Η McLaren, ειναι η \”καινουργια\” στο χωρο των κατασκευαστων supercar. Ηδη απο το πρωτο αυτοκινητο της, την MP4-12C, ειχε ταραξει τα νερα, βαζοντας δυσκολα στους μεχρι τοτε κυριαρχους του χωρου, Ferrari και Lamborghini. Ωστοσο, παντα κρινοταν ως προς την αισθηση των αυτοκινητων της. Οτι ηταν καπως \”ψηφιακα\”, \”ηλεκτρονικα\”, \”αψυχα\”. Ολοι ελεγαν οτι ειχαν υπερ του δεοντος καλες επιδοσεις, τους ελλειπε ωστοσο το συναισθημα. Δε μπορουσαν να προκαλεσουν στον οδηγο τα συναισθηματα που προκαλουσαν οι αντιστοιχες 458 και Gallardo/Huracan.
Η γεννηση της σειρας LongTail
Ελαφρυτερη και πιο αεροδυναμικη
Η κινητηρια δυναμη της 765LT
Βελτιστοποιημενα φρενα και αναρτηση
\”Διαιτα\” παντου
Επιπλεον, απο ελαφρυ κραμα ειναι κατασκευασμενες και οι ζαντες, με μπουλωνια τιτανιου. Οπως προαναφεραμε, στη \”διαιτα\” συμμετασχει και η εξατμιση τιτανιου (η οποια ζυγιζει μολις 10.4 κιλα), τα πιο λεπτα τζαμια και τα carbon panel της. Η McLaren ωστοσο, δε σταματησε εκει.
Το εκτενες προγραμμα \”διαιτας\” της 765LT, συνεχιζεται και στο εσωτερικο, με την αφαιρεση του συστηματος infotainment και του συστηματος κλιματισμου (τα οποια μπορουν να τοποθετηθουν χωρις επιπλεον κοστος) και το λεπτυτερο Alcantara, που χρησιμοποιειται για την επενδυση τοσο τον καθισματων, οσο και του εσωτερικου γενικοτερα. Τελος, το \”κερασακι στο τουρτα\”, ειναι τα carbon καθισματα, με αυτα προερχομενα απο τη Senna (μερος του πακετου Clubsport Plus), να ζυγιζουν μολις 3.45 κιλα το καθενα.