Nissan e.dams : Καθ’ οδόν για Βαλένθια

Nissan e.dams : Καθ’ οδον για Βαλενθια

[ad_1]

 


  Η ομαδα της Nissan e.dams αγωνιζεται για πρωτη φορα στο Ricardo Tormo
Circuit στη Βαλενθια της Ισπανιας, αυτο το Σαββατοκυριακο. Το Ricardo Tormo
Circuit ειχε φιλοξενησει τις δοκιμες της Formula E πριν απο την εναρξη της
τεταρτης σεζον (2017-18) του πρωταθληματος, ωστοσο αυτο το Σαββατοκυριακο (24
& 25 Απριλιου) θα γινουν οι πρωτοι αγωνες της Formula E στο διασημο
ισπανικο σιρκουι.  Με εδρα στο Cheste
κοντα στη Βαλενθια, η πιστα, με την ποικιλια στροφων και ευθειων, θα ειναι μια
συναρπαστικη νεα αγωνιστικη προκληση για τους οδηγους της Nissan e.dams.


  Στους τελευταιους αγωνες της  Ρωμης,
η ομαδα αντιμετωπισε ενα απο τα πιο εντονα και γεματα δραση σαββατοκυριακα. Με
κινηση τοσο σε στεγνο οσο και σε βρεγμενο οδοστρωμα, που επηρεαζει τη γρηγορη,
σφιχτη οδηγηση στους ελικοειδεις δρομους του E-Prix της Ρωμης,  η δραση ηταν συναρπαστικη για τους φιλους της
Formula E.


  Ο οδηγος της Nissan e.dams Sebastien Buemi αγωνιστηκε σκληρα και στους δυο
αγωνες για να κερδισει 11 απο τους 12 βαθμους της ομαδας. Ο ετερος οδηγος της
ομαδας, ο  Oliver Rowland, πηρε εναν
βαθμο ως ο ταχυτερος  στα προκριματικα
του ομιλου και βρεθηκε στην κεφαλη του αγωνα, 
στις αρχες του τριτου γυρου.

  Η Nissan αγωνιζεται σε αυτο το παγκοσμιο πρωταθλημα για να φερει τον
ενθουσιασμο και την απολαυση της οδηγησης ηλεκτρικων οχηματων μηδενικων
εκπομπων, σε ενα παγκοσμιο κοινο. Ως μερος του στοχου της να επιτυχει
ουδετεροτητα ανθρακα στις λειτουργιες της και στον κυκλο ζωης των προϊοντων της
εως το 2050, η Nissan σκοπευει να “εξηλεκτρισει” τα επερχομενα μοντελα της,
μεχρι τις αρχες της δεκαετιας του 2030. Η Nissan στοχευει στα οφελη που
πηγαζουν απο την εμπειρια της στην ηλεκτροκινηση και απο την μεταφορα γνωσεων
και τεχνολογιας μεταξυ των αγωνων και των καθημερινων οδικων συνθηκων, για να
προσφερει καλυτερα ηλεκτρικα οχηματα στο καταναλωτικο κοινο.


  “Η Ρωμη ηταν μια δυσκολη διοργανωση για εμας, αλλα η ομαδα εδειξε
πολεμικο πνευμα, ολο το Σαββατοκυριακο, υπο 
δυσκολες συνθηκες”, δηλωσε ο Tommaso Volpe, διευθυντης παγκοσμιου
μηχανοκινητου αθλητισμου της Nissan. “Μπορει να μην κερδισαμε τους βαθμους που
θα θελαμε, ωστοσο, καθε αγωνας ειναι μια σημαντικη ευκαιρια για  να μαθουμε περισσοτερα για την αναπτυξη των
EVs καθως εστιαζουμε και στην μεταφορα της τεχνολογιας στο δρομο.”

  Καθως η ομαδα αγωνιζεται στην τρεχουσα σεζον 2020-2021 και κοιταζει προς
την εποχη του Gen3 απο την ενατη σεζον, ξεκινα την “Φαση δυο – απο την
πιστα προς το δρομο”, με στοχο την μεταφορα της τεχνολογιας της, οπου το
τεχνικα “γρηγορο” πρωταθλημα θα βοηθησει την Nissan να  ενσωματωσει 
χαρακτηριστικα που ενθαρρυνουν την υιοθετηση των EVs απο το αγοραστικο
κοινο.


  Μια νεα περιοδος βιωσιμης αναπτυξης ξεκινα για τη Nissan, καθως υλοποιει το
πλανο μετασχηματισμου Nissan NEXT, επιταχυνοντας το ταξιδι  προς μια πληρως ηλεκτροκινητη γκαμα στην
Ευρωπη απο την οικονομικη χρηση του 2023, με το λανσαρισμα τοσο του αμιγως
ηλεκτρικου crossover  Ariya οσο  και του 
Qashqai e-Power, να αποτελουν τα πρωτα βηματα.

  Περισσοτερες πληροφοριες για τα νεα συναρπαστικα μοντελα της Nissan, ειναι
διαθεσιμες στο
www.nissan.gr
 



[ad_2]

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!