Συμφωνα με τον Διεθυνοντα Συμβουλο της Peugeot, Jean Philippe Imparato, «οι 24 ωρες του Le Mans ειναι το ιερο δισκοποτηρο του κοσμου της αυτοκινησης. Ειναι ο αγωνας που καθοριζει τον νικητη του. Για εμας, ο αγωνας αυτος μας εχει προσφερει 3 νικες, καθως επισης και ατελειωτο ιδρωτα, δακρυα και χαρα και ενα μοναδικο πνευμα ομαδικοτητας με την ΤΟΤΑL, με την οποια γιορταζουμε φετος 25 χρονια συνεργασιας».
Η επιλογη της κατηγοριας LMH “Le Mans Hypercar”, ειναι αποτελεσμα διαφορων κριτηριων, ενα εκ των οποιων ηταν η αεροδυναμικη ελευθερια, η οποια με την βοηθεια της Peugeot Design θα αναδειξει πληρως τις αισθητικες λεπτομερειες της μαρκας.
Η PEUGEOT, σε συνεργασια με την ΤOTAL, εχει ξεκινησει το σχεδιασμο του ηλεκτρο-υβριδικου Hypercar με την μοναδικη σχεδιαση, με ισχυ 500 kW και κινηση στους 4 τροχους. Μετα την παρουσιαση διαφορων φασεων της βασικης μελετης, του αεροδυναμικου σχεδιασμου και της αρχιτεκτονικης του κινητηρα, διαμορφωθηκε το πλαισιο της συνυπαρξης ηλεκτρικης και υβριδικης τεχνολογιας.
Jean-Philippe Imparato, Διευθυνων Συμβουλος PEUGEOT
«Η Peugeot ανοϊγει ενα νεο κεφαλαιο, αυτο της «neo performance. Επιστρεφουμε στους αγωνες αντοχης γιατι εχουμε την δυνατοτητα να δουλεψουμε με εναν διαφορετικο τροπο, με την υβριδοποιηση του καυσιμου και της ηλεκτροκινησης. Η PEUGEOT Sport αλλαζει την ταυτοτητα της και λανσαρει με το σημα της μια σειρα ηλεκτρικων οχηματων υψηλων επιδοσεων. Πρωτο μοντελο αυτης της κτηγοριας αποτελει το νεο Peugeot 508 με 360 ιππους, κινηση στους 4 τροχους και 46g C02.
Philippe Montantême, Διευθυντης Στρατηγικης, Μαρκετινγκ και Ερευνας TOTAL
«Μετραμε 25 χρονια στενης συνεργασιας με την TOTAL καθως και σημαντικης παρουσιας στον μηχανοκινητο αθλητισμο. Tο προτζεκτ «Hypercar του Le Mans» μας προσφερει δυνατοτητες κοινης αναπτυξης σε ολοκληρο το συστημα ενεργειας του αυτοκινητου: απο την αποδοτικοτητα του καυσιμου, εως το λιπαντικο που ειναι σχεδιασμενο ειδικα για υβριδικα οχηματα».
Olivier Jansonnie, Τεχνικος Διευθυντης PEUGEOT Sport
«Το αυτοκινητο θα ειναι τετρακινητο, με εναν – οπως υπαγορευουν οι κανονισμοι – ηλεκτροκινητηρα μεγιστης ισχυος 200kW στον μπροστινο αξονα. Το συνολικο επιπεδο ισχυος του θα ειναι πανομοιοτυπο με αυτο ενος 100% θερμικου αυτοκινητου με κινηση στους 2 τροχους (500kW η περιπου 680 αλογα) που θα κατανεμεται στους δυο αξονες».
Matthias Hossann, Διευθυντης PEUGEOT Design
«Η νεα κατηγορια Le Mans Hypercar προσφερει μια ανευ προηγουμενου, ιστορικη ευκαιρια για συνεργασια αναμεσα στις ομαδες του μηχανοκινητου αθλητισμου και τις ομαδες σχεδιασμου. Οι κανονισμοι απαντουν απολυτα στις αναγκες της Peugeot για την ενσωματωση του οραματος της για το μελλον στο επομενο αυτοκινητω αγωνων που θα κατασκευασει».