Το 240sx ειναι ενα σπορ αυτοκινητο απο τη Nissan που εδω και καιρο εχει σταματησει η παραγωγη του, αλλα εξακολουθει να ειναι δημοφιλες ως drift car και ιδανικο για βελτιωσεις. Η πισω κινηση με το εξαιρετικο πλαισιο το εχει κανει ιδιαιτερα αγαπητο στους βελτιωτες. Το 1988 παρουσιαστηκε οπου και αντικατεστησε τον απερχομενο μοντελο 200SX (S12). Τα περισσοτερα απο τα 240sx ηταν εξοπλισμενα με το 2.4-λιτρων inline 4 του κινητηρα (KA24E 1989 εως 1990 και KA24DE 1991 – 1999). Η KA24E ειχε ενα μονο επικεφαλης εκκεντροφορο και το KA24DE ειχε διπλους εκκεντροφορους.
Το 240sx συνδεεται στενα με τα αλλα οχηματα που βασιζονται στην πλατφορμα S, στην ιαπωνικη αγορα λεγεται Silvia και 180SX, και στην ευρωπαϊκη αγορα και στην Ελλαδα 200SX.
Οι κινητηρες που φορουσε δεν ηταν κατι εξαιρετικο απο θεμα ιπποδυναμης οποτε και συνηθως ειναι το πρωτο πραγμα που του αλλαζουν οι βελτιωτικοι οικοι .Στην περιπτωση αυτη, του εχουν βαλει τον κινητηρα της Toyota Supra με δυο turbo και τρομακτικο ηχο!
CA18DET
|
SR20DE
|
SR20DET
|
|
Aspiration
|
Single Turbo
|
Naturally Aspirated
|
Single Turbo
|
Valvetrain
|
DOHC 16 valve
|
||
Κυλινδροι
|
4
|
||
Κυβισμος
|
1809cc
|
1998cc
|
|
Ιπποδυναμη
|
127 kW (170 hp) @ 6400 rpm
|
102 kW (137 hp) @ 6400 rpm
|
153 kW (205 hp) @ 6000 rpm
|
Ροπη
|
225 N·m (166 lbf·ft) @ 4000 rpm
|
178 N·m (131 lbf·ft) @ 4200 rpm
|
274 N·m (202 lbf·ft) @ 4000 rpm
|
Κινηση
|
Πισω κινηση
|
||
Μεταδοση
|
4-ταχυτητων αυτοματο / 5-ταχυτητων χειροκινητο
|
CA18DET
|
SR20DE
|
SR20DET
|
|
0–100 km/h
|
6.9/7.5s (χειροκινητο/αυτοματο)
|
7.7s
|
6.5s
|
0-400m
|
14.9s
|
17s
|
14.5s
|
Τελική ταχύτητα
|
180 km/h, ηλεκτρονικα περιορισμενη / 230 km/h(Ευρωπη)
|
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }