H Hyundai Motorsport πετυχε ενα απο τα καλυτερα αποτελεσματα σε επιπεδο ομαδας με δυο WRC i20 Νεας Γενιας στο βαθρο στην Ισπανια και τρια μεσα στην τετραδα.
• Ο Dani Sordo κατεκτησε τη 2η θεση, το δευτερο βαθρο του στη σεζον, με τον Thierry Neuville να αποσπα την 3η θεση και να τερματιζει για πεμπτη φορα στην πρωτη τριαδα για το 2016
• Ο Hayden Paddon κατελαβε την τεταρτη θεση, ενω ο Kevin Abbring σημειωσε το καλυτερο αποτελεσμα του στο WRC μεχρι σημερα τερματιζοντας στην εβδομη θεση – διασφαλιζοντας οτι το συνολο των τεσσαρων αυτοκινητων τερματισε στην πρωτη επταδα.
Η Hyundai Motorsport κατεκτησε το δευτερο διπλο της βαθρο και το δεκατο βαθρο της στο Παγκοσμιο Πρωταθλημα Ραλι (WRC) για το 2016 της FIA, καταλαμβανοντας τη 2η και 3η θεση στο Rally de España.
O Dani Sordo ξεκινησε την Κυριακη εχοντας να καλυψει 5.8s διαφορα απο τον πρωτο Sébastien Ogier, αλλα αναγκαστηκε να συμβιβαστει με τη δευτερη θεση στη γενικη καταταξη μετα τις τελευταιες τεσσερεις διαδρομες. Η δευτερη θεση για το ισπανικο πληρωμα ισουται με το καλυτερο αποτελεσμα τους στη σεζον, οπως στο Ραλι Γερμανιας τον Αυγουστο του 2016, βελτιωνοντας επισης την τριτη θεση τους το περασμενο ετος στην Ισπανια.
Ο Thierry Neuville τερματισε στην τριτη θεση, η οποια δεν αποτελει μονο την πεμπτη φορα που τερματιζει μεσα στην τριαδα για το 2016, αλλα και το τριτο συνεχομενο φετινο του βαθρο, που τον ανεβαζει στη δευτερη θεση του πρωταθληματος των οδηγων – στους ιδιους βαθμους με τον Andreas Mikkelsen. O Hayden Paddon κατελαβε την τεταρτη θεση με τον Kevin Abbring να κατακτα την καλυτερη ως σημερα θεση του στο WRC, την εβδομη θεση.
Ο Sordo και ο συνοδηγος του Marc Marti (# 4 i20 WRC New Generation) κατεβαλαν το μεγιστο των δυνατοτητων τους σε μια προσπαθεια να κυνηγησουν τον Ogier και τη νικη στο Ραλι. Ο Sordo δηλωσε: «Ηταν ενα απιστευτο Σαββατοκυριακο και δεν μπορεσα να ευχαριστησω τους οπαδους μας αρκετα για την υποστηριξη τους. Μπορω ειλικρινα να πω οτι καναμε το καλυτερο μας σημερα, αλλα δεν μπορεσαμε να κανουμε τιποτα για να σταματησουμε τον Sébastien. Οφειλω να του εκφρασω τα συγχαρητηρια μου. Θελαμε τοσο πολυ να παρουμε αυτη τη νικη για την ομαδα και τους οπαδους μας, αλλα ηταν ενας παρα πολυ σκληρος αγωνας. Ακομα και η κατακτηση της δευτερης θεσης μετα απο εναν τοσο ανταγωνιστικο αγωνα ειναι κατι για το οποιο πρεπει να ειμαστε υπερηφανοι. Ειναι το δευτερο βαθρο μας στη σεζον και δουλεψαμε πολυ σκληρα για αυτο. Σε γενικες γραμμες ειμαι πολυ ευχαριστημενος με την αισθηση που ειχαμε απο το αυτοκινητο, τοσο στο χωμα οσο και στην ασφαλτο. Η ομαδα εχει κανει φανταστικη δουλεια για να προετοιμασει ενα ανταγωνιστικο μονοθεσιο, και ειναι πολυ ενθαρρυντικο γεγονος οτι το συνολικο αποτελεσμα ηταν τοσο θετικο για ολους στη Hyundai Motorsport. \”
Ο Neuville (# 3 i20 WRC New Generation) και ο συνοδηγος του Nicolas Gilsoul υιοθετησαν μια προσεκτικη προσεγγιση στις τελικες διαδρομες, προκειμενου να παρουν σημαντικους βαθμους για το Πρωταθλημα. Η δυναμικη απο το τριτο συνεχομενο βαθρο του Βελγου τον ανεβαζει στη δευτερη θεση της καταταξης των οδηγων, ισοβαθμωντας με τον Andreas Mikkelsen.
O Neuville, δηλωσε: «Ηταν ενα καλο Σαββατοκυριακο. Δεν νομιζω οτι θα μπορουσαμε να εχουμε κατι περισσοτερο απο το αυτοκινητο σε αυτο το Ραλι. Κινηθηκαμε προσεκτικα. Καναμε καλη δουλεια ωστε να παρουμε θεση στο βαθρο. Δεν θελαμε να χαθει αυτη η προσπαθεια. Ημασταν επικεντρωμενοι στα 15 σημεια του πρωταθληματος, ετσι αποδεχθηκαμε οτι θα πρεπει να συμβιβαστουμε στις ειδικες για να το κανουμε αυτο. Επρεπε να οδηγησω με προσοχη σε ορισμενα τμηματα, αλλα ημουν ως επι το πλειστον σε θεση να οδηγησω με το συνηθισμενο μου ρυθμο. Ως ομαδα, ειχαμε ενα ανταγωνιστικο Σαββατοκυριακο με τρια αυτοκινητα στην πρωτη τετραδα, ετσι μπορουμε να χρησιμοποιησουμε αυτην την ωθηση για τους τελικους αγωνες της σεζον στη Μεγαλη Βρετανια και την Αυστραλια. Θα κινηθουμε με πιο ανταγωνιστικες επιδοσεις στη συνεχεια του ετους, ειμαι βεβαιος!\”.
Ο Paddon (# 20 i20 WRC New Generation) και ο συνοδηγος του John Kennard εχουν σημειωσει σταθερη προοδο κατα τη διαρκεια του Ραλι. Το πληρωμα απο τη Νεα Ζηλανδια εδραιωσε την τεταρτη θεση του, με την καλυτερη εως σημερα επιδοση του σε ασφαλτινη διαδρομη στο WRC.
Ο Paddon δηλωσε: «Ηταν μια καλη τελευταια ημερα για εμας και ενα θετικο αποτελεσμα για ολη την ομαδα. Ακομα και αν δεν τερματισαμε σε μια απο τις τρεις πρωτες θεσεις, ειμαι χαρουμενος με ο, τι εχουμε επιτυχει κατα τη διαρκεια των τριων ημερων. Εχοντας αλλαξει καποια πραγματα στο αυτοκινητο, καταφεραμε μια βελτιωση. Εχω απολαυσει τις διαδρομες σε αυτο τον αγωνα. Μου αρεσε η πρωτη διαδρομη (Pratdip), αλλα εμεινα εκπληκτος απο το ρυθμο μας στη δευτερη (Duesaigües). Δεν υπαρχει τιποτα πιο απογοητευτικο για μενα απο το να παραμενω σταθερος, οποτε ειμαι ευχαριστημενος που εχουμε αρχισει να κινουμαστε προς τη σωστη κατευθυνση. Τωρα θα δοκιμαστουμε στο χαλικι! \”
Για τον Abbring (# 10 Hyundai i20 WRC) και τον συνοδηγο του Seb Marshall, το Rally de España εφερε το καλυτερο αποτελεσμα τους στο WRC, την εβδομη θεση. Κανοντας βελτιωσεις στο αυτοκινητο τους καθε ημερα, το πληρωμα εχει επιτυχει τους στοχους του με το παραπανω.
Ο Abbring σχολιασε: \”Ειναι εξαιρετικο που κατακτησαμε το καλυτερο απο ποτε αποτελεσμα μας στο WRC εδω στην Ισπανια. Ηταν ενα πολυτιμο Σαββατοκυριακο μαθησης για μας, και θα ελεγα οτι η «αποστολη εξετελεσθη» οσον αφορα στο αποτελεσμα. Εμεις ελπιζαμε οτι θα επωφεληθουμε περισσοτερο απο την οδικη μας θεση, αλλα με τις βροχινες συνθηκες δεν ηταν κατι που περνουσε απο τα χερια μας. Δεν περιμεναμε να κερδισουμε ειδικες διαδρομες, αλλα εχουμε κανει σημαντικα βηματα στο Ραλι και ειμαι ικανοποιημενος με την εβδομη θεση. Θα ηθελα να πω ενα ευχαριστω στην ομαδα για την ευκαιρια που μου εδωσε και για την υποστηριξη τους σε αυτον τον αγωνα.\”
Η Hyundai Motorsport εχει συνολικα κατακτησει δεκα θεσεις στο βαθρο τη φετινη σεζον μετα απο εναν ανταγωνιστικο αγωνα στην Ισπανια.
Ο Michel Nandan, Team Principal, σχολιασε: \”Θελαμε να παλεψουμε για τη νικη σημερα, αλλα απλα δεν ηταν εφικτο σε αυτη την περιπτωση, ωστοσο πρεπει να ειμαστε ευχαριστημενοι με αυτο το διπλο βαθρο. Ο Dani ειχε ενα φανταστικο Σαββατοκυριακο μπροστα στο κοινο της χωρας του και ειλικρινα αξιζει αυτο το αποτελεσμα. Το να εχεις δυο πληρωματα στο βαθρο, με τον Thierry να λαμβανει για πεμπτη φορα θεση στο βαθρο αυτη τη σεζον και να εισαι σε σκληρο ανταγωνισμο για τη δευτερη θεση στο πρωταθλημα των οδηγων, ειναι ενα ικανοποιητικο επιτευγμα. Ειναι ακομα πιο ευχαριστο οταν βλεπουμε τον Hayden να καταφερνει το καλυτερο απο ποτε ασφαλτινο αποτελεσμα του και τον Kevin να κανει την καλυτερη εμφανιση στη καριερα του στο WRC. Υπαρχουν πολλα θετικα μαθηματα που μπορουμε να παρουμε απο αυτο το Ραλι και να κανουμε βελτιωσεις για το μελλον. Τωρα, η προσοχη μας στρεφεται στο χαλικι για το Wales Rally στη Μεγαλη Βρετανια και στην Αυστραλια – θελουμε να τελειωσουμε τη σεζον με υψηλες επιδοσεις \”.
Το Παγκοσμιο Πρωταθλημα Ραλι της FIA κινειται τωρα στο Wales Rally GB, τον προτελευταιο γυρο της σεζον, ο οποιος θα πραγματοποιηθει 27 εως 30 Οκτωβριου.
Συνολικη Τελικη Καταταξη
1. S. Ogier / J. Ingrassia (Volkswagen Polo R WRC) 3:13:03.6
2. D. Sordo / M. Martí (Hyundai New Generation i20 WRC) +15.6
3. T. Neuville / N. Gilsoul (Hyundai New Generation i20 WRC) +1:15.0
4. H. Paddon / J. Kennard (Hyundai New Generation i20 WRC) +1:27.8
5. M. Østberg / O. Floene (Ford Fiesta RS WRC) +3:24.4
6. O. Tanak / R. Molder (Ford Fiesta RS WRC) +5:24.9
7. K. Abbring / S. Marshall (Hyundai i20 WRC) +7:31.3
8. J. Kopecky / P. Dresler (Škoda Fabia R5) +9:05.1
9. P. Tidemand / J. Andersson (Škoda Fabia R5) +9:20.4
10. C. Breen / S. Martin (Citroën DS3 WRC) +9:57.1
Καταταξη οδηγων του Παγκοσμιου Πρωταθληματος Ραλι της FIA του 2016
S. Ogier 222 points / A. Mikkelsen 127 / T. Neuville 127 / H. Paddon 114 / D. Sordo 111 / J. M. Latvala 104 / M. Østberg 90 / O. Tanak 61 / K. Meeke 54 / C. Breen 36 / E. Camilli 27 / H. Solberg 14 / S. Lefebvre 12 / E. Lappi 12 / M. Prokop 12 / K. Abbring 10 / T. Suninen 8 / P. Tidemand 8 / J. Kopecky 7 / M. Ligato 6 / E. Evans 6 / L. Bertelli 4 / N. Fuchs 2 / A. Kremer 2 / V. Gorban 1 / K. Kruuda 1
Καταταξη Κατασκευστων του Παγκοσμιου Πρωταθληματος Ραλι της FIA του 2016
Volkswagen Motorsport 322 points / Hyundai Motorsport 260 / M-Sport World Rally Team 144 Volkswagen Motorsport II 136 / Hyundai Motorsport N 124 / DMACK World Rally Team 74 / Jipocar Czech National Team 18 / Yazeed Racing 4
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }