Με περισσοτερα απο 300 ενεργα διπλωματα ευρεσιτεχνιας, η SEAT εχει μια μεγαλη ιστορια καινοτομιας μεσα στα 70 χρονια της ιστοριας της. Τρεις εφευρεσεις αποκαλυψαν τις θεμελιωδεις αρχες της SEAT και το μελλοντικο οραμα της – το παιδικο καθισμα ασφαλειας του 1955, η δικαιωση του λειτουργικου σχεδιασμου με το λογοτυπο-λαβη της δευτερης γενιας SEAT Ibiza, η η σταθερη δεσμευση της για στυλ, με την κρυφη χειρολαβη της πορτας της δευτερης γενιας SEAT Leon.
Συστημα συγκρατησης παιδιων (1955)
Το πρωτο διπλωμα ευρεσιτεχνιας στα 70 χρονια της ιστοριας SEAT – το διπλωμα ευρεσιτεχνιας SEAT ES221068A -, σφραγιστηκε το 1955. Περιεγραψε ενα παιδικο καθισμα ασφαλειας αποτελουμενο απο δυο μεταλλικα πλαισια, αρθρωτα με τετοιο τροπο ωστε να μπορουν να αναδιπλωθουν σαν ενα βιβλιο, το οποιο εκανε το καθισμα φορητο, αλλα πανω απ\’ ολα ασφαλεστερο απο το να καθονται τα παιδια στα πισω καθισματα χωρις κανενα συστημα συγκρατησης (κατι που ηταν κοινη πρακτικη εκεινη την εποχη). Ο σχεδιασμος του εχει εφαρμοσει πολλες απο τις τρεχουσες εννοιες για ενα αποτελεσματικο συστημα συγκρατησης παιδιων. Οι σιδερενιες ραβδοι μαζι με τα υφασματα που περιοριζουν τη μεγιστη γωνια μεταξυ του παγκου και της πλατης, εγγυωνται τη σταθεροτητα του παιδικου καθισματος. Αυτες οι λωριδες επετρεπαν την αναδιπλωση και δεν ηταν επικινδυνες σε περιπτωση που το παιδι χτυπουσε το κεφαλι του επανω τους.
Το διπλωμα ευρεσιτεχνιας ζητησε δυο αγκιστρα μεγαλου ανοιγματος στην κορυφη, επιτρεποντας στο παιδικο καθισμα να κρεμαστει απο το πισω μερος ενος καθισματος ενηλικου. Ειχε επισης δυο μικροτερα αγκιστρα, επιτρεποντας τη χρηση του καθισματος εξω απο το αυτοκινητο, αναρτημενο σαν κουνια.
Το σωμα του παιδιου χρειαζεται ενα καταλληλο συστημα συγκρατησης για να περιοριζει με ασφαλεια τις κινησεις του. Τα σχεδια ευρεσιτεχνιας δειχνουν μια ζωνη ασφαλειας 3 σημειων. Η ζωνη αποτελειται απο δυο ιμαντες που ενωνονται με μια πορπη που ειναι δυσκολο για ενα παιδι να ελευθερωσει. Αυτη η ζωνη χρησιμοποιει ενα ευκαμπτο η ελαστικο υλικο που το καθιστα ρυθμιζομενο ωστε να προσαρμοζεται στο μεγεθος του σωματος του παιδιου και να το διατηρει σταθερα δεμενο. Ενας καθετος τριτος ιμαντας τοποθετειται μεταξυ των ποδιων του παιδιου, προσαρτημενος στη ζωνη και αγκυρωμενος στο καθισμα, ενας ιμαντας anti-sub που εμποδιζει το σωμα να γλιστρησει κατω απο τη ζωνη.
Λογοτυπο-λαβη της πορτας του χωρου αποσκευων (1999)
Με την εφαρμογη του μοντελου ES1042196U, η SEAT εφευρισκει εναν κυλινδρο κλειδωματος με ενα πολυ ειδικο καλυμμα. Για να αποκαλυψετε την κλειδαρια απαιτειται να πατησετε το πανω μερος του καπακιου με τα δαχτυλα η τον αντιχειρα σας. Με αυτον τον τροπο, το καπακι γερνει και σας επιτρεπει να χρησιμοποιησετε τα αλλα δαχτυλα για να βοηθησετε την περιστροφη, και οταν ολοκληρωσετε τις 90μοιρες, λειτουργει επισης το μανταλο, απελευθερωνοντας την πισω πορτα. Ταυτοχρονα, το ιδιο το
καλυμμα χρησιμευει ως λαβη για την ανυψωση της πορτας με την ανοδικη κινηση του βραχιονα.
Το καπακι ειναι λειτουργικο και πρακτικο, αλλα η κυρια πινελια απο τους σχεδιαστες σε αυτον τον μηχανισμο ηταν να προσθεσει το σωστο στυλ. Συγκεκριμενα, το καπακι ηταν το χαρακτηριστικο \”S\” του λογοτυπου SEAT και ειδε την πρωτη εφαρμογη του στο facelift της δευτερης γενιας της Ibiza. Αυτο το μοντελο, εχει χρησιμοποιηθει στα οχηματα της μαρκας μεχρι σημερα, οπως η τρεχουσα γενια της SEAT Ibiza και το ολοκαινουργιο SEAT Leon.
Λαβη πορτας στο πισω τζαμι (2007)
Το πισω πλευρικο τζαμι που εμφανιζεται σε πολλα αυτοκινητα μετα απο τα πισω παραθυρα επιτρεπει την επεκταση της περιοχης ορασης για τους πισω επιβατες. Στα περισσοτερα σχεδια, υπαρχει ενα αισθητο κενο μεταξυ του πισω κρυσταλλου και του πισω φινιστρινιου. Ωστοσο, οι σχεδιαστες της SEAT αποφασισαν οτι θα μπορουσαν να δωσουν συνεχεια στη γυαλινη επιφανεια στη δευτερη γενια SEAT Leon. Αυτο επετρεψε να κερδισουμε στυλ και δυναμισμο στις γραμμες του οχηματος.
Το διπλωμα ευρεσιτεχνιας ES 2271826 T3 περιγραφει πως να μεγεθυνθει η διαφανης περιοχη των πισω υαλοπινακων και ταυτοχρονα να επιτευχθει χωρος για να κρυφτει η λαβη ανοιγματος της πορτας. Για να διατηρηθει η λειτουργικοτητα, το γυαλι του πισω φινιστρινιου ηταν κατασκευασμενο απο διαφανες θερμοδιαμορφωμενο πολυανθρακικο, με περιπλοκο σχημα που επετρεπε την εισαγωγη των δακτυλων για να χειριστει καποιος την κρυφη λαβη, που βρισκοταν στην πορτα, σε κατακορυφη θεση. Με αυτη τη λυση, ο πλευρικος σχεδιασμος της δευτερης γενιας SEAT Leon εμφανιστηκε καθαρος, χωρις λαβες και αλλες διακοπες. Ως αποτελεσμα αυτου του διπλωματος ευρεσιτεχνιας, καποιος μπορουσε να αντιληφθει το SEAT Leon που δημιουργηθηκε απο τον Walter de Silva ως ενα διθυρο αυτοκινητο, που διατηρουσε παραλληλα την πρακτικοτητα των τεσσαρων θυρων του.