Lamborghini Huracan LP580-2 : Η πιο fun to drive Lamborghini είναι πισωκίνητη και η φθηνότερη

Παρα το γεγονος οτι η αποδοση επεσε στα 580 απο τα 610 αλογα της τετρακινητης εκδοσης η Huracan LP580-2 ειναι ακομα πιο ποθητη και πιο ναζιαρα αφου κουνα την ουρα της κατα βουληση θυμιζοντας τις σκληροπυρηνικες και δυστροπες Lamborghini του 80.
Με την Huracan πληθωρα νεων εκδοσεων αναμενονται γυρω απο αυτο πλαισιο που στην ουσια προκειται για τον αντικαταστατη της ακρως επιτυχημενης Gallardo. Μια απο αυτες θα ειναι η Superveloce, μια ακομα «πιο ελαφρια» και «πιο γρηγορη» διατηρωντας τον V10 κινητηρα των 5,2 λιτρων με τα 610 αλογα αλλα και πισωκινητη για μεγαλυτερη απολαυση. Σιγουρη προσθηκη στη γκαμα του μοντελου φανταζει και η 580-2 Spyder και πιθανοτατα και μια υβριδικη Huracan οπως επισης και συλλεκτικες εκδοσεις περιορισμενης παραγωγης.
• 0-100km/ h σε 100 χλμ/ωρα σε 100 χλμ/ωρα σε 3,4 δευτερολεπτα, τελικη ταχυτητα, μεγιστη ταχυτητα, τελικη ταχυτητα των 320 χλμ/ωρα
Ας παμε ομως στην φθηνοτερη αλλα αυθεντικη Lamborghini LP 580-2 Huracan που συνεχιζει την παραδοση της Lamborghini που ειναι πιο ελαφρια και με επιδοσεις που τρομαζουν με επιταχυνση  0-100km 3,4 δευτερολεπτα και μεγιστη τελικη ταχυτητα τα 320 χλμ/ωρα.
Ειναι ενα σοβαρο αυτοκινητο για σοβαρους οδηγους που αναζητουν την μεγιστη οδηγικη απολαυση και απευθυνεται σε οσους θελουν μια πιο εντονη εμπειρια οδηγησης με 580 ιππους στον πισω αξονα και με μολις 1.389 κιλα δηλαδη 33 κιλα ελαφρυτερη απο την τετρακινητη εκδοση με κατανομη βαρους 40% στο μπροστινο αξονα και 60% στο πισω μερος, εξαλειφοντας την υποστροφη στον μπροστινο αξονα και με ενα εντελως νεο setup
που αναζητει την υπερστροφη ισχυος για ατελειωτες πλαγιολισθησεις και χαμογελα ειδικα αν ο οδηγος επιλεξει την λειτουργια CORSA που ειναι ρυθμισμενη ωστε να επιτυγχανεται η υπερστροφη, υπογραμμιζοντας την αυθεντικη συμπεριφορα κινησης στους πισω τροχους. Οι αλλες δυο επιλογες που εχει στην διαθεση του ο οδηγος ειναι η STRADAκαι η SPORT μεσω του κουμπιου στο τιμονι ΑΝΙΜΑ  («ψυχη» στα ιταλικα) με την STRADA, για την καθημερινη χρηση, παρεχοντας μια μικρη υποστροφικη συμπεριφορα και η SPORT για συναισθηματικη οδηγικη απολαυση με μικρη υπερστροφικη συμπεριφορα.

Η Lamborghini  Huracan LP 580-2 εχει διαφορετικου μεγεθους (εμπρος / πισω) 19 \”ζαντες Kariκαι με ελαστικα Pirelli PZeroελαστικα που αναπτυχθηκαν αποκλειστικα για το αυτοκινητο με την κινηση στους πισω τροχους. Τα φρενα δεν ειναι κεραμικα για να πεσει και το κοστος αλλα οποιος θελει μπορει να πληρωσει γυρω στα 15 χιλιαρικα για να τα προσθεσει!

Ο ατμοσφαιρικος κινητηρας V10 5.2 L αποδιδει 54 κιλα ροπης με το 75% αυτης να  διατιθενται ηδη απο τις 1.000 rpm. Οπως και στις αλλες Huracan ετσι και η LP 580-2 διαθετει απενεργοποιηση κυλινδρων και  οταν δεν απαιτειται η πληρης ισχυς του κινητηρα οι πεντε απο τους δεκα κυλινδρους απενεργοποιουνται προσωρινα μεχρι ο οδηγος να επιταχυνει και το συστημα να επαναφερει τους υπολοιπους κυλινδρους. Το χαρακτηριστικο αυτο ειναι σχεδον αδυνατο να γινει αντιληπτο απο τον οδηγο αλλα η καταναλωση καυσιμου μειωνεται εως 11,9 l / 100 km (συνδυασμενου κυκλου) και το διοξειδιο του ανθρακα κατα 278 g / km.
Η αναλογια βαρους ισχυος ειναι μολις 2.4 κιλα ανα ιππο με την στρεπτικη ακαμψια της Huracán LP 580-2 να ειναι βελτιωμενη κατα 50% σε συγκριση με την Gallardo LP550-2.
Η Lamborghini χρησιμοποιει ενα κιβωτιο Doppia Frizione (LDF) επτα ταχυτητων διπλου συμπλεκτη με αρχιτεκτονικη που εξασφαλιζει ταχυτατες αλλαγες ταχυτητων και περιλαμβανει και ενα συστημα για… εκτοξευση και μεγιστη επιταχυνση απο σταση.
Η Huracán LP 580-2 ειναι εξοπλισμενη με την τελευταια γενια Infotainment της Lamborghini
το System II, με μια οθονη 12,3 \”υψηλης αναλυσης.

Οι προηγουμενες Lamborghini με κινηση στους πισω τροχους συμπεριλαμβανομενου και την προκατοχο της, την Gallardo LP550-2 ειναι η Lamborghini Miura, η Countach και η Diablo που ηταν το απολυτο αντρικο οχηματα με εναλλαγες απο διασκεδαστικο σε τρομακτικο με το πατημα του δεξιου πενταλ!

.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=BqrdnTW72rM]

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!