[ad_1]
Το πληρως ανανεωμενο Volkswagen Caddy Van
ξεκινησε την εμπορικη του καριερα και στην Ελλαδα. Η
πεμπτη γενια του εξαιρετικα επιτυχημενου μοντελου της Volkswagen Επαγγελματικα Οχηματα (Volkswagen Commercial Vehicles – VWCV),
ειναι διαθεσιμη σε δυο παραλλαγες αμαξωματων, ευρυχωρη και τεχνολογικα προηγμενη,
ετοιμη να υπηρετησει πιστα καθε επαγγελματια στη μεταφορα αγαθων και ανθρωπων,
υποστηριζοντας τον τοσο στην εργασια οσο και εκτος αυτης η στην αναψυχη. Το νεο
Caddy
βασιζεται στη μεταβλητη πλατφορμα MQB, που χρησιμοποιειται και στο Golf 8,
υιοθετωντας πολλες προηγμενες τεχνολογιες του τελευταιου, κανοντας την οδηγηση
του Caddy πιο ευκολη, πιο ανετη και ασφαλη.
Η μεταβαση στην
πλατφορμα MQB ειναι εμφανεστατη ακομα και εξωτερικα, απο το μακρυτερο
μεταξονιο. Αυξημενο απο τα 2.682 στα 2.755 χιλιοστα, εξασφαλιζει στο Caddy – χαρη στις νεες
αναλογιες – μια πιο δυναμικη εμφανιση. Οι σχεδιαστες δημιουργησαν ενα πολυ φρεσκο
design,
με το επαγγελματικο οχημα να εχει εντονη προσωπικοτητα και κορυφαια
αεροδυναμικη. Χαρακτηριστικα, ο συντελεστης οπισθελκουσας Cd εχει μειωθει στο 0,30 (απο
0,33 στο προηγουμενο μοντελο), νεο σημειο αναφορας της κατηγοριας.
Στα υπολοιπα χαρακτηριστικα
του νεου Caddy, περιλαμβανεται η προαιρετικη ηλεκτρικη υποβοηθηση για το
κλεισιμο των συρομενων θυρων καθως και για την πισω πορτα. Νεες ειναι οι ζαντες
αλουμινιου – για πρωτη φορα και 18 ιντσων – ενω νεοι και οι προβολεις και τα πισω
φωτα LED. Για πρωτη φορα υπαρχει διαθεσιμο συστημα κλειδωματος και εκκινησης “Keyless
Access”. Με την κορυφαια εκδοση του, την “Keyless Access/Advanced”, το μονο που
χρειαζεται να κανουν οι χρηστες του Caddy ειναι να το πλησιασουν με το κλειδι
στην τσεπη, ετσι ωστε εαν επιθυμουν, το συστημα κεντρικου κλειδωματος να
ξεκλειδωσει το Caddy
χωρις καν να αγγιξουν τη λαβη της πορτας. Το
προσφατα εξελιγμενο συστημα προστατευεται απο πρωτοποριακη τεχνολογια που το
καθιστα εξαιρετικα ασφαλες.
Επιπλεον, τα νεα ισχυρα εσωτερικα φωτα LED στον χωρο φορτωσης, το
Backpanel (η αναδιπλουμενη προς τα εμπρος πλατη καθισματος που μετατρεπεται σε
επιφανεια γραφειου) τα AGR ergoComfort καθισματα και η παροχη ρευματος για
εξωτερικες συσκευες 230 V, αναβαθμιζουν σημαντικα το νεο Caddy.
Στο εσωτερικο, η πεμπτη
γενια του 100% νεου Caddy
εντυπωσιαζει με λυσεις υψηλης τεχνολογιας και
αισθητα μεγαλυτερους χωρους. Το Caddy Van παρεχει χωρο φορτωσης 3,1 κ.μ. (οπως
οριζεται απο το προτυπο SAE V6), ενω στο Caddy Van Maxi η χωρητικοτητα ανεβαινει
στα 3,7 κ.μ.. Ο διαθεσιμος χωρος αυξανεται απο τον πληρως επανασχεδιασμενο πισω
αξονα. Πλεον, το Caddy Van
μπορει να φιλοξενησει μια ευρωπαλετα στο πισω μερος, καθως το μεγιστο πλατος
μεταξυ των θολων των τροχων εχει αυξηθει στα 1.230 χιλιοστα. Χαρη στις συρομενες
πορτες που εχουν αυξηθει σε πλατος πανω απο τα 840 χιλιοστα (προηγουμενως 701
χιλιοστα), το νεο Caddy Van
Maxi φιλοξενει και μια δευτερη ευρωπαλετα, φορτωμενη απο το πλαϊ – ενα σημαντικο
ανταγωνιστικο πλεονεκτημα. Οι παλετες μπορουν να φορτωθουν με διαφορους
τροπους: ειτε πλαγια τοσο στο κεντρο οσο και στο πισω μερος, ειτε πλαγια στο
κεντρο και κατα μηκος πισω. Το μεγιστο μηκος του χωρου φορτωσης εως το
διαχωριστικο ειναι 1.797 χιλιοστα (Van) και 2.150 χιλιοστα (Van Maxi).
Οι επιβατικες (MPV) και Kombi εκδοσεις, οι οποιες
αναμενονται στην Ελλαδα απο τα τελη Ιουλιου, θα διατιθενται στανταρ με πεντε
θεσεις. Ειτε με μικρο ειτε με μεγαλο μεταξονιο, μπορουν επισης να παραγγελθουν
προαιρετικα, οπως συνεβαινε και στο προηγουμενο μοντελο, με μια τριτη σειρα
καθισματων, με τα μεμονωμενα και ανεξαρτητα αφαιρουμενα καθισματα στο πισω
μερος να μετατρεπουν γρηγορα το Caddy σε επταθεσιο. Φυσικα, τα καθισματα της 2ης
και 3ης σειρας στην επιβατικη εκδοση και το Kombi μετακινουνται στο
διαμηκη αξονα και αναδιπλωνονται η – της δευτερης σειρας – ευκολα αφαιρουνται. Το Kombi και το
οικογενειακο MPV διαθετουν χωρο αποσκευων εως 2.556 λιτρων. Με πεντε επιβατες,
ο χωρος αποσκευων μεχρι το υψος της πλατης των καθισματων, ειναι 1.213 λιτρα.
Το μηκος του χωρου φορτωσης των Kombi και MPV μεχρι την πρωτη σειρα καθισματων
ειναι 1.913 χιλιοστα και το μεγιστο διαθεσιμο πλατος μεταξυ των θολων των
τροχων 1.185 χιλιοστα.
Για τον ελεγχο και τον χειρισμο του νεου Caddy, ο οδηγος απολαμβανει ευκολιες αντιστοιχες του νεου
Γκολφ. Διαθεσιμα αναλογικα
οργανα με ψηφιακη οθονη πολλαπλων λειτουργιων ειτε – προαιρετικα, και στανταρ σε
καποιες εκδοσεις – το νεο “Digital Cockpit” (πληρως ψηφιακος
πινακας οργανων). Αναλογα με την εκδοση, ειτε στανταρ ειτε προαιρετικα
διατιθενται ραδιοφωνο και συστηματα πλοηγησης με οθονες αφης 6,5, 8,25 η 10
ιντσων. Η συνδεση του Digital Cockpit και του κορυφαιου συστηματος πλοηγησης
Discover Pro των 10 ιντσων σε μια ενιαια μοναδα, δημιουργει ενα νεο ψηφιακο
συνολο ενδειξεων και στοιχειων ελεγχου, το “Innovision Cockpit”, γνωστο μας και
απο το Γκολφ
8. Υπαρχει προσβαση σε online
υπηρεσιες ενω τα καινοτομα χειριστηρια του συστηματος κλιματισμου, κατω απο το
συστημα infotainment,
ειναι για πρωτη φορα επισης ψηφιακα, με ευχρηστα συρομενα ρυθμιστικα αφης (touch sliders).
Το νεο Caddy διατιθεται
με συνολικα 19 συστηματα υποβοηθησης, με 5 απο αυτα να ειναι εντελως νεα ενω τα
αλλα εχουν αναβαθμιστει εκτενως: τα νεα στοιχεια περιλαμβανουν το Travel
Assist, το οποιο, για πρωτη φορα σε ενα επαγγελματικο οχημα της Volkswagen,
διευκολυνει την υποβοηθουμενη οδηγηση σε ολο το φασμα ταχυτητας κινησης,
συνδυαζομενο με το επανασχεδιασμενο πολυλειτουργικο τιμονι του Caddy που ειναι
εξοπλισμενο με ειδικους αισθητηρες. Επισης νεο ειναι το αυτοματο φρεναρισμα σε
περιπτωση αλλαγης πορειας με διασταυρωση με αντιθετα ερχομενο οχημα, στανταρ σε
καθε Caddy, ως μερος του συστηματος Front Assist. Παραλληλα, το νεο Caddy για
πρωτη φορα ειναι διαθεσιμο στη συγκεκριμενη κατηγορια αστικων van διανομων, με
υποβοηθηση ελιγμων τρεϊλερ, το Trailer Assist (συστημα γνωστο απο το Crafter το
οποιο κανει την οπισθοπορεια με ενα ρυμουλκουμενο πιο ευκολη).
Οι νεοι τετρακυλινδροι
κινητηρες του Caddy ειναι επισης καινοτομοι και τεχνολογικα προηγμενοι, ολοι
εξοπλισμενοι με φιλτρα κατακρατησης σωματιδιων. Για παραδειγμα, οι κινητηρες
turbo diesel (TDI), οπου για πρωτη φορα σε ενα επαγγελματικο οχημα της
Volkswagen, το συστημα διπλης δοσης (twin dosing) χρησιμοποιειται στις
εκδοσεις των 75 PS (55 kW), 102 PS (75 kW) και 122 PS (90 kW) των κινητηρων TDI
με χειροκινητο κιβωτιο 6-σχεσεων η με αυτοματο διπλου συμπλεκτη 7-σχεσεων. Μεσω
των δυο καταλυτικων μετατροπεων SCR – ενας τοποθετημενος κοντα στον κινητηρα,
ενας πιο μακρια – και της διπλης εγχυσης AdBlue, το συστημα μειωνει σημαντικα
τα επιπεδα εκπομπων οξειδιων του αζωτου (NOx) σε συγκριση με αυτα του
προηγουμενου μοντελου. Στο νεο Caddy πεμπτης γενιας, οι κινητηρες TDI της
Volkswagen Επαγγελματικα Οχηματα συγκαταλεγονται μεταξυ των πιο καθαρων
κινητηρων diesel
στον κοσμο.
Αντιστοιχα αποδοτικος
και «πρασινος» και ο turbo
TSI βενζινοκινητηρας με ισχυ 114 PS (84 kW), ενω απο το επομενο ετος θα ειναι διαθεσιμος
και ενας turbo
κινητηρας φυσικου αεριου, ο οποιος θα βασιζεται στον TGI και
θα αποδιδει 130 PS (96 kW), καθως και ενα plug-in υβριδικο συστημα (eHybrid).
Οι νεες τεχνολογιες κινητηριων
συστηματων εχουν θετικο αντικτυπο οχι μονο στο περιβαλλον αλλα και στο κοστος
κινησης. Για παραδειγμα, η συνδυασμενη καταναλωση καυσιμου κατα NEDC του Caddy
2.0 TDI πεμπτης γενιας, 102 PS με χειροκινητο κιβωτιο 6-σχεσεων, ειναι 4,5 λιτρα/100
χιλιομετρα, δηλαδη 1,4 λιτρα μικροτερη σε σχεση με τον αντιστοιχο κινητηρα στον
προκατοχο του! Σε συγκριση με τους ανταγωνιστες του, το νεο Caddy TDI εχει κατα
μεσο ορο 10% καλυτερη οικονομια καυσιμου και επισης εκπεμπει 10% λιγοτερο CO2,
ενω αντιστοιχη ειναι η οικονομια που προσφερει και στους βενζινοκινητηρες,
οντας παλι το καλυτερο στην κατηγορια του.
Το νεο Caddy Van ειναι
αμεσα διαθεσιμο για παραγγελια στην Ελλαδα, με προτεινομενη τιμη λιανικης απο 16.007
€ πλεον ΦΠΑ για την εκδοση Caddy Van 2.0 TDI 75 PS. Αναλυτικοτερα, οι
διαθεσιμες εκδοσεις με τις αντιστοιχες τιμες στον Πινακα που ακολουθει.
[ad_2]