Ας αρχισουμε απο εδω λοιπον. Η Lamborghini μας παρουσιαζει το δικο της four-wheel steering, καθως στην Aventador S, οι πισω τροχοι στριβουν μαζι με τους εμπρος, αλλα οχι μονο στις υψηλες ταχυτητες και για να επιτυχει μεγαλυτερη ευσταθεια. Το στριψιμο (και) των πισω τροχων ειναι διαθεσιμο και στις μικρες ταχυτητες, ωστε να επιτευχθει η ευελιξια αυτου του \”ταυρου\”. Γιατι να ταλαιπωρειται ο οδηγος της να στριψει στα στενα (λεμε τωρα);
Κατα τα λοιπα, η Aventador S, αποκτα επισης πολλα νεα αεροδυναμικα βοηθηματα, τοσο στο εμπρος μερος, οπου οι βαμμενες λεπιδες στον προφυλακτηρα μπορουν να παραγουν ως και 130 τοις εκατο περισσοτερο downforce απο την \”απλη\” Aventador. Αλλα και στο πισω, οπου υπαρχει μια αεροτομη τριων θεσεων, η οποια, σε μια απο αυτες τις θεσεις, μειωνει την οπισθελκουσα κατα 400%.
Σε ο,τι αφορα τον κινητηρα, συνανταμε τον γνωστο V12 των 6,5 λιτρων με μια μικρη αυξηση της ιπποδυναμης κατα 40 ιππους, με τη ροπη να μενει ιδια και τον κοφτη να τοποθετειται σε 150 σ.α.λ. παραπανω, στις 8500. Ομοιο παραμενει και το συστημα μεταδοσης, ενω οι βασικες βελτιωσεις εχουν γινει στο σασι και τις αναρτησεις.
Η Aventador απεκτησε νεα αναρτηση, ωστε να ειναι συμβατη με το συστημα τετραδιευθυνσης, ενω και τα συστηματα ελεγχου ευσταθειας εχουν αλλαξει ρυθμιση. Τωρα, το 90% της ροπης στελνεται στους πισω τροχους, επιτρεποντας, οπως επισημαινει η Lamborghini, στον οδηγο, να προβαινει σε ελεγχομενες πλαγιολισθησεις.
Αυτα ακριβως θελαμε, Lamborghini. Και τα λεφτα για να την αποκτησουμε, φυσικα.