστρεπτικες, 12 αγωνιστικες ζαντες και ενα σετ πλακες ερματος
  • Επιπλεον εξοπλισμος:
    €3.990 (περιλαμβανει αιωρα για τα κρανη, συστημα ενδοσυνεννοησης, trip master,
    foot rest συνοδηγου, φωτιστικο σποτ, γρυλλος, βραχιονας και ιμαντας προσδεσης
    για δευτερο εφεδρικο τροχο)
  • Συλλογη δεδομενων: €270

Εκτιμωμενο
κοστος ανα αγωνιστικο χιλιομετρο (δεν περιλαμβανονται καυσιμα και υγρα): €11,73



[ad_2]

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!