H Pagani, ειναι καθε αλλο παρα ενας συνηθισμενος κατασκευαστης αυτοκινητων. Ειναι κατι μεταξυ κατασκευαστη αυτοκινητων και εργων τεχνης. Ισως ειναι και ενας συνδυασμος των δυο. Στη Pagani, δεν υπαρχουν \”πρεπει\”, ουτε αναγκη για μεγαλο ογκο πωλησεων. Ολα ειναι φτιαγμενα και συναρμολογημενα στο χερι, σε πολυ περιορισμενο αριθμο αντιτυπων.
Το Huayra, ειναι το δευτερο μοντελο της, μετα το Zonda. Αρχικα ειχε παρουσιαστει σε coupe εκδοση, το Μαρτιο του 2011, στο Σαλονι Αυτοκινητου της Γενευης. Παρηχθησαν αρχικα 100 αριθμημενα Coupe (2012-2018), 100 Roadster (2017-σημερα, δεν εχει ολοκληρωθει η παραγωγη ολων) και 20 BC Coupe (2017-2019).
To BC ειναι η πιο track-oriented εκδοση του \”απλου\” Huayra. Το ονομα BC βεβαια, δεν δοθηκε τυχαια. Ειναι τα αρχικα του πρωτου πελατη της Pagani και προσωπικου φιλου του ιδιου του Horacio Pagani, Benny Caiola, ενας ιταλου επιχειρηματια και συλλεκτη αυτοκινητων ο οποιος απεβιωσε το 2010 και ηταν γνωστος μεταξυ αλλων, για την μεγαλυτερη και πιο εκτενη σε γκαμα ιδιωτικη συλλογη Ferrari στο κοσμο.
Μετα το Coupe ομως, αρχισε να υπαρχει και ζητηση για ενα BC Roadster, εν ετη 2017. Πηρε στη Pagani 2 χρονια και 6 διαφορετικων προδιαγραφων πρωτοτυπα, για να τελειοποιησει το συγκεκριμενο αυτοκινητο συμφωνα με τα δικα της standard, πρωτου μας το παρουσιασει σημερα. Λογω της τεραστιας ζητησης απο νεους πελατες, αλλα και προκειμενου να μπορουν οι κατοχοι των 20 BC Coupe να εχουν και τα δυο στη συλλογη τους, η Pagani ανακοινωσε πως θα κατασκευασει 40 BC Roadster.
Η τελεια διαχειριση της ροης του ανεμου
Πιο ακαμπτο πλαισιο, καλυτερα υλικα
Η καρδια του BC, δια χειρος AMG
Η AMG ηταν απο τη πρωτη στιγμη, η αποκλειστικη παροχος κινητηρων στη Pagani. Εδω βεβαια, εδινε παντα κατα αποκλειστικοτητα V12 κινητηρες. Με 125 χρονια εμπειριας απο τη Mercedes Benz, 50 απο την AMG και 20 απο τη μεταξυ τους συνεργασια, γεννηθηκε ο νεος κινητηρας της Pagani, με πρωτη τοποθετηση του, στο BC Roadster.
Δυο νεα turbo, μια νεου σχεδιασμου πολλαπλη εξαγωγης, δυο throttle-bodies και τεσσερα air-to-water intercoolers, φροντιζουν για τη καλυτερη και υψηλοτερη αποδοση του νεου V12 της AMG. Ο κινητηρας αυτος αποδιδει 800 ιππους και 1050Nm ροπη, απο τις 2000 σαλ. Ξανα. 1050Nm ροπη, απο τις 2000 σαλ !
Ανανεωμενος λοιπον, και συμβατος συμφωνα με ολες τις νεες νορμες ρυπων ανα τον κοσμο, ο θηριωδης V12 Bi-Turbo δεν εχασε τιποτα σε χαρακτηρα, παρα τις αλλαγες που υπεστη. Για αλλη μια φορα, η AMG καταφερε να κανει ενα κινητηρα τοσο \”καθαρο\”, που να μη χρειαστει καποια υβριδικη υποβοηθηση. Και φυσικα, οπως και στις AMG, δεν εχασε τον υπεροχο ηχο του.
Αναρτηση, ελαστικα, φρενα, μονο απο τους κορυφαιους
Οι ζαντες του BC δημιουργηθηκαν σε συνεργασια με την APP και ειναι κατασκευασμενες απο κραμα Avional, με τεχνολογια center-lock.
Τα φρενα ειναι φυσικα κεραμικα, κατασκευης της Brembo, 398x36mm 6-πιστονα μπροστα και 380x34mm 4-πιστονα πισω.