Hyundai και Rimac φτιάχνουν κοινό supercar!

Ειναι τρελοι αυτοι οι Κορεατες. Μετα απο το λανσαρισμα του i30N, εχουν παρει… φορα για να κατακτησουν τον πλανητη της αυτοκινησης και, ιδιαιτερα αυτον των αυτοκινητων επιδοσεων. Μεσα στο τρελο τους σχεδιο, το οποιο, οπως σου ειχαμε αποκαλυψει εδω και εδω, περιεχει μικρα hot hatch, τετρακινητα turbo επιδοσεων, γρηγορα SUVs και ενα κεντρομηχανο, πισωκινητο μοντελο, μαθαινουμε τωρα οτι εξελισσουν αυτο που ελειπε (απο τον σχεδιασμο τους): Ενα ηλεκτρικο supercar, το οποιο θα χρησιμοποιηθει ως halo car της μαρκας και του σηματος Ν. 


Και, αν στο \”στησιμο\” του i30N και γενικοτερα του τμηματος επιδοσεων της κορεατικης βιομηχανιας, χρησιμοποιηθηκε η εμπειρια του πρωην επικεφαλης του M Division της BMW, Albert Biermann, σε αυτη την περιπτωση, χρησιμοποιειται η εμπειρια ενος πιο νεοκοπου κατασκευαστη, ο οποιος εχει ταραξει τα νερα της παγκοσμιας αυτοκινησης: Ο λογος για τη Rimac (τη φοβερη ιστορια της οποιας, που ξεκινησε απο ενα μικρο, οικιακο γκαραζ στο Ζαγκρεμπ και εφτασε να γινει πολυφερνη νυφη για ολες τις αυτοκινητοβιομηχανιες του κοσμου, μπορεις να διαβασεις εδω). 


Παμε τωρα στο \”ψητο\”. Η Hyundai και η Kia ανακοινωσαν οτι θα επενδυσουν 80 εκατομμυρια ευρω στη Rimac (της οποιας, θυμιζουμε, η Porsche εχει αγορασει μεριδιο 10% και η οποια συνεργαστηκε με την Aston Martin για την εξελιξη Valkyrie, ενω εδωσε κινητηρα στο hypercar P70 της Pininfarina, μεταξυ αλλων). Ειναι η αρχη μιας συνεργασιας, απο την οποια η κροατικη μαρκα εχει λαμβανειν κεφαλαια και την εμπειρια ενος γιγαντιαιου κατασκευαστη και οι κορεατικες, προσβαση στην υψηλη τεχνολογια μπαταριων και ηλεκτροκινησης που εχει αναπτυξει και εξελισσει η Rimac. Στη διαρκεια της παρουσιασης της συνεργασιας, ο επικεφαλης του τμηματος Design της Hyundai για την Ευρωπη, Thomas Beurkle, αποκαλυψε οτι ενα ηλεκτρικο, υψηλων επιδοσεων halo car ειναι \”στα σκαρια\”.

To Rimac C2 αποδιδει περιπου 2.000 ιππους. Θα δουμε Hyundai N σε αυτα τα επιπεδα ιπποδυναμης;


Ο Beurkle, μιλωντας στο Automotive News Eyrope, ειπε, μιλωντας για το halocar, οτι \”πρεπει να μιλησουμε στους ανθρωπους που θελουν να εξελιχθουν, που θελουν να ηγηθουν, σε ορους γουστου και στυλ και θελουν επισης να ειναι λιγοτερο συμβατικοι. Θα ειναι μια πραγματικη προκληση για το τμημα σχεδιασμου να δουλεψει επανω σε μια τετοια δουλεια\”. Παρολα αυτα, καμια αλλη λεπτομερεια δεν δοθηκε, αφου, οπως ειναι λογικο, δεν… υπαρχει ακομα.


Επισημες αποφασεις δεν εχουν ληφθει ακομα και ετσι δεν ξερουν ουτε καν οι εμπλεκομενες πλευρες τι… θελουν να φτιαξουν. Χαρακτηριστικο ειναι το γεγονος οτι ο Beurkle δεν μπορουσε να διευκρινησει στους δημοσιογραφους εαν το επερχομενο μοντελο θα ειναι ενα αληθινο hypercar, ενα supercar, η κατι πιο mainstream. Αλλωστε, η συνεργασια ειναι ακομα πολυ \”φρεσκια\”. Σιγουρα ομως, εχει πολλα να μας δωσει. Πως θα ειναι αραγε αν ερθει η μερα που θα δουμε ενα hypercar με τα σηματα της Hyundai και το γραμμα \”Ν\”; 

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!