H Peugeot λέει ότι βίδωσε το 308 Gti στο δρόμο

Τα σπορ μοντελα της Peugeot ειχαν ανεκαθεν αυτο το \”κατι\”. Απο την εποχη του θρυλικου 205 GTi, τα \”λιονταρακια\” ειχαν το προσον να ταπεινωνουν πολυ ακριβοτερα και prestigious αυτοκινητα, ιδιαιτερα οταν η \”αναμετρηση\” γινοταν σε στροφες. Περασαν χρονια, με τα GTI και τα Rallye της γαλλικης φιρμας να γραφουν ιστορια εντος και εκτος πιστας και ηρθε η ωρα για τη μεγαλη επιστροφη. Η οποια ακουει στο ονομα 308 Gti. 


Την πρωτη φορα που πηρα το νεο 308 στα χερια μου (θα διαβασεις το test στη σελιδα μας), ειπα οτι \”οταν βγει σε Gti, θα κλαψουν μανουλες\”. Οι -παντα ευγενικοι- ανθρωποι της Peugeot στην Ελλαδα, οταν το παραλαμβαναν, με ρωταγαν με ενα σαρδονιο χαμογελο στα χειλη: \”Πως σου φανηκε; Στριβει, στριβει;\” Η απορια μου παραμενει. Αν, βρε παιδια, στριβει ετσι το \”νορμαλ\” 308, το Gti τι κανει;

Τι εκαναν λοιπον οι Γαλλοι; Φορεσαν επανω σε αυτο το εκπληκτικο πατωμα, δυο 1.600αρια μοτερ, αποδοσης 250 και 270 ιππων. Στη δευτερη περιπτωση, το 308 Gti δεν εχει μονο εκρηκτικες επιδοσεις (0-100χλμ σε λιγοτερο απο 6 δευτερολεπτα, τελικη ηλεκτρονικα περιορισμενη στα 250 χαω και 0 – 1.000μ απο σταση, σε 25.3΄΄). Εχει να επιδειξει ενα νεο ρεκορ στην αναλογια ισχυος/βαρους, με μολις 4,46 κιλα/ιππο.

Αλλα οι Γαλλοι, κι αυτο στο υπογραφω,ειναι θεοπαλαβοι. Αυτο, προφανως δεν τους αρκουσε. Ενταξει, δεν θα σου πω για την τετρακινητη υβριδικη βερσιον του 308 Gti (θα σου πω αλλη φορα γι\’ αυτο). Αλλα για το γεγονος οτι η PEUGEOT καλεσε τους ειδικους, τους μηχανικους της PEUGEOT SPORT, που διαθετουν τεραστια εμπειρια και τεχνογνωσια στο συγκεκριμενο τομεα.  Για να φτιαξουν το \”308 GTi by PEUGEOT SPORT\” προσφερει στον οδηγο την απολυτη αισθηση οδηγησης, διαθετοντας τον κινητηρα 1.6L THP S&S σε δυο εκδοσεις ιπποδυναμης, 270 και 250 ιππων, διαφορικο περιορισμενης ολισθησης Torsen®, εξελιγμενο σασι, και εσωτερικο PEUGEOT i-Cockpit.  Επιπλεον, ο κινητηρας 1.6L THP S&S ειναι ενας απο τους πλεον οικονομικους στην κατηγορια του, γεγονος που πιστοποιουν τοσο οι εκπομπες του CO2  που δεν ξεπερνουν τα 139 g/km, οσο και η καταναλωση των  6.0 λιτ/100km.



Ο PEUGEOT Brand CEO Maxime Picat, μας εξηγει σχετικα:

\”Η PEUGEOT εχει τη χαρα να προσθεσει στην γκαμα της το 308 GTi by PEUGEOT SPORT. Προκειται για ενα μοντελο που εχει καταφερει να δημιουργησει μεγαλες προσδοκιες στους απανταχου φιλους που γνωριζουν πολυ καλα την ιστορια της PEUGEOT στην κατηγορια των ‘hot hatches’ στα segment B & C. Απο το 205 GTi μεχρι το προσφατο 208 GTi και το RCZ R, η μαρκα εχει πουλησει τα σπορτιβ μοντελα της σε πανω απο 800.000 ευχαριστημενους πελατες.
Και η συνεχεια ; το 308 GTi by PEUGEOT SPORT, ενα εμβληματικο μοντελο που σηματοδοτει το δυναμισμο και την αναβαθμιση της μαρκας\”.

Ενω ο διευθυντης της Peugeot, Sport, Bruno Famin, λεει: \”Οπως και με τα αγωνιστικα μοντελα, ετσι και στην εξελιξη του  308 GTi by PEUGEOT SPORT, εστιασαμε τις προσπαθειες μας σε καθε πτυχη του αυτοκινητου: Το βαρος, η αποτελεσματικοτητα του πλαισιου και των φρενων, η αποδοση του κινητηρα, καθως και τα καθισματα με την  τελεια στηριξη ειναι μερικα μονο απο τα στοιχεια που επιβεβαιωνουν τους ισχυρισμους μας. Εκεινοι που θα αγορασουν το αυτοκινητο, ειναι προετοιμασμενοι να ζησουν εντονες συγκινησεις, απο μια νεα εκδοση που εξελιχθηκε ειδικα για αυτο το σκοπο απο μια ολοκληρη ομαδα  Το συγκεκριμενο μοντελο διαθετει στο βασικο του εξοπλισμο, ενα πληθος απο χαρακτηριστικα που στοχευουν στις απολυτες επιδοσεις\”. 

Αρκετα ομως με αυτα. Ας παμε στο \”ζουμι\”:

Κατω απο το καπο του συγκεκριμενου μοντελου, βρισκεται ο κινητηρας 1.6L THP S&S που διατιθεται σε δυο εκδοσεις ισχυος: 182 kW (250 ιππων) και 200 kW (270 ιππων). Ο κινητηρας Euro6 με Stop&Start, εκπεμπει μολις 139γρ/χλμ CO2 και δεν καταναλωνει πανω απο 6.0 λιτ/100 χλμ.

Το 308 GTi 270 εχει να επιδειξει ενα νεο ρεκορ στην αναλογια ισχυος/βαρους, με μολις 4,46 κιλα/ιππο, γεγονος που συνηγορει στις εκρηκτικες του επιδοσεις (0-100χλμ σε λιγοτερο απο 6΄΄ και 0 – 1.000μ απο σταση, σε 25.3΄΄).

Το 308 GTi 270 εφοδιαζεται επισης και με μπλοκε διαφορικο Torsen®, ζαντες αλουμινιου 19’’ Carbone19 και ελαστικα Michelin Super Sport. Για την ασφαλεια στο φρεναρισμα φροντιζουν δισκοι διαμετρου 380χλστ, μπροστα με κοκκινες δαγκανες της PEUGEOT SPORT, και δισκοι 268χλστ αντιστοιχα πισω.

Με τη διαθεσιμοτητα να διαφερει αναλογα με την αγορα, το 308 GTi 250 φτανει απο σταση τα 100χλμ σε 6,2δλ. και καλυπτει το πρωτο χιλιομετρο απο σταση, σε 25,6δλ., ενω η αναλογια βαρους/ισχυος ειναι μολις 4,82 κιλα/ιππο.

Το 308 GTi εχει χαμηλωμενο κατα 11χλστ αμαξωμα, με εντελως νεο σχεδιασμο για το εμπρος και πισω μερος.

Το σχεδιαστικο μοτιβο Coupe Franche, αποκλειστικο για το 308 GTi 270 αναδεικνυει την αντιθεση αναμεσα στο εντονο κοκκινο (Ultimate Red) και το βαθυ μαυρο  (Perla Nera). Το 308 GTi  διατιθεται σε 6 διαφορετικους χρωματικους συνδυασμους: Ultimate Red, Magnetic Blue, Perla Nera Black, Artense Grey, Pearlescent White και Hurricane Grey.

Πλαισιο που συνεργαζεται με τον οδηγο, πανισχυρος κινητηρας, αποληξη εξατμισης, εσωτερικο PEUGEOT i-Cockpit, Driver Sport Pack, καθισματα bucket… ειναι μερικα απο τα χαρακτηριστικα που σηματοδοτουν το χαρακτηρα του συγκεκριμενου Peugeot.

 GTi και στο σχεδιασμο

Ο χρωματικος διαχωρισμος, και η εντονη αντιθεση του κοκκινου (Ultimate Red) με το μαυρο (Perla Nera Black) μοιαζει να εχει δημιουργηθει απο ενα χειρουργικο νυστερι. Με την ονομασια ‘Coupe Franche’, αυτος ο συνδυασμος χρωματων αντανακλα και το χαρακτηρα του νεου 308 GTi by PEUGEOT SPORT: με μια λεξη… «κοφτερο».

Το PEUGEOT 308 ειναι απο μονο του ενα εκλεπτυσμενο και καθαρο σχεδιο, με αποτελεσμα ουτε και η κορυφαια του εκδοση, να χρειαστει να ‘φορτωθει’ με οποιαδηποτε στυλιστικη ακροτητα ωστε να δειξει την καθαροαιμη καταγωγη της. Το PEUGEOT 308 GTi διακρινεται μεν για την απλοτητα των σχεδιαστικων του γραμμων, χωρις ομως να χανει στο παραμικρο την επιθετικοτητα του χαρακτηρα του.

Το αυτοκινητο διαθετει εντυπωσιακη παρουσια, τοσο με το χαμηλωμενο κατα 11χλστ αμαξωμα, οσο και με τις 19αρες ζαντες Carbone 19. Η εκδοση GTi 270 παταει σε ελαστικα Michelin Super Sport, ενω μεσα απο τις ακτινωτες ζαντες διακρινονται καθαρα οι τεραστιοι δισκοι των 380χλστ. με τις κοκκινες δαγκανες που φερουν την υπογραφη της PEUGEOT SPORT.
Το εμπρος μερος ειναι ακομα ενα χαρακτηριστικο που προδιαθετει τον παρατηρητη για το χαρακτηρα του αυτοκινητου. Στην πανω πλευρα των φωτιστικων σωματων δεσποζει μια σειρα LED, και ολοκληρη η καθε μοναδα των προβολεων δινει την εντυπωση της σχεδιαστικης συνεχειας των πλευρων της μασκας με τις μαυρες γυαλιστερες οριζοντιες γριλιες. Το ιδιο μοτιβο ακολουθειται και απο την τεραστια εισαγωγη που τροφοδοτει αερα το intercooler και περιβαλλεται απο φιλετο χρωμιου η απο κοκκινο διακριτικο πλαισιο. Υπαρχουν επισης και δυο εμπρος σποϊλερ στο κατω μερος του εμπρος προφυλακτηρα, που εκτος απο την αισθηση ενος αυτοκινητου πραγματικα βιδωμενου στο δρομο, συμβαλλουν και στη βελτιωση της αεροδυναμικης του (με συντελεστη SCx, μολις 0,69).

Με μια προσεκτικοτερη ματια ξεχωριζει κανεις τα πλευρικα μαρσπιε, αλλα και τους μυωδεις ωμους του νεου 308 GTi, ενω στην πισω πλευρα διακρινεται η μαυρη γυαλιστερη ποδια με τις διπλες αποληξεις της εξατμισης. Το λογοτυπο GTi κοσμει τα εμπρος φτερα, και την πισω πορτα.

Το αμαξωμα διατιθεται σε 6 χρωματικους συνδυασμους: το νεο εκρηκτικο Ultimate Red, Magnetic Blue, Perla Nera Black, Artense Grey, Pearlescent White και Hurricane Grey. Η εκδοση των 270ιππων  διατιθεται και στην αποκλειστικη διχρωμια Coupe Franche, εντονου κοκκινου (Ultimate Red) και μαυρου (Perla Nera Black). Ενα ακομα μοναδικο χαρακτηριστικο της ειδικης αυτης εκδοσης Coupe Franche ειναι και το περιγραμμα του πισω πλευρικου παραθυρου, οπου τη θεση του χρωμιου εχει παρει το μαυρο ματ. Οποιοδηποτε χρωματισμο και να επιλεξει κανεις, το φινιρισμα ειναι εκεινο που αποκαλυπτει την μοναδικη προσοχη σε καθε λεπτομερεια του αμαξωματος, και το εκλεπτυσμενο design του αυτοκινητου. 

Σε πληρη αρμονια με το εξωτερικο στυλ, κινειται και το εσωτερικο του αυτοκινητου, με τις σκουρες ανθρακι αποχρωσεις να καλυπτουν ολες τις επιφανειες μεχρι και την οροφη. Οι κοκκινες ραφες κανουν αισθητη την παρουσια τους στο ταμπλο, τις ταπετσαριες, το λεβιε των ταχυτητων τις πλευρικες επενδυσεις των θυρων, ακομα και στα ποιοτικα πατακια. Τα μαρσπιε καλυπτονται απο επενδυσεις αλουμινιου που φερουν την υπογραφη της PEUGEOT SPORT και το λογοτυπο GTi, ενω το αλουμινιο καλυπτει και τα πενταλ, το foot rest, και τη λαβη του μοχλου ταχυτητων. 

Στην εκδοση GTi 270, διαθετει καθισματα bucket τηςPEUGEOT SPORT — με επενδυση δερμα και alcantara— που παρεχουν εξαιρετικη πλευρικη στηριξη στον οδηγο, και του εξασφαλιζουν καθε στιγμη μια αξεπεραστη αισθηση του αυτοκινητου. Το μικρο τιμονι (351 x 329χλστ) εξασφαλιζει φυσικο κρατημα και απιστευτη ακριβεια στο χειρισμο του. Ξεχωριστο στην αφη χαρη στη δερματινη επενδυση, με το λογοτυπο GTi στο κατω μερος και το κοκκινο σημαδι για την ευθεια στο πανω μερος της στεφανης.  Ανεμποδιστη ειναι και η ορατοτητα προς το head-up display, τον πινακα οργανων με την μαυρη καρο επενδυση και το φωτεινο λογοτυπο GTi στο κεντρο, που καλωσοριζει τον οδηγο μολις μπει στο αυτοκινητο.
Η μεγαλη οθονη αφης αποτελει αναποσπαστο τμημα του ταμπλο και ταιριαζει αρμονικα με τον πινακα οργανων που διαθετει κοκκινο περιγραμμα, και ειναι μια απο τις πινελιες που χαρακτηριζουν το PEUGEOT i-Cockpit. Η ευκολια χρησης και η φιλικη αισθηση που αντανακλα η θεση οδηγησης, διασφαλιζει το υψηλο επιπεδο ασφαλειας, αλλα και την αμεσοτητα ανταποκρισης σε καθε εντολη του οδηγου.     

Το πακετο ‘Driver Sport Pack’ δινει στον οδηγο μια προσθετη αγωνιστικη αισθηση στον οδηγο. Πατωντας το πληκτρο Sport στην κεντρικη κονσολα, ο φωτισμος των οργανων απο λευκος γινεται κοκκινος, στην κεντρικη οθονη του πινακα οργανων εμφανιζονται προσθετες πληροφοριες οδηγησης (ισχυς, ροπη, πιεση του turbo, πλευρικη και διαμηκης επιταχυνση), αλλαζει η χροια του ηχου του κινητηρα, και η χαρτογραφηση αποκρισης του γκαζιου. 

Ολα τα παραπανω χαρακτηριστικα συνθετουν την πεμπτουσια της εξελιξης απο την PEUGEOT SPORT.

Βιδωμενο στο δρομο

Βασιζομενη στην απαραμιλλη αγωνιστικη της εμπειρια, η PEUGEOT SPORT ειναι ενα απολυτα εξειδικευμενο τμημα που εχει την αποκλειστικη ευθυνη για ολα τα μοντελα υψηλων επιδοσεων της μαρκας. Οι μηχανικοι της ομαδας συνεισφερουν με την εμπειρια τους στη δημιουργια και στην εξασφαλιση  της απολυτης οδηγικης εμπειριας πισω απο το τιμονι του PEUGEOT 308 GTi by PEUGEOT SPORT.
Το GTi ενσωματωνει ολη την προσπαθεια εξοικονομησης βαρους που εφαρμοστηκε στην διαδικασια εξελιξης και σχεδιασμου του 308, (πατωμα με κωδικο EMP2, πισω πορτα απο συνθετικα υλικα και χρηση χαλυβα υψηλης αντοχης). Το στοιχημα για περεταιρω εξοικονομηση βαρους απεφερε εντυπωσιακα αποτελεσματα: 4,46 κιλα/ιππο που αποτελει τιμη ρεκορ για την κατηγορια, σε οτι αφορα την αναλογια βαρους/ισχυος, ενω συμβαλει καθοριστικα στην επιτευξη κορυφαιων επιδοσεων και  μοναδικης οδικης συμπεριφορας για το GTi 270.

Η PEUGEOT SPORT για να εξελιξει το νεο 308 GTi, εθεσε πολυ ξεκαθαρες προδιαγραφες: ενα μικρομεσαιο, ασφαλες, σταθερο, με αθλητικο χαρακτηρα, αυτοκινητο που να προσφερει την απολυτη οδηγικη ευχαριστηση. Οι ιδιες υψηλες προδιαγραφες θα επρεπε να ισχυουν και για καθε επιμερους συστημα του αυτοκινητου: συστημα μεταδοσης, κινητηρας, συστημα πεδησης, και ηλεκτρονικα.

Το νεο 308 GTi δειχνει -και ειναι- βιδωμενο στο δρομο, χαρη στα φαρδια μετατροχια —1.570χλστ εμπρος και 1.554 πισω— και τα Super Sport ελαστικα της Michelin (235/35 R19). Οι δυο παραπανω παραμετροι ενισχυουν σημαντικα την προσφυση, γεγονος που αποδεικνυεται και απο τις εκπληκτικες τιμες εγκαρσιων και πλευρικων επιταχυνσεων. Οι ζαντες των 19 ιντσων  τυπου Reverse, ειναι κατα 2 κιλα ελαφρυτερες η καθε μια, σε σχεση με τις αντιστοιχες τυπου Diamant των 18 ιντσων.

Ενα τοσο δυνατο αυτοκινητο βεβαια δεν θα ηταν δυνατο να μην διαθετει και τα καταλληλα συστηματα για να σταματα. Με αεριζομενους δισκους απο ανθρακονηματα διαμετρου 380χλστ, σε αλουμινενιες πλημνες εμπρος, και 4πιστονες δαγκανες (38 και 41χλστ). Οι πισω δισκοι ειναι διαμετρου 268χλστ. Το setup του συστηματος πεδησης, συμβαλλει στην εξασφαλιση απροβληματιστης και συνεχους δυναμης πεδησης, χωρις να παρουσιαζει σημαδια πτωσης της αποδοσης ακομα και σε παρατεταμενη χρηση.

Το συστημα αναρτησης, ειναι ιδανικα ρυθμισμενο ωστε να διασφαλιζει παντα συνθηκες δυναμικης οδηγησης, και να εμπνεει εμπιστοσυνη στον οδηγο. Η αναρτηση τυπου McPherson εμπρος εξασφαλιζει ακριβεια στους χειρισμους, ενω πισω υπαρχει ημιακαμπτος αξονας με ραβδους στρεψης και αντιστρεπτικη δοκο. Με τη συγκεκριμενη διαταξη επιτυγχανεται επιπλεον περιορισμος του βαρους, ενω η πισω αντιστρεπτικη ειναι κουφια, και τα ψαλιδια απο αλουμινιο. 
Κορυφαια αποδεικνυεται και η οδικη συμπεριφορα στις στροφες, με την αποδοση των ελαστικων να βρισκεται σε κορυφαιο επιπεδο χαρη και στο σχεδιασμο τους εμπρος συστηματος. Αξιζει να σημειωθει οτι η γωνια καμπερ ειναι στις -1,67°, σε συγκριση με τις -0.6° του απλου 308. Η σκληροτητα της πισω αναρτησης εχει και αυτη αυξηθει απο τα 110 στα 1,800 daN/mm.

Ολοκληρο το εμπρος συστημα της αναρτησης που εχει σχεδιαστει αποκλειστικα για το νεο GTi, περιλαμβανει:
•    Σκληροτερα ελατηρια
•    Διαφορετικες ρυθμισεις των αμορτισερ, υδραυλικο στοπ στην εκτονωση για περιορισμο του θορυβου
•    Ειδικη σχεδιαση αμορτισερ, σκληροτερα και μεγαλυτερης διαδρομης να αντιδρουν αμεσα στην αρχη της συμπιεσης εφοσον στο αυτοκινητο επιβαινει μονον ο οδηγος.

Η αντιστρεπτικη ειναι περισσοτερο ευκαμπτη ωστε να ταιριαζει απολυτα με τα χαρακτηριστικα συμπεριφορας του πισω αξονα. Η σκληροτητα του πισω αξονα και των silentblocs εχει αυξηθει απο τα 30 στα 500 daN/mm για τις πλευρικες δυναμεις, και απο τα 170 στα 490 daN/mm για τις καθετες. Το καθετα τοποθετημενο πισω συστημα αναρτησης, διαθετει σκληροτερα ελατηρια, βελτιωμενη ρυθμιση αποκρισης, και σκληροτερη ρυθμιση σε οτι αφορα την απορροφηση των ταλαντωσεων.

Αποκλειστικα για το GTi 270, διατιθεται και διαφορικο περιορισμενης ολισθησης (μπλοκε) τυπου Torsen®, για την βελτιωση της οδικης συμπεριφορας στις στροφες. Με την κατανομη μεγαλυτερου ποσοστου της ροπης στον τροχο με την μεγαλυτερη προσφυση, επιτυγχανεται καλυτερη επιταχυνση, και ταχυτερη εξοδος στις στροφες.

Ολα τα ηλεκτρονικα συστηματα, ειναι εξελιγμενα με γνωμονα το αγωνιστικο πνευμα του αυτοκινητου.  Το υποβοηθουμενο συστημα διευθυνσης εχει σχεδιαστει ετσι ωστε να συνεργαζεται αριστα με τα χαρακτηριστικα λειτουργιας του διαφορικου Torsen®. Το συστημα διευθυνσης εξασφαλιζει στον οδηγο την απαραιτητη πληροφορηση σχετικα με την ακριβη θεση των τροχων, ωστε να ειναι σε θεση να γνωριζει ακριβως και καθε στιγμη, τη συμπεριφορα του εμπρος μερους του αυτοκινητου. Το ιδιο συστημα εξασφαλιζει επισης και την αμεση μεταδοση των εντολων του οδηγου προς τους τροχους, μεσω του μικρου τιμονιου.

Το μπλοκε διαφορικο τυπου Torsen® συνεργαζεται επισης και με το νεο Traction Control με στοχο την εξασφαλισης της ιδανικης τροχιας του αυτοκινητου. Το ESP ενσωματωνει περισσοτερο αγωνιστικα χαρακτηριστικα λειτουργιας, οντας λιγοτερο παρεμβατικο, και επιτρεποντας στο αυτοκινητο μεγαλυτερο ποσοστο γλιστρηματος (drift) στις στροφες. Το ESP μπορει επισης να απενεργοποιηθει πληρως.
Νεος κινητηρας Euro6 270 ιππων

Για καλυτερη εκμεταλλευση των δυνατοτητων του πλαισιου, το PEUGEOT 308 GTi by PEUGEOT SPORT κινειται απο τον κινητηρα 1.6L THP 270 S&S. Ο 4κυλινδρος αυτος κινητηρας αποδιδει 169 ιππους/λιτρο — που αποτελει και την καλυτερη επιδοση στην κατηγορια του. Επιπλεον με το συστημα Stop&Start καθως και των υπολοιπων τεχνολογιων που διαθετει, ο κινητηρας αυτος εμφανιζει εκπομπες του CO2 που δεν ξεπερνουν τα 139 g/km, και καταναλωση μολις 6,0 λιτ/100km, τιμη ρεκορ και αυτη για την κατηγορια του.

Ο κινητηρας λειτουργει με απλη αμολυβδη (RON 95 η RON 98) και αποδιδει ισχυ fuel, developing 200kW, και ροπη 330 Nm.  Προκειται για ενα ιδιαιτερα αποτελεσματικο κινητηρα, που διαθετει συστημα ψεκασμου με μεγιστη πιεση που φτανει τα 200 bar. Ο συγκεκριμενος κινητηρας αποδεικνυεται εξαιρετικα ευστροφος και ικανος, σχεδον απο το ρελαντι μεχρι η βελονα του στροφομετρου να φτασει στο οριο των  6.500 σαλ., οπου και επιτυγχανει μοναδικες επιδοσεις. Η μεγιστη ροπη αποδιδεται σε μεγαλο ευρος λειτουργιας (απο τις 1.900 μεχρι και τις 5.000 σαλ.). Η ιπποδυναμη και η ροπη, ειναι ιδανικα ελεγχομενες χαρη και στην υπαρξη της ειδικης βαλβιδας εκτονωσης (wastegate valve).

Ο κινητηρας Euro6, EP6 FDTR λειτουργει με συμπιεση 9.2:1 και διαθετει κορυφαιας τεχνολογιας κινουμενα μερη: σφυρηλατα πιστονια αλουμινιου, ενισχυμενα εμβολα competition, ενισχυμενα με πολυμερη υλικα ελατηρια και ενισχυμενα κομβια στροφαλου.

Για διασφαλιση αδιαλειπτης αποδοσης, τα εμβολα ψυχονται απο κατω με 2πλο συστημα ψεκασμου λαδιου. Η πολλαπλη της εξαγωγης ειναι κατασκευασμενη απο ατσαλι ωστε να αντεχει σε υψηλες θερμοκρασιες που φτανουν μεχρι και τους 1,000 °C. Με το πακετο Driver Sport Pack ο οδηγος απολαμβανει και μια διαφορετικη πιο αγρια χροια του ηχου των εξατμισεων.

Για την καλυτερη εκμεταλλευση των δυνατοτητων του κινητηρα, η ομαδα εξελιξης επικεντρωθηκε στην παροχη και κυκλοφορια του αερα, στοχευοντας τοσο στην εισαγωγη οσο και στην εξαγωγη.  Για την παροχη ικανης ποσοτητας και σωστης θερμοκρασιας αερα, στον κινητηρα, το PEUGEOT 308 GTi by PEUGEOT SPORT εφοδιαζεται με συστημα ψυξης του υπερτροφοδοτουμενου αερα, ειδικα σχεδιασμενο και τοποθετημενο κατω απο τον εμπρος προφυλακτηρα.  Στην πολλαπλη εξαγωγη, τα καυσαερια οδηγουνται πιο αποτελεσματικα απο τον καταλυτη στις δυο εξατμισεις, χαρη στην επανασχεδιασμενη αρχιτεκτονικη ολοκληρου του συστηματος της εξαγωγης. 

Ειδικη φροντιδα εχει επισης δοθει και στη σκληροτητα των σαϊλεντμπλοκ, με τα οφελη να ειναι αμεσα αντιληπτα σε καθε στροφη, οπου το αμαξωμα ανταποκρινεται αμεσα, με μηδενικη υστερηση, και χωρις ανεπιθυμητες ταλαντωσεις.

Το 6ταχυτο χειροκινητο κιβωτιο, ειναι ειδικα σχεδιασμενο ωστε να διαχειριζεται ιδανικα τη ροπη των 330 Nm. Οι δυο αξονες εχουν υποστει ειδικη κατεργασια και τα γραναζια των ταχυτητων διαθετουν επικαλυψη αζωτουχου ανθρακα. Η συγκεκριμενη θερμοχημικη κατεργασια αυξανει την αντοχη του μεταλλου σε φθορα. Ο αξονας εχει επισης κοντυνει για βελτιωση της επιταχυνσης.

Πλαισιο συμμαχος του οδηγου, πανισχυρος κινητηρας, ηχος εξατμισης, PEUGEOT i-Cockpit, πακετο Driver Sport Pack, καθισματα bucket… ειναι στοιχεια ταυτοτητας ενος νικηφορου συνδυασμου ! Η επιταχυνση 0-100χλμ. ειναι μολις 6δλ.,ενω το πρωτο χιλιομετρο απο σταση καλυπτεται μολις σε  25,3δλ.

308 GTi by PEUGEOT SPORT

Η γκαμα του 308 GTi by PEUGEOT SPORT προσφερει 2 επιλογες κινητηρων, αναλογα με την ιπποδυναμη: 270 και 250 ιππων. Με διαθεσιμοτητα αναλογα με την αγορα, η βασικη εκδοση ειναι αυτη με τον κινητηρα των 250 ιππων.

Κατω απο το καπο βρισκεται ο κινητηρας EP6 FDTR, με ισχυ 182 kW (250 hp) και ροπη 330 Nm. Συνδυαζεται με το βελτιωμενο χειροκινητο κιβωτιο των 6 σχεσεων, και προσφερει κορυφαιες επιδοσεις χαρη και στην εντυπωσιακη αναλογια των 4.82 κιλων/ιππο. Το αυτοκινητο επιταχυνει απο τα 0 στα 100 χλμ σε μολις 6,2δλ. ενω το πρωτο χιλιομετρο απο σταση καλυπτεται μολις σε μολις 25,6δλ..
Τα φρενα περιλαμβανουν δισκους διαμετρου 330χλστ εμπρος, και 268 πισω. Το αυτοκινητο παταει σε ελαστικα Michelin Pilot SportT 3 (225/40 R18).

Με ζαντες αλουμινιου 18΄΄ Diamant και καθισματα TEP/Alcantara με κοκκινες ραφες στον βασικο εξοπλισμο του, το 308 GTi 250 μπορει επισης να εξοπλιστει με διαφορες επιλογες οπως οι ζαντες Carbone 19 των 19΄΄, και τα καθισματα bucket της PEUGEOT SPORT. Στην παλετα των εξωτερικων χρωματων περιλαμβανονται οι επιλογες : Ultimate Red, Perla Nera Black, Artense Grey, Nacré White, Hurricane Grey και Magnetic Blue.

Με δεδομενο ομως το γεγονος οτι οι προδιαγραφες απο μονες τους δεν κανουν ενα αυτοκινητο θρυλικο, επιβαλλεται να το οδηγησει καποιος για να αντιληφθει την ποιοτητα και τις επιδοσεις του!

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!