Με τα renderings που \”ξεκαθαρισαν\” εν πολλοις το καμουφλαζ του μοντελου το οποιο δοκιμαζεται, ξερουμε πως το Golf GTI θα εχει πιο επιθετικο look, καθως και οτι θα \”παταει\” σε 19αρες ζαντες με 235/35 ελαστικα της Continental, καθως και οτι θα φορα φρενα Brembo και θα ειναι \”θορυβωδες\”.
Η πιθανοτητα υβριδικης εκδοσης -σε GTI- εχει αποκλειστει για λογους βαρους και οι τελευταιες πληροφοριες αναφερουν οτι θα φορα μια αναβαθμισμενη εκδοση του διλιτρου υπερτροφοδοτουμενου κινητηρα που φορα και η εβδομη γενια του Golf GTI. Προκειται για τον -εξελιγμενο απο την Audi– EA888, ο οποιος γνωριζουμε οτι θα προσφερεται σε δυο βερσιον: Μια entry level, η οποια θα αποδιδει 242 ιππους και μια, η οποια θα τοποθετηθει απεναντι στα Honda Civic Type-R, Renault Megane RS, Ford Focus ST, Hyundai i30N και τον υπολοιπο ανταγωνισμο του χωρου.
Η εκδοση αυτη, συμφωνα με τις μεχρι στιγμης πληροφοριες, θα αποδιδει 295 ιππους και θα συνδυαζεται με χειροκινητο εξαρι κιβωτιο αλλα και με 7αρι DSG. Θεωρειται δεδομενο οτι θα ειναι αρκετα ταχυτερο απο το σημερινο GTI, ενω καποιες διαρροες τοποθετουν το σπριντ του στα 100 χ.α.ω. απο σταση στα 5 δευτερολεπτα.
Το νεο Golf GTI θα κυκλοφορησει το 2020 και, λιγους μηνες μετα, θα ακολουθησει η εκδοση R, η οποια γνωριζουμε πως θα ειναι τετρακινητη και θα εχει αποδοση περιπου 350 ιππων.