Ξεκινησε η κατασκευη του πληρως ηλεκτρικου SKODA ENYAQ iV, στην ιδια γραμμη παραγωγης με τα OCTAVIA και KAROQ. Το εργοστασιο στη Mlada Boleslav ειναι πολυ ξεχωριστο καθως ειναι η μονη εγκατασταση σε ολοκληρο το Volkswagen Group οπου στην ιδια γραμμη παραγωγης κατασκευαζονται μοντελα σε δυο διαφορετικες πλατφορμες. Ενω αλλα ηλεκτρικα αυτοκινητα του Group που βασιζονται στην αρθρωτη πλατφορμα MEB, ειδικα εξελιγμενη για την ηλεκτροκινηση, κατασκευαζονται σε εξειδικευμενα εργοστασια, η SKODA αποφασισε για το πρωτο της ηλεκτρικο αυτοκινητο που βασιζεται στην MEB, το δρομο της «παραλληλης κατασκευης». Ο στοχος ηταν να επιτευχθει η μεγιστη ευελιξια και αποδοση στην παραγωγη.
Βεβαια, σημαντικο ρολο διαδραματισε το οτι οι εργαζομενοι στη Mlada Boleslav ειναι συνηθισμενοι σε τετοια ευελιξια καθως μερος της παραγωγης του KAROQ κατασκευαζεται ηδη εκει, ενω στο παρελθον στο ιδιο εργοστασιο κατασκευαζοταν και το RAPID. Σε αντιθεση με την OCTAVIA, που μοιραζεται την MQB με το KAROQ, το RAPID βασιζοταν σε δικη του πλατφορμα.
Η υλοποιηση μιας τετοιας παραγωγης, παραλληλα σε δυο διαφορετικες πλατφορμες, ηταν μια μηχανολογικη και εφοδιαστικη προκληση για τους ανθρωπους της SKODA. Πλεον, το εργοστασιο μπορει να φιλοξενησει την κατασκευη 250 εως 350 ENYAQ iV ημερησιως, με δυνατοτητα αυξομειωσης αυτου του αριθμου αναλογα με τη ζητηση.
Αν και η ευελιξια στη γραμμη παραγωγης OCTAVIA δεν ειναι κατι καινουργιο, η παραλληλη παραγωγη σε MQB και MEB απαιτουσε ειδικες τροποποιησεις. Για αυτες τις τροποποιησεις, που πραγματοποιηθηκαν το προηγουμενο καλοκαιρι, επενδυθηκαν συνολικα 32 εκατομμυρια ευρω. Οι μεγαλυτερες αλλαγες ηταν σχετικες με τη συναρμολογηση, οπου η διαφορα μεταξυ παραγωγης αυτοκινητων με κινητηρα εσωτερικης καυσης και ηλεκτρικων ειναι πιο αισθητη. Εδω ληφθηκε ειδικη μεριμνα για νεα εξαρτηματα της MEB που συνδεονται με τα ηλεκτρικα αυτοκινητα, καθως και το συνολικο μεγαλυτερο βαρος των ηλεκτρικων αυτοκινητων. Σε συνδυασμο με τις νεες απαιτησεις βαρους, προστεθηκαν επιπλεον κυκλοι στη γραμμη συναρμολογησης και εγιναν προσαρμογες στον τομεα κατασκευης πλαισιου. Επισης, δημιουργηθηκε ενας νεος σταθμος εργασιας για την εγκατασταση της μπαταριας.
Μια αλλη ενδιαφερουσα προσθηκη ειναι και ο νεος σταθμος για την τροποποιηση των head–up displays. Αυτο συμβαινει επειδη το ENYAQ iV ειναι το πρωτο μοντελο της SKODA με εναν νεο τυπο head-up display, με πολυ μεγαλυτερη επιφανεια προβολης και χαρακτηριστικα επαυξημενης πραγματικοτητας – επομενως αυτη η εφαρμογη ειναι πολυ πιο απαιτητικη απο την πλευρα της παραγωγης, σε σχεση με το κλασικο head-up display.
Τελος, εγιναν καποιες μικρες προσαρμογες στη φερουσα δομη του υποστεγου της γραμμης παραγωγης, γιατι τα ηλεκτρικα μοντελα που «ταξιδευαν» εναερια στη γραμμη παραγωγης, λογω της ηλεκτρικης τους φυσης, ηταν μεγαλυτερου βαρους απ’ οτι αλλα μοντελα στο παρελθον. Κατα τη διαρκεια των αλλαγων, η SKODA AUTO εδωσε μεγαλη προσοχη στην ασφαλεια, ειδικα οσον αφορα το χειρισμο των μπαταριων. Η SKODA εισηγαγε επισης εκτεταμενα μετρα πυροπροστασιας, συμπεριλαμβανομενης της εγκαταστασης θερμικων καμερων, οι οποιες παρακολουθουν συνεχως τη θερμοκρασια στον χωρο παραγωγης και ενεργοποιουν το συναγερμο εαν η θερμοκρασια αποκλινει καποια στιγμη απο ενα καθορισμενο ευρος.