Στις 18 Ιουνιου, στο πλαισιο του Ραλι Πολωνιας, θα ξεκινησει η τριτη σαιζον του Abarth Rally Cup. Ο πανισχυρος κινητηρας 1.8 Turbo με τους 300 ιππους, το σειριακο κιβωτιο, τα εξελιγμενα ηλεκτρονικα συστηματα και βεβαια η μεταφορα της κινησης αποκλειστικα στους πισω τροχους μεσω ενος διαφορικου περιορισμενης ολισθησης, καθιστουν το 124 rally, ενα απο τα πλεον απολαυστικα αγωνιστικα αυτοκινητα για τους οδηγους και τους θεατες.
Μετα τη κατακτηση του θεσμου το 2019 απο τον Andrea Nucita και το 2020 απο τον Andrea Mabellini, το Abarth Rally Cup και το 2021 θα προσφερει συγκινησεις στο πλαισιο των αγωνων του ERC, με τις συμμετοχες να εχουν ανοιξει για τους νεους διεκδικητες του Πρωταθληματος.
Οι αλλαγες στο προγραμμα του ERC εφεραν ενα ξεκινημα με δυο χωματινους αγωνες. Μετα την Πολωνια τα πληρωματα θα αγωνιστουν στη Λετονια, η οποια θα φιλοξενησει και το 2οαγωνα του φετινου Abarth Rally Cup. Οι ρυθμισεις του Abarth 124 rally για αυτους τους δυο αγωνες περιλαμβανουν αυξημενη αποσταση απο το εδαφος κατα 40χλστ. και τροχους 15’’ της ΟΖ. O «Σκορπιος» εχει αποδειξει την αποτελεσματικοτητα του και σε αυτες τις συνθηκες, οπου παρα το πλεονεκτημα που εχουν τα αυτοκινητα με κινηση και στους 4 τροχους, το 124 rally καταφερε σημαντικα αποτελεσματα, χαρη στη δυναμη, την ισορροπια και την ευελιξια που διαθετει. Αυτες οι επιδοσεις επισφραγιστηκαν απο την κατακτηση τις τρεις τελευταιες χρονιες του τιτλου στο FIA R-GT Cup.
«Η προσηλωση της Abarth στους αγωνες και συγκεκριμενα στα ραλι συνεχιζει και για το 2021. Τις τελευταιες τρεις σαιζον, το Abarth 124 rally απεδειξε τη δυναμικη του αποτελωντας τον απολυτο ηγετη αναμεσα στα αγωνιστικα της κατηγοριας R-GT. Και τη φετινη χρονια θα παλεψουμε για τη διατηρηση του τιτλου παρα τον αυξημενο ανταγωνισμο. Οι αγωνες και η υποστηριξη των νεων οδηγων βρισκονται στο DNA της μαρκας, οπως μας διδαξε και ο Carlo Abarth. Περα απο τα ραλι, επι σειρα ετων η Abarth υποστηριζει και τα πρωταθληματα της Formula 4, τα οποια αποτελουν φυτωρια για τους νεους οδηγους. Προθεση μας ειναι να συνεχισουμε την εντονη δραστηριοτητα στους αγωνες σε ολο τον κοσμο.»
Francesco Morosini, Abarth Senior Brand Manager & Racing
Το συνολικο επαθλο του Abarth Rally Cup για το 2021 αποτελειται απο 169.000 ευρω. Ο νικητης καθε αγωνα θα λαμβανει 10.000 ευρω, ο δευτερος 8.000 ευρω και ο τριτος 6.000 ευρω, ενω ο Πρωταθλητης θα λαβει επιπλεον το μεγαλο βραβειο των 25.000 ευρω.
Abarth Rally Cup* – FIA European Rally Championship: Rally Poland (Πολωνια – χωμα), Ιουνιος 18-20; Rally Liepāja (Λετονια – χωμα), Ιουλιος 1-3; Rally di Roma Capitale (Ιταλια – ασφαλτος), Ιουλιος 23-25; Rally Barum Zlín (Δημοκρατια της Τσεχιας – ασφαλτος), Αυγουστος 27-29; Rally Hungary (Ουγγαρια – ασφαλτος), Οκτωβριος 22-24; Rally Islas Canarias (Ισπανια – ασφαλτος), Νοεμβριος 18-20.
*Υπο διαδικασια εγκρισης απο την FIA WMSC