[ad_1]
Η Nissan ανακοινωσε προσφατα τη
μακροπροθεσμη δεσμευση της στους αγωνες του Παγκοσμιου Πρωταθληματος της ABB
FIA Formula E, μεχρι το τελος της δωδεκατης σεζον 2025-2026. Για την ιστορια, η Nissan ξεκινησε στο
πρωταθλημα στην πεμπτη σεζον, ως ο μονος ιαπωνικος κατασκευαστης.
Η εποχη Gen3 του πρωταθληματος ξεκινα στην ενατη σεζον 2022-23
και θα διαθετει ακομα πιο ισχυρα και ταχυτερα μονοθεσια.
Η Nissan αγωνιζεται σε αυτο το παγκοσμιο πρωταθλημα για να φερει τον
ενθουσιασμο και την απολαυση της οδηγησης ηλεκτρικων οχηματων μηδενικων
εκπομπων, σε ενα παγκοσμιο κοινο. Ως μερος του στοχου της να επιτυχει
ουδετεροτητα ανθρακα στις λειτουργιες της και στον κυκλο ζωης των προϊοντων της
εως το 2050, η Nissan σκοπευει να “εξηλεκτρισει” τα επερχομενα μοντελα της,
μεχρι τις αρχες της δεκαετιας του 2030. Η Nissan στοχευει στα οφελη που
πηγαζουν απο την εμπειρια της στην ηλεκτροκινηση και απο την μεταφορα γνωσεων
και τεχνολογιας μεταξυ των αγωνων και των καθημερινων οδικων συνθηκων, για να
προσφερει καλυτερα ηλεκτρικα οχηματα στο καταναλωτικο κοινο.
“Το οραμα της Nissan για τα αυτοκινητα υπερβαινει αυτο που αποκαλουμε
απλο μεσο μεταφορας”, δηλωσε ο Ashwani Gupta, διευθυνων συμβουλος της
Nissan. “Στοχος μας ειναι να σχεδιασουμε και να κατασκευασουμε ηλεκτρικα
οχηματα που μεταμορφωνουν τον τροπο με τον οποιο οι κοινοτητες συνδεονται και
κινουνται και μας εμπνεουν ολους για να εργαστουμε προς μια βιωσιμη κοινωνια. Η
Formula E μας βοηθα να φερουμε στο προσκηνιο τον ενθουσιασμο, την ενεργεια και
το περιβαλλον. καθως επικοινωνουμε αυτο
το μελλοντικο οραμα, σε ενα συνεχως αυξανομενο, νεο και διαφορετικο
κοινο.”
Στις δυο πρωτες σεζον στην Formula E, η Nissan επικεντρωθηκε στους
τεχνικους στοχους της «Φασης 1 – απο τον δρομο προς την πιστα», οι οποιοι
αντλουσαν εμπειρια και διδαγματα απο το
LEAF, το πιο αναγνωρισιμο EV της Nissan, προκειμενου να αναπτυξει τις επιδοσεις
του αγωνιστικου μονοθεσιου της Nissan e.dams. Στην πρωτη της σεζον, η Nissan
e.dams ηταν η καλυτερη ομαδα στα προκριματικα του πρωταθληματος, ενω στη
δευτερη σεζον, η ομαδα κατεκτησε τη δευτερη θεση στο πρωταθλημα ομαδων.
Καθως η ομαδα αγωνιζεται στην τρεχουσα σεζον 2020-2021 και κοιταζει προς την
εποχη του Gen3 απο την ενατη σεζον, ξεκινα την “Φαση δυο – απο την πιστα
προς το δρομο”, με στοχο την μεταφορα της τεχνολογιας της, οπου το τεχνικα
“γρηγορο” πρωταθλημα θα βοηθησει την Nissan να
ενσωματωσει χαρακτηριστικα που
ενθαρρυνουν την υιοθετηση των EVs απο το αγοραστικο κοινο.
“Εχουμε επιτυχει εξαιρετικα αποτελεσματα κατα τις δυο πρωτες σεζον και
η ανανεωση της μακροπροθεσμης δεσμευσης μας στην Formula E ειναι ενα βασικο
βημα”, δηλωσε ο Tommaso Volpe, διευθυντης παγκοσμιου μηχανοκινητου
αθλητισμου της Nissan. “Μπηκαμε στο αθλημα με μια προσεγγιση τεχνικης
μεταφορας “road-to-track “και επεκτεινοντας το προγραμμα αγωνων μεχρι
την εποχη του Gen3, εχουμε την ευκαιρια να κλεισουμε τον κυκλο με τεχνικη μεταφορα”
track-to-road “. Πιστευουμε οτι, ως ενας απο τους πλεον παγκοσμιους
κατασκευαστες που συμμετεχουν στο Παγκοσμιο Πρωταθλημα της ABB FIA Formula E,
αυτο το αθλημα ειναι η τελεια πλατφορμα για την προωθηση της εξειδικευσης μας
στην ηλεκτροκινηση και την αποδειξη της δεσμευσης μας για πιο βιωσιμες λυσεις
κινητικοτητας.”
Οι πρωτοι αγωνες της σεζον του 2021 πραγματοποιηθηκαν στο Diriyah της
Σαουδικης Αραβιας στα τελη Φεβρουαριου, οπου η Formula E ετρεξε για πρωτη φορα
ως Παγκοσμιο Πρωταθλημα της FIA. Ηταν επισης ο πρωτος νυχτερινος αγωνας της
Formula E, με τα αυτοκινητα να αγωνιζονται υπο το φως των προβολεων.
Ο τριτος γυρος του Παγκοσμιου Πρωταθληματος της ABB FIA, θα πραγματοποιηθει
στις 10 Απριλιου στη Ρωμη.
[ad_2]