Gabriele Minì : Από το Abarth A112 του πατέρα του μέχρι το όνειρο της Formula 1

 


  Παροτι θα γινει μολις 16 χρονων στις 20 Μαρτιου, μια μολις ημερα πριν απο τα γενεθλια του Ayrton Senna, ο Gabriele Minì μιλα με ιδιαιτερο παθος για τους αγωνες. Αλλωστε μεγαλωσε σε ενα περιβαλλον που το αυτοκινητο ειχε παντα κυριαρχη θεση, με τον παππου του, τον πατερα του, αλλα και το θειο του να συμμετεχουν σε αγωνες με ενα Abarth A112. Ο νεαρος Σικελος βεβαια τους ξεπερασε και τους τρεις, κατακτωντας το 2020 τον τιτλο του Πρωταθλητη στο θεσμο του Ιταλικου F4 Championship Powered by Abarth. Ειναι μαλιστα ο πρωτος Ιταλος που κατακτα τον τιτλο στα 7 χρονια του θεσμου, στον οποιο συμμετειχαν σημαντικοι οδηγοι οπως οι Lance Stroll, Marcus Armstrong, Enzo Fittipaldi, Mick Schumacher, Lando Norris και Robert Shwartzman. O Gabriele Minì ονειρευεται το δικο του δρομο προς την Formula 1, αλλα δινει και μερικες συμβουλες στους νεους οδηγους που θα βρεθουν στο θεσμο με τα μονοθεσια που κινουνται απο τους κινητηρες της Abarth. Ενα απο αυτους θα ειναι και ο Ελληνας ταλαντουχος οδηγος Τζωρτζης Μαρκογιαννης.  

 

  «Υπηρχαν τοσα πολλα διαφορετικα συναισθηματα την περσινη χρονια», διηγειται ο Minì. «Η κατακτηση του τιτλου στην πρωτη μου χρονια στο θεσμο δεν ηταν καθολου ευκολη και αυτο μου εδωσε μεγαλη χαρα. Η πιο σημαντικη στιγμη ηταν βεβαια μετα τον τριτο αγωνα στην Imola οπου ηξερα οτι κατεκτησα το Πρωταθλημα. Το να κερδιζεις στην πρωτη σου συμμετοχη ειναι το ιδανικο σεναριο».

 


  Ο νεαρος απο το Παλερμο εχει συνηθισει να εντυπωσιαζει, αφου απο την ηλικια 7 χρονων εδειξε το ταλεντο του στα καρτ κερδιζοντας νικες σε Ευρωπαϊκα και Παγκοσμια Πρωταθληματα. Το μυστικο του ειναι ενα: «Αυτο που χρειαζεται ειναι η υπομονη να βελτιωνεσαι μερα με την ημερα δοκιμων, ετσι ωστε να εισαι ετοιμος για τον πρωτο αγωνα. Ακομα και τα λαθη μου με βοηθησαν να βελτιωθω και χωρις να θελω να περιαυτολογησω, καταφερα να κερδισω βαθμους σχεδον σε καθε αγωνα.»   

 

  Σε εικοσι αγωνες του Ιταλικου F4 Championship Powered by Abarth, ο Minì ειχε μονο μια εγκαταλειψη στον τριτο αγωνα της Monza. Αυτο χαλασε το εξαιρετικο σερι του τοτε 15χρονου οδηγου που τερματισε με 4 νικες, 12 θεσεις στο βαθρο και 5 pole positions. Η Imola οπου κατεκτησε και τον τιτλο αποτελει την αγαπημενη του. «Μπορει να αγαπησεις μια πιστα λογω των αποτελεσματων σου. Αν κερδισεις ειναι μια καλη πιστα και το αντιθετο. Παραλληλα για εμενα στον 2ο αγωνα της Imola ειχα και την πιο δυσκολη εμπειρια, αφου οι κατατακτηριες ειχαν πολλα ατυχηματα με αποτελεσμα να μην βρω ρυθμο και να τερματισω μολις 7ος. Μπορω λοιπον να πω οτι η Imola ειναι η αγαπημενη μου πιστα, αλλα και αυτη που με δυσκολεψε πιο πολυ.»

 


  Οι δοκιμες παντα ειναι κρισιμης σημασιας για την εξελιξη και το τελικο αποτελεσμα. Παρα το νεαρο της ηλικιας του, ο Gabriele Minì «εδεσε» αμεσως με την ομαδα βοηθωντας σημαντικα να βρεθουν οι ιδανικες ρυθμισεις. «Σε επιπεδο αποδοσης ειχα παντα ενα εξαιρετικο μονοθεσιο. Υπαρχουν πολυ μικρες διαφορες μεταξυ των μονοθεσιων και η αξιοπιστια ειναι πολυ σημαντικη, αφου δεν αντιμετωπισα ουτε ενα προβλημα ολη τη σαιζον. Αυτο ομως που κανει τη διαφορα για τη νικη ειναι οι ρυθμισεις και εκει η ομαδα παιζει καιριο ρολο. Ο τροπος που στριβεις, επιταχυνεις και φρεναρεις περιλαμβανουν λεπτομερειες που εχουν μεγαλη σημασια. Ενα αυτοκινητο που για εμενα υποστρεφει, μπορει να υπερστρεφει για καποιον αλλον οδηγο. Ετσι δινω οσες περισσοτερες πληροφοριες μπορω και στη συνεχεια η ομαδα με τη γνωση της μου δινει ενα ιδανικο για εμενα μονοθεσιο.»

 


  Απο τη θεση του Πρωταθλητη πλεον, ο Gabriele Minì δινει τις συμβουλες του στους νεους οδηγους που θα συμμετασχουν για πρωτη φορα στην F4 το 2021.

 

  «Η πρωτη συμβουλη μου προς τους οδηγους ειναι να ειναι υπομονετικοι και ηρεμοι οταν αγωνιζονται, χωρις απαραιτητα να κανουν τα παντα για τη νικη, αλλα να προσπαθουν να τερματισουν οσο πιο ψηλα γινεται στην καταταξη. Τα πρωταθληματα αποτελουνται απο πολλους αγωνες και ετσι ειναι ασκοπο να προσπαθεις να σπασεις τα ορια με ρισκο να καταστρεψεις οση προοδο εχεις κανει στην πορεια.»

 

  Η πορεια στην F4 δεν ειναι και ο μονος δεσμος του Minì με την Abarth. Η μαρκα στο μυαλο του νεαρου Πρωταθλητη φερνει αμεσα τη λεξη «αποδοση». Μαλιστα δεν ειναι το μονο μελος της οικογενειας Minì που δεθηκε με το παθος του Carlo Abarth για αγωνες. «Το ονομα Abarth μου θυμιζει του αγωνες του πατερα μου με ενα Abarth A112. Αλλα και ο παππους μου και ο θειος μου ειχαν το ιδιο παθος. Ακομα και τα μικρα μου αδερφια ξεκινησαν να ασχολουνται με το μηχανοκινητο αθλητισμο. Μπορει να πει κανεις οτι οι αγωνες τρεχουν στο αιμα μας. Μια μονο φορα προσπαθησα να οδηγησω το Abarth A112 για λιγο και ευτυχως ειχα τον πατερα μου διπλα. Ηταν μια πολυ διασκεδαστικη εμπειρια και ελπιζω συντομα να την επαναλαβω».

 


  Το ονειρο του Minì για το μελλον ειναι παρομοιο με εκεινο τοσων νεων που ξεκινουν την καριερα τους στους αγωνες αυτοκινητων. «Το ονειρο μου ειναι να βρεθω στη Formula 1, οσο δυσκολο και αν ειναι αυτο. Ο δρομος δεν ειναι μια ευθεια, αλλα σκαμπανεβασματα και μεγαλες ανηφορες. Παραλληλα με τα ονειρα μου θα πρεπει να εστιασω ωστε καθε χρονια να κανω οτι καλυτερο μπορω και θα το κανω εφοσον θα μπορω να αγωνιζομαι.»

 

  Στο φετινο Ιταλικο F4 Championship Powered by Abarth θα συμμετεχει με την CRAM Motorsport και ο Ελληνας οδηγος Τζωρτζης Μαρκογιαννης. 

 

  Εντυπωσιακα πλανα και πληροφοριες σχετικα με την επαφη του Τζωρτζη Μαρκογιαννη με το μονοθεσιο που χρησιμοποιει τον κινητηρα TJet της Abarth μπορειτε να δειτε στα μεσα κοινωνικης δικτυωσης του νεαρου ταλαντουχου οδηγου:

https://www.facebook.com/Georgis-Markogiannis-106811904727305/

https://twitter.com/GMarkogiannis

https://www.instagram.com/gboy.racing/

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!