Η Hyundai Motor Company σε συνεργασια με τους παγκοσμιου φημης superstars BTS κυκλοφορησαν ενα νεο τραγουδι, το \”IONIQ: I\’m On It\”, ως μερος της καμπανιας λανσαρισματος της νεας μαρκας \”IONIQ” της Hyundai Motor που αφορα αποκλειστικα στα EV οχηματα. Το πρωτο μουσικο κομματι των BTS σε συνεργασια με τη Hyundai ειναι διαθεσιμο για δωρεαν ληψη στον ιστοτοπο της μαρκας. Αντιστοιχα το videoclip εκανε πρεμιερα στο επισημο παγκοσμιο καναλι YouTube της εταιρειας (@HyundaiWorldwide) στις 2 Σεπτεμβριου.
Το τραγουδι της μαρκας «IONIQ: I’m On It» δινει φωνη στον στοχο της IONIQ να προσφερει στους πελατες EV εμπειριες με επικεντρο τις συνδεδεμενες λυσεις του καθημερινου τροπου ζωης. Οι στιχοι του τραγουδιου, που γραφθηκαν και εκτελεσθηκαν απο τους BTS RM, Jin, SUGA, j-hope, Jimin, V και Jung Kook, εκφραζουν συναισθηματα ανακαλυψης, περιεργειας, ελπιδας, δημιουργικοτητας και εμπνευσης για το μελλον και επιβεβαιωνονται απο το ρεφρεν “To IONIQ με πηγαινει εκει”. Στο videoclip περιλαμβανεται το τελευταιο concept της Hyundai EV Prophecy που παρουσιαστηκε απο την εταιρεια τον Μαρτιο.
Η νεα μαρκα αποκλειστικα EV οχηματων της Hyundai Motor, η IONIQ, ενισχυει τη δεσμευση της εταιρειας για καθαρη κινητικοτητα και αντικατοπτριζει τη συνεχιζομενη αλλαγη της ως παροχος λυσεων εξυπνης κινητικοτητας. Η IONIQ στοχευει να προσφερει πελατοκεντρικες EV εμπειριες με επικεντρο τις συνδεδεμενες λυσεις του καθημερινου τροπου ζωης, συμφωνα με το οραμα της Hyundai “Progress for Humanity”. Με την IONIQ, η Hyundai Motor σχεδιαζει να παρουσιασει τρια νεα EV μοντελα τα επομενα τεσσερα χρονια με πιο καινοτομα μοντελα να ακολουθουν, οπως το IONIQ 5, ενα μεσαιου μεγεθους CUV, το IONIQ 6, ενα sedan και το IONIQ 7, ενα μεγαλο SUV.
«Ελπιζω οτι το νεο τραγουδι της Hyundai σε συνεργασια με τους BTS θα ενθαρρυνει τους θαυμαστες του συγκροτηματος σε παγκοσμιο επιπεδο, καθως και τους πελατες μας να εστιασουν την προσοχη τους στο οραμα της Hyundai για καθαρη κινητικοτητα, το οποιο πραγματοποιειται μεσω της νεας EV μαρκας IONIQ», δηλωσε ο κ. Wonhong Cho, Executive Vice President και Global Chief Marketing Officer της Hyundai Motor Company.
Ο κ. Wonhong Cho, Global CMO, προσθεσε: \”Η Hyundai Motor και οι BTS επεκτειναν τη συνεργασια τους για να διαδωσουν την αξια της θετικης ενεργειας που επιδιωκουν απο τη διαφημιση συγκεκριμενου οχηματος. Η νεα μαρκα IONIQ ειναι η απαντηση της Hyundai Motor σε περιβαλλοντικα θεματα και βιωσιμες κοινοτητες παγκοσμιως, που οι Millennials και Gen-Z γενιες ανησυχουν και παραλληλα θα αναδειξουμε την ουσια της επιταχυνσης του οραματος της ηλεκτροκινησης στο μελλον\” τονισε. \”Μεσω της μουσικης του συγκροτηματος Θα επικοινωνησουμε τις πελατοκεντρικες EV εμπειριες που θα διαθετει η μαρκα IONIQ, σε πολλους θαυμαστες και πελατες σε ολο τον κοσμο”.
Οι θαυμαστες που επιθυμουν μπορουν να συμμετασχουν σε διαδικτυακη εκδηλωση που θα πραγματοποιηθει στα καναλια κοινωνικης δικτυωσης της Hyundai και θα εχουν την ευκαιρια να κερδισουν ενα music player limited edition σε μορφη κασετας με το \”IONIQ: I\’m On It\” και μεμονωμενα μηνυματα απο καθε μελος του συγκροτηματος.