Απαντησεις στα δημοσιευματα των DUH, “Monitor” και “Der Spiegel” σχετικα με την παραποιηση των τιμων εκπομπων ρυπων, δινει η Opel, με ανακοινωση της.
Τη μεταφερουμε αυτουσια:
\”Η Opel για μια ακομα φορα επιθυμει να τονισει το γεγονος οτι δεν χρησιμοποιει οποιοδηποτε λογισμικο το οποιο αναγνωριζει ποτε ενα αυτοκινητο περνα απο δοκιμη εκπομπων ρυπων.
Αυτο επιβεβαιωνεται απο εκτενεις δοκιμες που διεξαγονται σε διαφορες χωρες – για παραδειγμα στην αναφορα του Γερμανικου Ομοσπονδιακου Υπουργειου Μεταφορων και Ψηφιακων Υποδομων που δημοσιευτηκε στις 22 Απριλιου. Η αναφορα της Γερμανικης αρχης καταληγει οτι κατα τη διαρκεια ερευνητικου προγραμματος – εκτος απο ορισμενα αυτοκινητα ενος ανταγωνιστη – κανενα αλλο αυτοκινητο δεν διαπιστωθηκε να εχει παρανομη συσκευη παραποιησης. Σχετικες επιτροπες σε Γαλλια και Βρετανια κατεληξαν στο ιδιο συμπερασμα.
Συνεργαστηκαμε σε ολα τα επιπεδα και παρειχαμε στην Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) εκτενη δεδομενα περσι το φθινοπωρο συμβαλλοντας στην ολοκληρωμενη αναλυση των Γερμανικων Αρχων.
Το λογισμικο μας δεν σχεδιαστηκε ποτε για να εξαπατησει η να παραποιησει στοιχεια.
Οι μεθοδοι και τα πρωτοκολλα δοκιμων των DUH/Monitor/Spiegel δεν κοινοποιηθηκαν στην Opel, κατι που δεν μας επιτρεπει να αξιολογησουμε τα αποτελεσματα. Με βαση τις δικες μας ανεξαρτητες μετρησεις και την εμπειρια απο πειραματα που εχει δημοσιευσει η DUH στο παρελθον, δεν θεωρουμε τα αποτελεσματα αυτα αντικειμενικα η επιστημονικα τεκμηριωμενα.
Τα συστηματα ελεγχου εκπομπων ρυπων ειναι περιπλοκα και αλληλεξαρτωμενα. Πολλαπλες παραμετροι, οπως οι στροφες του κινητηρα, το φορτιο, η ταχυτητα περιστροφης, το υψομετρο και η θερμοκρασια παιζουν ρολο και επηρεαζουν το ενα το αλλο.
Αυτο το περιπλοκο συστημα δεν μπορει να χωριστει σε μεμονωμενες παραμετρους. Η αλληλεπιδραση μπορει να γινει κατανοητη μεσα απο μια ολιστικη θεωρηση, με συνδυασμο συνθηκων και στοιχειων του συστηματος ελεγχου.
Τα αποτελεσματα των επισημων δοκιμων που εχουν δημοσιευτει τις τελευταιες εβδομαδες δειχνουν καθαρα τις γνωστες και αντιληπτες διαφορες μεταξυ των επιδοσεων των οχηματων στην τρεχουσα εργαστηριακη δοκιμη εκπομπων ρυπων, που χρηζει αμεσης μεταρρυθμισης και στις δοκιμες στο δρομο.
Η εφαρμογη της δοκιμης υπο πραγματικες συνθηκες RDE (Real Driving Emissions) απο του χρονου στοχο εχει να εξομαλυνει αυτες τις διαφορες. Συμμετεχουμε ενεργα στη συζητηση για το RDE.
Ειμαστε πεπεισμενοι οτι η βιομηχανια πρεπει να ανακτησει την εμπιστοσυνη του κοσμου αυξανοντας τη διαφανεια απεναντι στους πελατες και τις αρχες. Εχουμε κανει αποφασιστικα βηματα προς αυτη την κατευθυνση. Ηδη ανακοινωσαμε το Δεκεμβριο οτι, με δικη μας πρωτοβουλια, θα κανουμε το επομενο βημα προς τα μελλοντικα προτυπα εκπομπων ρυπων απο φετος το καλοκαιρι – για τις εκπομπες CO2 και NOx\”.