Οι πρωτες δοκιμες απο Ευρωπαιους πελατες του νεου E-Transit – της αμιγως ηλεκτρικης εκδοσης του δημοφιλεστερου cargo van σε ολο τον κοσμο – θα ξεκινησουν συντομα συμφωνα με ανακοινωση της Ford.
Πρωτοτυπα οχηματα E-Transit θα πλαισιωσουν τους στολους πελατων και θα λειτουργησουν σε απαιτητικες πραγματικες συνθηκες με μεγαλα σουπερ μαρκετ, εταιρειες διανομης κατ’ οικον, ταχυδρομικες υπηρεσιες και υπηρεσιες κοινης
ωφελειας σε Γερμανια, Νορβηγια και Ηνωμενο Βασιλειο.
«Οι δοκιμες σε πραγματικες συνθηκες ειναι ενα σημαντικο βημα στο ταξιδι μας να φερουμε το πρωτο αμιγως ηλεκτρικο E-Transit στην αγορα και θα συμβαλλουν ωστε
να κατανοησουμε ακομα καλυτερα πως μπορουμε να βοηθησουμε πελατες απο διαφορετικες βιομηχανιες να αυξησουν
την παραγωγικοτητα τους με ηλεκτροκινηση μηδενικων ρυπων» δηλωσε ο Andrew Mottram, chief programme
engineer του E-Transit, Commercial Vehicles, Ford Ευρωπης.
Οι δοκιμες της Ford με Ευρωπαιους πελατες αποτελουν τμημα ενος εκτενους προγραμματος εξελιξης για το E‑Transit πριν το λανσαρισμα του την ανοιξη του 2022. Ξεκινωντας στα τελη του φετινου καλοκαιριου, οι δοκιμες αυτες εχουν σχεδιαστει για να επιβεβαιωσουν οτι το αμιγως ηλεκτρικο van μπορει ανετα να ικανοποιησει λειτουργικες απαιτησεις ευρεως φασματος.
Οι μηχανικοι της Ford θα χρησιμοποιησουν δεδομενα απο τις δοκιμες για να βελτιωσουν την επομενη γενια της τεχνολογιας συνδεσιμοτητας του E‑Transit και τη διαχειριση της αυτονομιας προκειμενου να προσφερουν μια
βελτιστοποιημενη εμπειρια χρησης στους πελατες.
Πρωτοτυπα οχηματα που συμμετεχουν στη δοκιμη – τα οποια συναρμολογουνται στο παγκοσμιο κεντρο αριστειας (centre of
excellence) επαγγελματικων οχηματων Ford στο Dunton, UK – θα περιλαμβανουν εκδοσεις van και chassis cab με μετατροπες οπως ψυγεια, κλειστα van, οχηματα με ανοιγομενα πλαϊνα τμηματα και ειδικα διαμορφωμενο εσωτερικο. Οι Ευρωπαιοι πελατες του E–Transit θα εχουν στη διαθεση
τους πολλες επιλογες ως προς τον τυπο του αμαξωματος, το μηκος, το υψος οροφης
και το μικτο βαρος οχηματος (GVM) ηδη απο το λανσαρισμα. Αυτο σημαινει οτι θα μπορουν να επιλεξουν
αναμεσα σε 25 διαφορετικες εκδοσεις, αναλογα με τις αναγκες της επιχειρησης
τους.
Ο χωρος φορτωσης του E-Transit ειναι ιδιος με των πετρελαιοκινητων μοντελων Transit προσφεροντας ευκολες μετατροπες, για να μπορουν οι
κατοχοι ενος Transit να επαναχρησιμοποιουν τα συστηματα ραφιων που ηδη εχουν
και στο πληρως ηλεκτρικο van. Το συστημα ProPower Onboard, που χρησιμοποιειται για πρωτη φορα στη βιομηχανια, προσφερει ισχυ
φορτισης εως 2.3 kW μεσω στανταρ παροχων για την τροφοδοσια εργαλειων και εξοπλισμου στην
καμπινα και το χωρο φορτωσης. Το ωφελιμο φορτιο προβλεπεται να ειναι
εως 1.616 kg για τις εκδοσεις van και 1.967 kg για τα μοντελα chassis cab.
Το αμιγως ηλεκτρικο συστημα κινησης του E-Transit αποδιδει ισχυ εως 200 kW με στοχο αυτονομιας συμφωνα με το πρωτοκολλο WLTP μεχρι 350 km, με την
υποστηριξη τεχνολογιων για αυξηση της αυτονομιας, οπως το Eco Mode και το Scheduled Pre–Conditioning. Οι οδηγοι θα επωφελουνται επισης
απο την νεα τεχνολογια του SYNC 4 που περιλαμβανει μια ευχρηστη οθονη 12” και
πλοηγηση συνδεδεμενη μεσω δικτυου cloud η οποια
αναβαθμιζεται χαρη στις ασυρματες ενημερωσεις λογισμικου.
Η Ford εκτιμα οτι το λειτουργικο κοστος ιδιοκτησιας θα ειναι περιπου 40% χαμηλοτερο
συγκριτικα με τα μοντελα που εφοδιαζονται με κινητηρα εσωτερικης καυσης, ως αποτελεσμα των χαμηλων δαπανων συντηρησης.