Πρόσβαση στο ψηφιακό οικοσύστημα των Mercedes-Benz, με το Mercedes me

Η MercedesBenz παρουσιαζει τη νεα γενια εφαρμογων Mercedes me που εχει αναπτυξει στην ιδιοκτητη, τυποποιημενη πλατφορμα της. Με τις νεες εξελιγμενες εφαρμογες, το Mercedes me App που απο το 2015 συνδεει το οχημα με το smartphone του ιδιοκτητη του, μετατρεπεται σε ψηφιακο οικοσυστημα!  Σε αυτην την κοινη βαση, οι νεες υπηρεσιες μπορουν μελλοντικα να αναπτυχθουν ξεχωριστα και με περισσοτερη ευελιξια. Στο νεο αυτο περιβαλλον, περιλαμβανονται πλεον τρεις εφαρμογες:  Mercedes me, Mercedes me Store και Mercedes me Service οι οποιες ειναι ετοιμες προς ληψη, τοσο απο το App Store οσο και απο το Google Play Store, και διατιθενται ηδη σε περισσοτερες απο 35 χωρες, συμπεριλαμβανομενης και της Ελλαδας. Οι εφαρμογες αυτες εξελιχθηκαν μετα απο στενη, διεθνη επαφη με συνεργατες και πελατες της μαρκας, με στοχο να γινουν οσο το δυνατον πιο λειτουργικες και ελκυστικες για τον χρηστη, βελτιωνοντας την εμπειρια του πελατη.

 

 

Η Britta Seeger, Μελος του Διοικητικου Συμβουλιου της Daimler AG & της MercedesBenz AG, Υπευθυνης για τις Πωλησεις, δηλωσε: \”Η νεα γενια Mercedes me Apps διευκολυνει ακομη περισσοτερο τον πελατη της μαρκας να επικοινωνησει με τη MercedesBenz, ολες τις ωρες της ημερας. Μπορει ανα πασα στιγμη να κλεισει ενα ραντεβου στο συνεργειο που προτιμα η να στειλει τον προορισμο του στο αυτοκινητο μεσα απο την εφαρμογη. Ο στοχος μας ειναι να κανουμε τη ζωη των πελατων μας πιο ευκολη, γι’ αυτο και διευρυνουμε συνεχως τη γκαμα των προσφερομενων ψηφιακων μας υπηρεσιων. Με τη νεα γενια εφαρμογων Mercedes me προσφερουμε πιο απλοποιημενη, πιο ευκολη προσβαση στα προϊοντα μας και νεες υπηρεσιες, οπως π.χ. μια λειτουργια για το ανοιγμα η το κλεισιμο των παραθυρων η της πανοραμικης οροφης μεσω του app.\”

 

 

Εξυπνα συνδεδεμενες: οι νεες εφαρμογες Mercedes me

Ολες οι εφαρμογες Mercedes me συνδεονται μεταξυ τους.  Αυτο σημαινει, οτι με μονο μια συνδεση με τη χρηση του κωδικου (Mercedes me ID) παρεχεται προσβαση και στις τρεις εφαρμογες, με δυνατοτητα εναλλαγης τους απο το βασικο μενου, επιτρεποντας στον χρηστη να περιηγειται ευκολα και γρηγορα μεταξυ των εφαρμογων.  Καθε app εχει συγκεκριμενες λειτουργιες και ολες τους προσαρμοζονται στις αναγκες του καθε πελατη ξεχωριστα.

 

Η εφαρμογη Mercedes me συνδεει το smartphone με το οχημα του κατοχου του. Αυτο επιτρεπει να εχει αμεση προσβαση σε βασικες πληροφοριες οσον αφορα στο αυτοκινητο του, οπως τα χιλιομετρα που εχει διανυσει, την αποσταση που απομενει η την πιεση των ελαστικων – ευκολα και πρακτικα. Οι λειτουργιες ψηφιακων εντολων επιτρεπουν επιπλεον τη θερμανση του οχηματος ενω αυτο ειναι σταματημενο, το ανεβασμα η κατεβασμα των παραθυρων και της πανοραμικης οροφης η της υφασματινης οροφης στα καμπριο μοντελα κ.α. Μια επιπλεον νεα λειτουργια ειναι το αναβοσβημα των προβολεων μεσω της εφαρμογης, ωστε ο κατοχος του να το αναγνωρισει απο αποσταση στο σκοταδι.

  

Η εφαρμογη Mercedes me Store προσφερει ανετη προσβαση σε ολα τα ψηφιακα προϊοντα της Mercedes-Benz για τo αυτοκινητο με δυνατοτητα αγορας & επεκτασης της διαρκειας των υπηρεσιων Mercedes me connect και των on-demand χαρακτηριστικων που επιλεγει ο κατοχος του αυτοκινητου μεσω smartphone.

  

Η εφαρμογη Mercedes me Service υπενθυμιζει εγκαιρως το επομενο ραντεβου για service, το οποιο μπορει ευκολα να προγραμματιστει μεσω smartphone. Επιπλεον, εμφανιζει στην οθονη του κινητου τυχον προειδοποιητικες λυχνιες που ενδεχεται να αναβουν στο αυτοκινητο και προτεινει τον καλυτερο τροπο αντιμετωπισης, οπως π.χ. προτρεπει να ελεγχθει η πιεση των ελαστικων στο επομενο πρατηριο καυσιμων της διαδρομης. Επισης, επιτρεπει την απευθειας επικοινωνια με τον Εξουσιοδοτημενο Επισκευαστη Mercedes-Benz, ενω διατιθενται πρακτικα βιντεο «how-to», με ενδιαφερουσες πληροφοριες για την αξιοποιηση του μεγιστου βαθμου των δυνατοτητων που προσφερει το αυτοκινητο.

 

Η νεα γενια των Mercedes me Apps αναπτυχθηκε απο μια διεθνη κοινοτητα προγραμματιστων της Daimler, κυριως με εκπροσωπους απο τις ΗΠΑ και την Κινα, ενω δοκιμαστηκε σε στενη συνεργασια με πελατες της μαρκας. Αφου εγιναν οι αρχικοι εσωτερικοι ελεγχοι, στις αρχες του 2020 η Mercedes-Benz ξεκινησε την πιλοτικη λειτουργια των εφαρμογων στη Γαλλια, την Ισπανια και το Ηνωμενο Βασιλειο ενω απο τις αρχες Ιουνιου στις παραπανω χωρες προστεθηκαν οι Ιρλανδια και η Ουγγαρια. Οι νεες εφαρμογες ειναι διαθεσιμες στα App Stores της Apple και της Google σε 35 χωρες, μεταξυ των οποιων και η Ελλαδα. 

 

Μια κοινη βαση: η MercedesBenz Κινητό SDK

Η πραγματικη καινοτομια ομως βρισκεται πισω απο τις νεες εφαρμογες Mercedes me, καθως αυτες εξελιχθηκαν για πρωτη φορα πανω σε μια κοινη, τυποποιημενη πλατφορμα αναπτυξης. Το 2019 η Mercedes-Benz ηταν ο πρωτος κατασκευαστης οχηματων που παραχωρησε σε προγραμματιστες απο ολο τον κοσμο προσβαση στο Κιτ Αναπτυξης Λογισμικου (Software Development Kit, εν συντομια: SDK).

 

Το SDK λειτουργει ως ενα ειδος κιτ κατασκευης προγραμματισμου, δηλαδη καθιστα διαθεσιμες διεπαφες (interfaces) με το οχημα, πανω στις οποιες μπορουν να κατασκευαστουν οι νεες εφαρμογες. Ετσι, η ασφαλεια των δεδομενων ειναι εγγυημενη ανα πασα στιγμη.

 

Πανω σ’ αυτο, η Mercedes-Benz εχει θεσπισει σαφεις κανονες σχετικα με το ποια δεδομενα διατιθενται στους προγραμματιστες. Η θεμελιωδης αρχη ειναι αυτη: ολα τα οχηματα της Mercedes-Benz διαθετουν εκτεταμενα συστηματα ασφαλειας και αντικλεπτικης προστασιας. Η ασφαλης προσβαση σε συστηματα, η ασφαλεια των δεδομενων, το απορρητο των δεδομενων και η αντικλεπτικη προστασια αποτελουν βασικα στοιχεια των δραστηριοτητων ερευνας και αναπτυξης της μαρκας.

 

Best Customer Experience 4.0: στο επικεντρο οι απαιτησεις των πελατων στην ψηφιακη εποχη

Οι εφαρμογες Mercedes me αποτελουν συστατικο στοιχειο του τομεα πωλησεων της Mercedes-Benz Cars αφου υποστηριζουν το στοχο \”Best Customer Experience 4.0\” που εχει θεσει η Εταιρεια αναφορικα με την εξυπηρετηση του πελατη. Το \”Best Customer Experience 4.0\” ειναι ο τροπος της μαρκας να εστιαζει στις πωλησεις της επικεντρωνοντας την προσοχη της στις διαρκως μεταβαλλομενες απαιτησεις των πελατων της στην ψηφιακη εποχη. Ο στοχος για τη Mercedes-Benz ειναι να προσφερει διαρκως στους πελατες της μια πραγματικη εμπειρια οσον αφορα στην ανεση και την ευκολια καθε φορα που θελουν να επικοινωνησουν με τη Mercedes-Benz – ανεξαρτητα απο τον χρονο και τον τοπο η το καναλι επικοινωνιας που επιθυμουν να χρησιμοποιησουν.

 

Αυτος ειναι ο λογος για τον οποιο η MercedesBenz συνδυαζει αψογα την «παραδοσιακη» λιανικη πωληση (με φυσικη παρουσια) με τα ψηφιακα καναλια και την επανασχεδιαζει, με καινοτομα καταστηματα και τοποθεσιες. Ταυτοχρονα, η εταιρεια αναμενει οτι εως το 2025 το ενα τεταρτο των παγκοσμιων πωλησεων επιβατικων αυτοκινητων θα γινεται μεσω διαδικτυακων καναλιων, μαζι με τους συνεργατες  πωλησεων. Ο θεμελιος λιθος για την αναπτυξη πωλησεων συμφωνα με τις απαιτησεις των πελατων ειχε τεθει το 2013 με τον στοχο \”Best Customer Experience\” για την καλυτερη δυνατη εμπειρια τοσο των νεων οσο και των υπαρχοντων πελατων, οσον αφορα στην προσβαση τους στα προϊοντα και τις υπηρεσιες της MercedesBenz.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!