Σκασιματα, φλογες απο τις εξατμισεις, ροτορες να ουρλιαζουν, οσο τα turbo ξεφυσουν. Η Mazda, η εταιρεια που εχει συνδεσει οσο καμια το ονομα της με τους Wankel κινητηρες, μεσω της θρυλικης σειρας RX, δεν μας εδωσε διαδοχο του RX-8 (η του RX-7, αν προτιμας). Τουλαχιστον οχι ακομα, μιας και οι ελπιδες οτι το concept RX-Vision -που κατα πολλους ηταν το προσχεδιο παραγωγης του νεου RX-7 η του RX-9, μιας και η εταιρεια εχει κατοχυρωσει αυτα τα δυο ονοματα, πατενταροντας νεες λυσεις για τριροτορο turbo) ειναι μαλλον ελαχιστες, αλλα υπαρχουν.
Εντυπωσιακη η αγωνιστικη εκδοση του RX-Vision
Αφου στη Χιροσιμα η εξελιξη του ροτορα δεν εχει σταματησει ποτε (οπως εχει αποκαλυψει το TopSpeed.gr) και αφου η Mazda δεν εδωσε στα εκατομμυρια φαν του Wankel και της σπορ κληρονομιας της την ικανοποιηση της παραγωγης ενος νεου RX, το κανει… εικονικα. Τωρα, μπορουμε να οδηγησουμε ολοι το RX-Vision σε αγωνιστικη version, στο… Playstation. Ναι, δεν ειναι αυτο που θα θελαμε, αλλα τουλαχιστον ειναι \”κατι\”, μιας και κρατα ζωντανο το θρυλο και την ελπιδα. Και τον κρατα με ωραιο τροπο, μιας και μιλαμε για ενα τετραροτορο τερας 570 ιππων.
Στο πισω μερος υπαρχουν σαφεις παραπομπες στην τελευταια γενια του RX-7
Απο σημερα λοιπον,το Mazda RX-Vision GT3 Concept, θα ειναι διαθεσιμο για download στο Gran Turismo Sport. Οπως καταλαβες, αγαπημενε συν-φαν των RX, το RX-Vision GT3 Concept ειναι το νεο εικονικο αγωνιστικο μοντελο της Mazda για το δημοφιλες παιχνιδι Gran Turismo Sport του PlayStation®4 της Sony, το οποιο εξελιχθηκε για το παιχνιδι, σε συνεργασια με την Polyphony Digital Inc.
Ο τετραροτορος κινητηρας των 570 ιππων εχει τοποθετηθει στο κεντρο, μεταξυ των δυο αξονων. Παρατηρησε τη θεση της εξατμισης
Το GT3 Concept ειναι φυσικα βασισμενο στο φοβερο και τρομερο πρωτοτυπο Mazda RX-Vision, που παρουσιαστηκε στην Σαλονι Αυτοκινητου του Τοκυο το 2015, προκαλωντας ριγη ενθουσιασμου και… ονειρωξη, ομως εχει τροποποιηθει συμφωνα με τις προδιαγραφες που ισχυουν για τα αυτοκινητα τα οποια συμμετεχουν σε αγωνες του πρωταθληματος FIA GT3, και τους κανονισμους του ιδιου του Gran Turismo για την κατηγορια Gr.3.
Επιπλεον αεροδυναμικα βοηθηματα και εξτρα χαμηλωμα στο GT3
Ποιες ειναι οι αλλαγες που εχουν γινει σε σχεση με το \”νορμαλ\” RX-Vision; Με την εργοστασιακη καμπινα και τις πορτες να εχουν παραμεινει αμεταβλητες, βασει των κανονισμων του GT3, το εμπρος και πισω μετατροχιο καθως και το πλατος των φτερων, εχουν αυξηθει. Ενας μεγαλος αεραγωγος στο καπο βελτιωνει την αεροδυναμικη, συμβαλλοντας παραλληλα και στην καλυτερη ψυξη του κινητηρα, ενω οι εμπρος και πισω αεροτομες και ο πισω διαχυτης, αυξανουν την καθετη δυναμη. Επιπροσθετα, εχει μειωθει το συνολικο υψος και η αποσταση του αυτοκινητου απο τo εδαφος ωστε να επιτευχθει η μεγιστη αεροδυναμικη αποδοση.
Μας εχει γινει απωθημενο. Θα το δουμε ποτε σε εκδοση παραγωγης, αραγε;
Η αφαιρεση βαριων υλικων καθως και περιττων εξαρτηματων στο εσωτερικο ειχε σαν αποτελεσμα το σημαντικο περιορισμο του βαρους και το χαμηλωμα του κεντρου βαρους, ενω η τοποθετηση του νεας γενιας περιστροφικου κινητηρα με 4 ροτορες, Skyactiv-R, των 570 ιππων, στο κεντρο του αμαξωματος, πετυχε την ιδανικη κατανομη βαρους, 48:52 μεταξυ εμπρος και πισω αξονα.
Οσοι παιζετε Gran Turismo… σπευσατε
Οπως και σε ολα τα μοντελα της Mazda, εχει δοθει ιδιαιτερη βαρυτητα στην εργονομια της θεσης οδηγησης που δινει εμφαση στην ευκολια χρησης κατα τη διαρκεια ενος αγωνα. Ειδικοτερα, το τιμονι ειναι ετσι σχεδιασμενο ωστε να προσφερει ευκολια χειρισμων σε συνθηκες αγωνα.
Οι καλυτεροι παικτες του Gran Turismo Sport, ηλικιας πανω απο 18, που χρησιμοποιουν τα αγωνιστικα της Mazda οπως ειναι το RX-Vision GT3 Concept θα εχουν την ευκαιρια να λαβουν μερος στο, πιστοποιημενο απο τη FIA, πρωταθλημα Gran Turismo, που θα διεξαχθει σε διαφορα μερη του κοσμου, φετος.
Η Mazda φυσικα συνεχιζει να… παιζει με τον πονο μας, χωρις να μας λεει εαν υπαρχει ελπιδα να δουμε ποτε μια νεα γενια RX στις εκθεσεις της, αρκουμενη στο οτι \”αποσκοπει στην ενισχυση της βασης των οπαδων της, παρουσιαζοντας την απολαυση της αγωνιστικης οδηγησης σε μεγαλυτερη γκαμα πελατων που λατρευουν τους ψηφιακους αγωνες αυτοκινητων\”.