Ford Explorer : Έτοιμο για όλες τις συνθήκες και επιφάνειες

 


  Το νεο Explorer Plug-In Hybrid – ενα απο τα 18 νεα ηλεκτροκινητα οχηματα που θα λανσαρει η Ford στην Ευρωπη μεχρι τα τελη του 2021 – αποτελει την κορυφαια εκφραση δυναμισμου, επιδοσεων, ανεσης και τεχνολογιας της Ford στην κατηγορια των πολυτελων SUV. Σχεδιασμενο εξ’ αρχης με βαση την ηλεκτροκινηση, το νεο Explorer καταφερνει να ξεδιπλωνει στο δρομο μοναδικα χαρακτηριστικα τοσο στην ασφαλτο οσο και εκτος δρομου, αποτελωντας ετσι την ιδανικη προταση για οσους αναζητουν μοναδικες οδηγικες συγκινησεις σε καθε ειδους επιφανεια.

 

  Μια παραλληλη υβριδικη διαταξη επιτρεπει την ταυτοχρονη αξιοποιηση ολης της συνδυασμενης ισχυος και ροπης του βενζινοκινητηρα και του ηλεκτροκινητηρα (457 ιπποι και 825 Nm αντιστοιχα) εξασφαλιζοντας κορυφαιες επιδοσεις εντος και εκτος ασφαλτου – σε συνεργασια με την τεχνολογια Intelligent All-Wheel Drive που εγγυαται ανετη ρυμουλκηση σκαφων η μεγαλων τρεϊλερ βαρους εως 2.500 kg.

 

Δειτε το σχετικο βιντεο εδω: 

 


 

 

«Εξυπνη» τετρακινηση και επτα προγραμματα οδηγησης

 


  Το ευφυες συστημα τετρακινησης Intelligent All-Wheel Drive της Ford βελτιστοποιει την ελκτικη προσφυση, αναλυοντας καθε 10 χιλιοστα του δευτερολεπτου δεδομενα απο δεκαδες αισθητηρες που ελεγχουν παραμετρους, οπως η ταχυτητα του αυτοκινητου, η περιστροφη του αμαξωματος γυρω απο τον καθετο αξονα (yaw), η θερμοκρασια περιβαλλοντος, η ολισθηση του τροχου και η κατασταση ρυμουλκησης.

 

  Την ιδια στιγμη, ενα νεο κιβωτιο μεταφορας κινησης με ηλεκτρομηχανικο μετατροπεα ροπης μπορει να προσαρμοζει ομαλα την κατανομη της ροπης μεταξυ των εμπρος και πισω τροχων μεσα σε 100 χιλιοστα του δευτερολεπτου για καλυτερο κρατημα στο δρομο.

 

  Οπως συμβαινει και με το αυτοματο κιβωτιο 10 σχεσεων, που χρησιμοποιει προηγμενους αλγοριθμους εκμαθησης για να βελτιστοποιησει περαιτερω την καταναλωση καυσιμου και την οδηγικη ποιοτητα σε συνεργασια με το συστημα τετρακινησης Intelligent All-Wheel Drive προσαρμοζοντας συνεχως την αποκριση προς οφελος των επιδοσεων και της πολιτισμενης λειτουργιας.

 

  Παραλληλα, τo Terrain Management System του νεου Explorer Plug-In Hybrid χρησιμοποιει επιλεξιμα προφιλ οδηγησης (Drive Modes) για να μπορει ο χρηστης μεσω ενος περιστροφικου επιλογεα να προσαρμοζει την οδηγικη εμπειρια στις εκαστοτε οδικες, καιρικες και εδαφικες συνθηκες. Το συστημα περιλαμβανει τα προφιλ Normal, Sport, Trail, Slippery, Tow/Haul, Eco, καθως και το Deep Snow & Sand.

 


 Αναλυτικοτερα:

  • Normal: Για κανονικες συνθηκες οδηγησης στον δρομο.

  • Eco: Εξοικονομηση καυσιμου και οσο το δυνατον πιο οικονομικη οδηγηση

  • Sport: Για πιο σπορ και δυναμικη οδηγηση.

  • Trail: Για αποτροπη ολισθησης των τροχων και βελτιωμενη ευσταθεια σε ασταθεις η χαλαρες επιφανειες.

  • Deep Snow & Sand: Για μεγαλυτερη ροπη πισω, ταχυτερη αλλαγη σχεσεων και βελτιωμενο ελεγχο ευσταθειας.

  • Slippery: Για βελτιωμενη προσφυση και μειωμενη διολισθηση των τροχων.

  • Tow/Haul: Για να αλλαζει σχεση πιο νωρις το κιβωτιο ταχυτητων, για πιο ομαλη αλλαγη σχεσεων και συνεχη εφαρμογη του ελεγχου αναδιπλωσης ρυμουλκουμενου (TSC).

 

  Kαθε Drive Mode εχει τη δικη του γραφικη απεικονιση στον ψηφιακο πινακα οργανων των 12,3”.

 

  Την ιδια στιγμη, το Hill Descent Control που διαθετει στο βασικο του εξοπλισμο το νεο Explorer Plug-In Hybrid, βελτιωνει τον ελεγχο του αυτοκινητου σε συνθηκες εκτος δρομου.

 

Διαμορφωστε το δικο σας Ford Explorer εδω: https://bit.ly/3omN7jk

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!