Ford : Στην Έκθεση Τάσεων για το 2021, οι καταναλωτές εμφανίζονται ανθεκτικοί και ευπροσάρμοστοι εν μέσω της πανδημίας

 


  Το 2020 ηταν μια χρονια που κανεις δεν ειχε προβλεψει. Ο COVID-19 επεφερε οικονομικο, πολιτικο και συναισθηματικο χαος, δοκιμαζοντας τα ορια αντοχης του ατομου, της οικογενειας, του συστηματος υγειας και ολοκληρων τμηματων της κοινωνιας. Εν τουτοις, συμφωνα με τα ευρηματα της ενατης ετησιας ερευνας Looking Further with Ford Trends Report*, η πανδημια αποκαλυπτει επισης ποσο ανθεκτικοι μπορουν να γινουν οι ανθρωποι στην προσπαθεια τους να βρουν τροπους αντιμετωπισης των προβληματων και να προσαρμοζονται.

 

  «Καθως οδευουμε προς το 2021 και προσβλεπουμε στη μετα την πανδημια εποχη, ειναι ξεκαθαρο οτι οι αλλαγες που επεφερε το COVID-19 μας εχουν επηρεασει – αλλα σε τι βαθμο;» ειπε χαρακτηριστικα η Sheryl Connelly, global consumer trends & futuring manager της Ford Motor Company.

 

  «Η Ford και αλλες εταιρειες ενδιαφερονται πολυ να μαθουν τις αλλαγες που θα εδραιωθουν στη ζωη μας ακομα και μετα την απαλλαγη απο τον COVID. Και μπορει κανεις να μην ειναι σε θεση να προβλεψει το μελλον, ομως αυτο δε σημαινει οτι δεν μπορουμε να προετοιμαστουμε γι’ αυτο» δηλωσε η Connelly.

 

  Σε παγκοσμια ερευνα που πραγματοποιηθηκε σε 14 χωρες, το 69% των ερωτηθεντων δηλωσε συγκλονισμενο απο τις ανατρεπτικες αλλαγες σε ολο τον κοσμο. Σε ερωτηση για το ποσο καλα εχουν προσαρμοστει στις αλλαγες κατα τη διαρκεια της πανδημιας, το 53% απαντησε οτι η προσαρμογη «ηταν δυσκολοτερη απο οσο ειχα φανταστει», ενω το 47% δηλωσε οτι ηταν «ευκολοτερη απο οσο ειχα φανταστει». Για τις νεοτερες γενιες ηταν δυσκολοτερο συγκριτικα με τις μεγαλυτερες ηλικιες: το 63% της Γενιας Ζ (διαδοχοι των millennials, γεννηθεντες μετα το 1996) δηλωσε οτι η προσαρμογη ηταν δυσκολοτερη απο οσο ειχε φανταστει, εναντι του 42% της γενιας Baby Boomers που απαντησε το ιδιο.

 

  Η Εκθεση Τασεων της Ford για το 2021 (Ford Trends Report) εξεταζει τα μεταβαλλομενα μοτιβα στη συμπεριφορα και τη νοοτροπια των καταναλωτων σε ολο τον κοσμο για να βοηθησει τους υπευθυνους ληψης αποφασεων να κατανοησουν πως αυτες οι αλλαγες θα επηρεασουν τον κοσμο μας το 2021, αλλα και στο απωτερο μελλον. Αναμεσα στις αλλες τασεις που ανεδειξε η ερευνα ειναι:

 


  • Σημεια Πιεσης: Σε ολο τον κοσμο, το αγχος βρισκεται σε πολυ υψηλο επιπεδο – κατι που τροφοδοτειται απο το φοβο της μολυνσης απο τον COVID-19 και τις ανησυχιες για τις επιπτωσεις της πανδημιας στις κοινοτητες, την εργασια, την εκπαιδευση και αλλους τομεις. Το 63% των ενηλικων σε ολο τον κοσμο δηλωνει πιο αγχωμενο συγκριτικα με ενα χρονο πριν, ενω 4 στους 5 δηλωνουν οτι πρεπει να φροντιζουν καλυτερα τη συναισθηματικη και ψυχικη ευεξια τους. Εχοντας συνειδητοποιησει τις επιπτωσεις τις πανδημιας στην πνευματικη υγεια, οι ανθρωποι ανακαλυπτουν καινοτομους τροπους για να αντεχουν και να επικοινωνουν.

 

  • Ωρα για Αποδραση: Το ερωτημα «τι μερα ειναι;» εχει αρχισει να γινεται κλισε καθως τα διακριτα ορια μεταξυ εργασιας και προσωπικης ζωης εξαφανιζονται. Για να καταπολεμησουν τη μονοτονια της πανδημιας και τους περιορισμους του σπιτιου, οι καταναλωτες αναζητουν νεους τροπους αποδρασης – και πολλοι βρισκουν καταφυγιο στα οχηματα τους. Περισσοτεροι απο 1 στους 4 ενηλικες σε ολο τον κοσμο που διαθετουν ενα οχημα παραδεχονται οτι το χρησιμοποιουν για να χαλαρωνουν. Σχεδον 1 στους 5 δηλωνει οτι χρησιμοποιει το αυτοκινητο του ως ησυχαστηριο. Και το 17% δηλωνει οτι το χρησιμοποιει ως χωρο εργασιας. 

 

 

  • Κοινωνικο χασμα: Σε οσο τον κοσμο, η ψαλιδα της ανισοτητας και της αδικιας μεγαλωνει – κυριως καθως η πανδημια εχει δυσαναλογες επιπτωσεις σε κοινοτητες χαμηλου εισοδηματος, εθνικες μειονοτητες και στο γυναικειο πληθυσμο. Καθως οι καταναλωτες συνειδητοποιουν ολο και περισσοτερο αυτο το κοινωνικο χασμα, τα brands λειτουργουν ως ακτιβιστες και επιχειρηματιες. Το 76% των ενηλικων παγκοσμιως προσδοκα απο τις μαρκες να τοποθετηθουν πανω σε κοινωνικα θεματα – και το 75% πιστευει οτι οι μαρκες σημερα προσπαθουν να πραξουν το σωστο.

 

  • Εμπειρια αγορας: Εν μεσω της πανδημιας, ο τροπος αγορας και αναζητησης προϊοντων εχει αλλαξει. Μεγαλες και μικρες εταιρειες προσαρμοζονται με τρομερη ταχυτητα – και πολλοι καταναλωτες ενστερνιζονται και απολαμβανουν τη νεα κανονικοτητα. Το 75% των ενηλικων δηλωνει ικανοποιημενο απο τον τροπο με τον οποιο οι εταιρειες εχουν βελτιωσει την εμπειρια του shopping απο τοτε που ξεκινησε η πανδημια – ενω το 41% δεν επιθυμει επιστροφη στη συμβατικη, προ COVID-19 διαδικασια αγορας προϊοντων 

 

  • Παρακαμψη της Κυκλοφοριας: Η πανδημια μπορει να δινει την αισθηση οτι τα παντα ειναι μπλοκαρισμενα, ωστοσο δεν εχουμε μεινει στασιμοι καθως τα μεσα προσωπικης μετακινησης γνωριζουν ανθηση. Οι πωλησεις ποδηλατων εχουν εκτοξευθει και οι πολεις εχουν δημιουργησει ειδικη λωριδα στους δρομους για χρηση απο ποδηλατες. Οι πωλησεις των αυτοκινητων εχουν αυξηθει κατακορυφα, καθως οι ανθρωποι αναζητουν προστασια, γνωριζοντας οτι μπορουν να ελεγχουν το περιβαλλον τους. Και ο εξυπνος πολεοδομικος σχεδιασμος επιταχυνει τις εξελιξεις για την υλοποιηση της πληρως αυτονομης οδηγησης. Το 67% των ενηλικων σε ολο τον κοσμο εμφανιζεται αισιοδοξο για το μελλον των αυτονομων οχηματων και το 68% των γονιων θα προτιμουσε το παιδι του να κινειται με ενα αυτονομο οχημα παρα να ταξιδευει διπλα σε εναν αγνωστο οδηγο.

 

  • Διατηρηση της Βιωσιμοτητας: Τις πρωτες ημερες της πανδημιας, η ποιοτητα του ατμοσφαιρικου αερα φανηκε να ειναι η θετικη πλευρα στο παγκοσμιο lockdown, αλλα αυτη η αισιοδοξια γρηγορα υποχωρησε καθως ο κοσμος γρηγορα κατεφυγε στα πλαστικα και λοιπα αναλωσιμα προϊοντα – καθιστωντας σαφες οτι αλλο να εισαι βιωσιμος και αλλα να παραμενεις βιωσιμος. Οι νεοτερες γενιες ειναι ιδιαιτερα προβληματισμενες: το 46% της Γενιας Ζ σε ολο τον κοσμο δηλωνει οτι η πανδημια μας εχει κανει πιο σπαταλους – και το 47% πιστευει οτι μακροπροθεσμα, η πανδημια θα εχει αρνητικες επιπτωσεις στο περιβαλλον.

 

Για τα αναλυτικα αποτελεσματα της ερευνας Looking Further with Ford 2021Trends Report, επισκεφθειτε το συνδεσμο www.fordtrends.com

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!