Οι Πορτογαλοι καταναλωτες εγκαινιασαν το 2021 επιλεγοντας για ακομη μια φορα την PEUGEOT ως την «πρωτη μαρκα, με βαση την προτιμηση του καταναλωτικου κοινου». Αυτη ειναι η 8η συναπτη χρονια που η μαρκα λαμβανει αυτη τη διακριση, ξεπερνωντας τους ανταγωνιστες της που την διεκδικουσαν.
Η PEUGEOT Πορτογαλιας εκλεισε το 2020 εχοντας επιτυχει εξαιρετικα εμπορικα αποτελεσματα, ειναι δε η μοναδικη μαρκα στην Πορτογαλικη αγορα που αυξανει το μεριδιο της επι 11 συναπτα ετη.
Το 2020, τρια μοντελα που βραβευτηκαν ως «Car of the 0-100» για την Ευρωπη ηταν ταυτοχρονως διαθεσιμα στη γκαμα της μαρκας: το νεο Peugeot 208 και e-208 (βραβευτηκε το 2020), το Peugeot 3008 (βραβευτηκε το2017) και το 308 (βραβευτηκε το 2014).
Ο τιτλος της «πρωτης μαρκας στην προτιμηση του καταναλωτικου κοινου» προεκυψε απο ερευνα που διεξηχθη απο το Κεντρο Αξιολογησης της Ικανοποιησης Πελατων. Με ποσοστο 90% και τον υψηλοτερο δεικτη ικανοποιησης στην κατηγορια της, η PEUGEOT αναρριχηθηκε στην κορυφη μεταξυ των μαρκων αυτοκινητου που ηταν υποψηφιες για το βραβειο καλυτερης μαρκας.
Αυτη η διακριση αποτιει ακομη εναν φορο τιμης στην εικονα και την επιτυχια της PEUGEOT παγκοσμιως, η οποια ενισχυεται αφενος απο τη μετακινηση της στους premium κατασκευαστες και αφετερου απο την στρατηγικη εξηλκετρισμου της που ακολουθει ο Ομιλος PSA.