Το 2015, η Citroen δημιουργησε το δικο της luxury brand, την DS Automobiles. Με τη DS, η Citroen ηθελε να αναδειξει τη δυνατοτητα της να κατασκευασει αυτοκινητα σε ανωτερα standards ποιοτητας, πολυτελειας και κυρους, απο αυτο των συμβατικων της μοντελων.
Με το DS9, η DS Automobiles, ερχεται να \”εισβαλει\” στο χωρο των πολυτελων saloon αυτοκινητων, ενα κομματι αγορας, κορεσμενο απο τους γερμανους κατασκευαστες. Μετα τα δυο crossback της, DS3 και DS7, η DS ερχεται να τα βαλει στα ισα με το πλεον δυσκολο κομματι της αγορας, σε παγκοσμια κλιμακα. Αυτο των saloon.
Αν ρωτησει κανεις το μεσο ανθρωπο, ποια αυτοκινητα του ερχονται στο μυαλο οταν γινεται λογος για τα μεγαλα sedan (η saloon), οι απαντησεις ειναι συνηθως Audi A6 & A8, ΒΜW Σειρα 5 & 7 η Mercedes E Class & S Class. Καποιοι πιο \”διαβασμενοι\”, ισως αναφερουν το Volvo S90 η τη Jaguar XE & XF. Κανενας ομως δεν αναφερει καποιο γαλλικης προελευσης μοντελο. Αυτο ακριβως ερχεται να αλλαξει το DS9.
Γαλλικη φινετσα, με απλετο χωρο για τη καμπινα των επιβατων
Η πλατφορμα πανω στην οποια πατα, η ανανεωμενη EMP2 (Efficient Modular Platform 2), του επιτρεπει να εχει μηκος 4.93 μετρα, φαρδος 1.85 μετρα και μεταξονιο 2.9 μετρα. Αυτο το μεγεθος, οφελει περισσοτερο απο ολα, το χωρο των πισω επιβατων. Στο ευρυχωρο σχεδιασμο του, ερχεται να προστεθει το επιθετικο, αλλα κομψο του design, το οποιο το διαφοροποιει πληρως απο τα, ας ειμαστε ειλικρινεις, αδιαφορα εν συγκρισει με το DS9 sedan των γερμανων κατασκευαστων.
Με σχεδιαστηκες στοιχεια που παραπεμπουν σε αυτα που χρησιμοποιουσαν οι γαλλοι στο original DS, το 1955, το DS9 χαρακτηριζεται απο μια κομψη σιλουετα με μια συνεχομενη σχεδιαστικη ροη, απο εμπρος μεχρι και πισω.