• Ισχυρο: 1.6 turbo με 152 kW/207 hp και ροπη 280 Nm
• Επιταχυνση 0-100 km/h σε 6,8 δευτ., τελικη ταχυτητα 230 km/h
• Διατιθεται απο 22.500 ευρω με πλουσιο εξοπλισμο
o 1.6 turbo με 152 kW/207 hp και ροπη 280 Nm με overboost
o Εξαρι μηχανικο κιβωτιο
o Ρεπριζ 80-120 km/h με 5η σχεση: 6.4 s
Αφου γιορτασε προσφατα την επιτυχημενη παγκοσμια πρεμιερα του στο Σαλονι Αυτοκινητου της Γενευης, το νεο Corsa OPC ειναι ετοιμο να κυκλοφορησει στο δρομο. Το ταχυτερο μελος της νεας γενιας Corsa συνδυαζει ασυμβιβαστο σπορ πνευμα με καταλληλοτητα για καθημερινη χρηση. Αυτο το πανισχυρο εργαλειο μηκους σχεδον 4 m εντυπωσιαζει με το υψηλορροπο, υπερτροφοδοτουμενο κινητηρα 1.600 κυβ. εκ, 207 hp, την ευελικτη συμπεριφορα και ασφαλως με την σπορτιφ εμφανιση. Ωστοσο, ουτε η γνωριμη ευρυχωρια Corsa, ουτε το υψηλο επιπεδο ανεσης υπονομευονται. Η τελευταια προσθηκη στην οικογενεια OPC διατιθεται τωρα για παραγγελια απο 22.500 ευρω (Λιανικη τιμη συμπερ. ΦΠΑ) και αναμενεται συντομα στα καταστηματα των Διανομεων.
«Τα OPC μοντελα μας αποτελουν την αιχμη του δορατος καθε προϊοντικης οικογενειας. Αντανακλουν τη σπορ παραδοση Opel, ενσαρκωνουν τη Γερμανικη μηχανολογια, τη συναισθηματικη σχεδιαση και τη μοναδικη δυναμικη συμπεριφορα. Το νεο Corsa OPC αποδεικνυει περιτρανα ποσο ψηλα οι μηχανικοι μας εχουν ανεβασει την πηχη στη σπορ μικρη κατηγορια. Αποκαλυπτει τις δυνατοτητες του σε ορεινους δρομους γεματους στροφες – ακομα και στην αγωνιστικη πιστα, ενω ειναι τοσο απολαυστικο ωστε δεν εχεις καμια διαθεση να το αποχωριστεις. Κλασικο OPC – σημαινει απλα γνησιο παθος,» δηλωσε ενθουσιασμενος ο Dr. Karl-Thomas Neumann, CEO του Opel Group.
Σχεδιαση OPC: Δυναμικη εμφανιση
Πιστο στην παραδοση OPC, το κορυφαιο μοντελο Corsa αναγνωριζεται αμεσα σαν μελος του Opel Performance Center. Εκτος απο τη νεα αποκλειστικη OPC βαφη σε ιριδιζουσα μπλε αποχρωση, το Corsa εχει νεα σχεδιαση μπροστα με νεους μεγαλους αεραγωγους. Μια μικρη εισαγωγη αερα βρισκεται μπροστα απο το καπο χαριζοντας στο Corsa OPC μια προσθετη σπορ νοτα. Τα δυναμικα σχεδιασμενα πλευρα με τις αναγλυφες ποδιες δημιουργουν αμεση συνδεση με το πισω τμημα.
Η ασυμβιβαστη σπορ σχεδιαση του Corsa OPC συνεχιζεται στη πισω οψη. Η αεροτομη του πορτμπαγκαζ διατιθεται σε δυο εκδοσεις – μια διακριτικη που προσφερεται στανταρ και μια πιο εντυπωσιακη που δημιουργει μεγαλυτερη αεροδυναμικη πιεση στον πισω αξονα. Η διπλη εξαγωγη Remus που ενσωματωνει ο διαχυτης προσδιδει σπορ χαρακτηρα τοσο οπτικα οσο και ακουστικα που γινεται εμφανης με το πατημα του γκαζιου.
Το εσωτερικο αποπνεει επισης μια εντονα σπορ αισθηση. Καθισματα Recaro που παρεχουν στους επιβατες βελτιστη πλευρικη στηριξη σε απαιτητικες συνεχεις στροφες ειναι κυριαρχο στοιχειο. Το δερματινο τιμονι – επιπεδο στο κατω τμημα, ο επιλογεας ταχυτητων OPC, τα σπορ πενταλ μαζι με τα χαρακτηριστικα οργανα σε σχεδιαση OPC διατιθενται στανταρ και ολοκληρωνουν το πακετο.
1.6 Turbo ECOTEC: 207 hp και μεχρι 280 Nm
Κατω απο το καπο, ο υπερτροφοδοτουμενος κινητηρας 152 kW/207 hp της νεας γενιας Corsa OPC ειναι ετοιμος για δραση. Η OPC μοναδα των 1.600 κυβ. εκ. αποδιδει τωρα μεγιστη ροπη 245 Nm μεταξυ 1.900 και 5.800 rpm – ενω επιπλεον 35 Nm διατιθενται οταν ειναι απαραιτητο μεσω της λειτουργιας στιγμιαιας υπερπληρωσης (overboost. Η ισχυς OPC μεταφερεται στους εμπρος τροχους μεσω εξαταχυτου κιβωτιου με κοντες και ακριβεις διαδρομες του επιλογεα. Το νεο Corsa OPC επιταχυνει στα 100 km/h απο σταση σε 6,8 δευτερα – σχεδον μισο δευτερολεπτο ταχυτερα απο το Corsa OPC της προηγουμενης γενιας. Η τελικη του ταχυτητα φτανει τα 230 km/h, αυξημενη κατα 5 km/h. Παρα τις σπορ επιδοσεις η καταναλωση ειναι μολις 7,5 lit / 100 km στο μικτο κυκλο (174 g/km CO2).
Σπορ πλαισιο FSD: Παντα στη σωστη συχνοτητα
Για βελτιστη μεταφορα ισχυος στο δρομο, οι μηχανικοι της Opel συνεργαστηκαν με τους ειδικους της Koni στην εξελιξη ενος πλαισιου με καινοτομο αποσβεση. Η νεα τεχνολογια Frequency Selective Damping (FSD) επιτρεπει την προσαρμογη των δυναμεων αποσβεσης στη συχνοτητα του αυτοκινητου, επιτυγχανοντας να εξισορροπησει ενα ασυμβιβαστο σπορ πνευμα με επαρκεια ανεσης. Οι εμπειροι οδηγοι μπορουν ακομα και να απενεργοποιησουν το ESP εντελως οταν πιεζουν το οχημα στα ορια του στην αγωνιστικη πιστα. Επιπλεον, το τιμονι αντιδρα με μεγαλυτερη αμεσοτητα και ακριβεια και προσφερει στους οδηγους OPC πολυ καλυτερη πληροφορηση.
Performance Package: Γνησια αγωνιστικη αισθηση στο δρομο
Οι οδηγοι που αναζητουν υψηλοτερες δοσεις αδρεναλινης μπορουν να επιλεξουν το Corsa OPC Performance Package. Αυτο περιλαμβανει μηχανικο, πολυδισκο μπλοκε διαφορικο της Drexler, 18αρες ζαντες με ελαστικα ισχυρης προσφυσης Michelin και ακομα πιο σπορ σεταρισμα πλαισιου. Επιπλεον, το Performance Package περιλαμβανει συστημα φρενων υψηλων επιδοσεων Brembo με δισκοφρενα 330-mm στον εμπρος αξονα, για βελτιστη επιβραδυνση. Με αυτο το Πακετο, το νεο Corsa OPC ειναι αριστα εφοδιασμενο για τις απαιτησεις της πιο σκληρης αγωνιστικης πιστας στον κοσμο, Nürburgring Nordschleife, οπου εξελιχθηκε και δοκιμαστηκε εκτενως και σε κανονικες συνθηκες κυκλοφοριας πολης.
Κινητηρας & Επιδοσεις
• Κορυφαιες επιδοσεις με γνησια ισχυ turbo 152 kW/207 hp
• Πλουσια ροπη απο 1.900 rpm, μεγιστη ροπη 280 Nm με overboost
• Επιταχυνση 0 – 100 km/h σε 6,8 δευτ., τελικη ταχυτητα 230 km/h
• Σπορ εξαρι κιβωτιο με κοντες διαδρομες επιλογεα
Το P στο OPC συμβολιζει τις επιδοσεις (performance) – και αυτο ακριβως ειναι το μεγαλυτερο ατου του νεου Corsa OPC. Κατω απο το καπο 207 αγρια αλογα περιμενουν να ξεχυθουν στο δρομο. Ξεκινωντας απο σταση, επιταχυνουν το μικρο αθλητη στα 100 km/h σε 6,8 δευτ. μεχρι την τελικη ταχυτητα των 230 km/h. Το νεο Corsa OPC προσφερει 11 kW/15 hp παραπανω απο τον προκατοχο του. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα ειδικη ισχυ 129,5 hp / lit – εξαιρετικη τιμη σε αυτη την κατηγορια κινητηρα. Με τη λειτουργια στιγμιαιας υπερπληρωσης (overboost), ο τετρακυλινδρος υπερτροφοδοτουμενος βενζινοκινητηρας αποδιδει ροπη 280 Nm στον στροφαλο. Επιπλεον, ο 1.600αρης turbo προσφερει μεγιστη ροπη 245 Nm μεταξυ 1.900 και 5.800 rpm – αφθονη ισχυ απο τις χαμηλες στροφες και εξαιρετικη αποκριση για γνησια οδηγικη απολαυση. Τυπικο χαρακτηριστικο OPC.
Πιο γρηγορο, πιο ευελικτο, πιο οικονομικο – το νεο Corsa OPC εντυπωσιαζει
Οι μηχανικοι της Opel χρειαστηκε να αναθεωρησουν πολλα εξαρτηματα του κινητηρα του OPC για να πετυχουν τετοιες εντυπωσιακες επιδοσεις. Το μπλοκ του κινητηρα ανηκει σε ‘δικη του κατηγορια’ και αποτελει την τεχνικη βαση για το κινητηριο συνολο του ADAM R2 rallye car. Οι ειδικοι OPC εκμεταλλευτηκαν πληρως την εμπειρια απο το μηχανοκινητο αθλητισμο κατα την εξελιξη του νεου Corsa OPC.
«Αρχικα θεωρησαμε οτι η Nürburgring Edition’ του Corsa D αντιπροσωπευε την οροφη της εξελιξης του μοντελου,» δηλωσε ο Volker Strycek, Διευθυντης Αυτοκινητων Επιδοσεων & Μηχανοκινητου Αθλητισμου. «Αλλα τελικα, μπροστα στο νεο Corsa OPC οι προκατοχοι του ωχριουν. Βελτιωμενη καμπυλη ισχυος σε ολη την κλιμακα στροφων, αυξημενη ισχυς κυριως στις χαμηλες στροφες και μετρια καταναλωση για ενα αυτοκινητο τετοιων επιδοσεων και η συμμορφωση του με τις προδιαγραφες Euro 6 κανουν το νεο Corsa OPC σημειο αναφορας στην κατηγορια.»
Οι τεχνικοι αναγνωρισαν καποιες προοπτικες βελτιστοποιησης, για παραδειγμα, στην υπερπληρωση του κινητηρα και κατασκευασαν νεα εισαγωγη προς τον υπερσυμπιεστη. Επισης χρησιμοποιειται ενα νεο intercooler, που ψυχει τον αερα πολυ καλυτερα απο πριν. Νεα μπεκ καυσιμου, ελεγχομενα απο το νεο συστημα διαχειρισης κινητηρα διασφαλιζουν καλυτερο σπρεϊ και ακομα πιο ακριβη ποσοτητα καυσιμου. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα αισθητη βελτιωση στην αποκριση κυριως στις χαμηλες στροφες και οι μηχανικοι καταφεραν να βελτιστοποιησουν και την αποδοση ισχυος στις υψηλες στροφες.
Το συστημα εξαγωγης του κινητηρα ειναι σχεδον εντελως νεο. Σε συνεργασια με τους ειδικους στις εξατμισεις Remus, οι τεχνικοι OPC εξελιξαν μια νεα εξατμιση που ξεκινα στην εξοδο του υπερσυμπιεστη. Η διαδικασια περιλαμβανε και το σχεδιασμο ηχου. Η πιστοποιηση βασιστηκε στη λεγομενη Οδηγια “Lex Ferrari”, αναφορικα με τον εξωτερικο θορυβο: Αυτη η τροποποιηση στον Ευρωπαϊκο Κανονισμο επιτρεπει στα οχηματα επιδοσεων ανω των 140 kW και 75 kW/ ton να παραγουν ενα εξτρα decibel. Η διπλη εξαγωγη του νεου Corsa OPC συμμορφωνεται απολυτα με τους κανονισμους θορυβων – κατι που θα χαροποιησει τους λατρεις του πλουσιου και σπορ ηχου του κινητηρα.
Αναθεωρημενο εξαρι κιβωτιο με κοντες διαδρομες επιλογεα για μεγαλυτερη οδηγικη απολαυση
Το νεο Corsa OPC προσφερει επισης μεγαλυτερη ακριβεια κατα την επιλογη σχεσεων. Η ισχυς OPC μεταφερεται στους εμπρος τροχους μεσω ενος εξαταχυτου κιβωτιου με κοντυτερες διαδρομες και τροποποιημενο συστημα εμπλοκης γραναζιων. Συγκριτικα με το στανταρ Corsa, το Corsa OPC εχει τροποποιημενη αναλογια μοχλικου επιλογεα, νεο ενθετο φουρκετας στο κελυφος των ρουλεμαν και νεα ντιζα. Αυτα μειωνουν τις αποστασεις κατα 13%. Σε συνδυασμο με ενα νεο συμπλεκτη, οι οδηγοι του Corsa OPC θα απολαμβανουν ζωηρες και ακριβεις αλλαγες σχεσεων. Η επιταχυνση 0 – 100 km/h ολοκληρωνεται σε 6,8 δευτ. – σχεδον μισο δευτερολεπτο ταχυτερα απο το προηγουμενο μοντελο. Οι προσπερασεις με 5η σχεση ολοκληρωνονται κατα τρια δεκατα του δευτερολεπτου ταχυτερα με το νεο Corsa OPC να επιταχυνει απο 80 σε 120 km/h σε 6,4 δευτ. μονο. Η τελικη ταχυτητα ειναι αυξημενη κατα 5 km/h στα 230 km/h. Παρα τις εντυπωσιακες επιδοσεις, η καταναλωση ειναι μολις 7,5 lit / 100 km στο μικτο κυκλο (174 g/km CO2).
Performance Pack με αγωνιστικες προδιαγραφες
Ακομα και στο στανταρ επιπεδο εξοπλισμου, το νεο Corsa OPC προσφερει γνησια οδηγικη απολαυση αλλα η ομαδα OPC βρηκε τροπο να ανεβασει ακομα περισσοτερο τον πηχη για οδηγους αγαπουν την αγωνιστικη προκληση – το Performance Pack. Αυτο περιλαμβανει μηχανικο, πολυδισκο μπλοκε διαφορικο της Drexler για ακομα καλυτερη προσφυση, πιο σπορ σεταρισμα πλαισιου, 18αρες ζαντες με ελαστικα επιδοσεων Michelin και συστημα φρενων υψηλων επιδοσεων Brembo (Περισσοτερες πληροφοριες για το Performance Pack υπαρχουν στο κεφαλαιο Οδικη Συμπεριφορα & Σεταρισμα).