Το Volkswagen Tiguan ειναι το SUV με τις μεγαλυτερες πωλησεις στην Ευρωπη και ενα απο τα σημαντικοτερα best–sellers στον κοσμο, ανεξαρτητα κατηγοριας. Το 2019, κατα μεσο ορο ενα ολοκαινουργιο Tiguanεβγαινε απο τη γραμμη παραγωγης, σε ενα απο τα τεσσερα εργοστασια κατασκευης του σε ολο τον κοσμο, καθε 35 δευτερολεπτα – συνολικα διατεθηκαν 910.926 μοναδες. Ενα στα επτα, απο τα περιπου 6,2 εκατομμυρια αυτοκινητα που κατασκευασε η Volkswagen το 2019, ηταν Tiguan. Το νεο Tiguan, με νεο design, ισχυρα και αποδοτικα προηγμενα κινητηρια συστηματα βενζινης, πετρελαιου και ηλεκτρικης ενεργειας, εξοπλισμενο με τις πλεον συγχρονες τεχνολογιες, ειναι διαθεσιμο και στην Ελλαδα, με τις προτεινομενες τιμες λιανικης να ξεκινουν απο 25.990 €, για το Tiguan 1.5 TSI 130 PS ACT EVO Life.
Εξωτερικα, το νεο Tiguan παραμενει επιβλητικο ενω η εμφανιση του ειναι ακομα πιο δυναμικη. Με μηκος 4,509 μ., πλατος 1,859 μ. (χωρις τους καθρεφτες) και υψος 1,665 μ., ειναι απο τα πιο μεγαλα μοντελα της κατηγοριας του. Ενα απο τα βασικα οπτικα χαρακτηριστικα του ειναι η νεα, φαρδυτερη μασκα με προβολεις LED, που παραπεμπει σε μεγαλο βαθμο στο μεγαλυτερο Touareg. Το καπο ειναι ψηλοτερο, οι προφυλακτηρες επανασχεδιασμενοι ενω πισω κυριαρχουν τα LED φωτιστικα σωματα, με το ονομα “Tiguan” τοποθετημενο σε κεντρικη θεση κατω απο το σημα Volkswagen. Νεα μορφη εχει και το σημα “4MOTION”, στο πισω μερος των τετρακινητων μοντελων. Νεα σχεδια ζαντων αλουμινιου απο 17 εως και 20 ιντσες, προσθετουν αισθητικα στη δυναμικη παρουσια του νεου μοντελου.
Στο εσωτερικο, το Tiguan ηταν παντα σημειο αναφορας για την ευελιξια και τον εξυπνο σχεδιασμο του, τους ανετους χωρους για πεντε ατομα, τη ρυθμιζομενη μπρος-πισω δευτερη σειρα καθισματων, τοn μεγαλο και ευμεταβλητο χωρο αποσκευων (615 – 1.655 λιτρα) και τα εξυπνα συστηματα λειτουργιας και ελεγχου. Η Volkswagen βελτιωσε περαιτερω ολα αυτα τα χαρακτηριστικα στο νεο Tiguanενω η οδηγοκεντρικη σχεδιαση, που ανεκαθεν ηταν σημα κατατεθεν του μοντελου, ενισχυθηκε περισσοτερο χαρη στα εξυπνα χειριστηρια και το προσανατολισμενο προς τον οδηγο ταμπλο, που προσφερει υποδειγματικη εργονομια.
Το δερματινο πολυλειτουργικο τιμονι ανηκει στο βασικο εξοπλισμο και συνδυαζεται με χειριστηρια αλλαγης ταχυτητων για τις εκδοσεις DSG, αλλα και τα νεα συστηματα ελεγχου και ψυχαγωγιας που διαθετουν ψηφιακα πανελ αφης αντι για κουμπια και χειριστηρια.
Το συστημα αυτοματου κλιματισμου “Air Care” Climatronic 3-ζωνων που εξοπλιζει ολες τις εκδοσεις διαθεσιμες στην Ελλαδα, ελεγχεται απο τη μεγαλη οθονη αφης ενω παραλληλα διαθετει μεγαλου μεγεθους φωτιζομενους ρυθμιστες αφης “touch sliders”, που χρησιμοποιουνται για τον ελεγχο του ανεμιστηρα και της θερμοκρασιας. Ο χειρισμος γινεται με διαισθητικο τροπο χαρη στα χειριστηρια αμεσης προσβασης που τοποθετουνται ιδανικα στο οπτικο πεδιο του οδηγου.
Ενα ακομα σημαντικο νεο χαρακτηριστικο στο νεο Tiguan ειναι η νεα γκαμα συστηματων Infotainment, η οποια επιτρεπει στο χρηστη να απολαμβανει μια ποικιλια διαδικτυακων υπηρεσιων, ανεβαζοντας την ψηφιοποιηση του αυτοκινητου σε πολυ υψηλο επιπεδο. Ολα τα συστηματα Infotainment νεας γενιας MIB3 περιλαμβανουν τις online υπηρεσιες We Connect (για απεριοριστη περιοδο χρησης) και We Connect Plus (δωρεαν για ενα χρονο). Οι χρηστες μπορουν επισης να εξατομικευσουν ενα ευρυ φασμα ρυθμισεων και να τις αποθηκευσουν στο cloud μεσω του Volkswagen ID για χρηση σε αλλα οχηματα της Volkswagen. Παραλληλα, σε ολες τις εκδοσεις διατιθεται ασυρματη προβολη και χειρισμος εφαρμογων smartphone μεσω του App–Connect Wireless για Apple CarPlay και Android Auto.
Η Volkswagen συνεργαστηκε με τον ειδικο ηχου Harman Kardon για την αναπτυξη ενος νεου, προαιρετικου premium ηχοσυστηματος για το Tiguan. Δεκα μεγαφωνα υψηλης αποδοσης και ενισχυτης 480 watt εξασφαλιζουν ηχο υψηλων προδιαγραφων. Ο ηχος μπορει να ρυθμιστει ξεχωριστα χρησιμοποιωντας τεσσερα προκαθορισμενα προφιλ ηχου. Ο συνδυασμος πλουσιων μπασων, πεντακαθαρων πριμων και αναπαραγωγης ομιλιας με πιστοτητα, δημιουργει μια συναρπαστικη εμπειρια ηχου.
Tiguan eHybrid με κινητηρα TSI και ηλεκτροκινητηρα – Στην Ευρωπη, η Volkswagen προσφερει το νεο Tiguan με ενα plug–in υβριδικο κινητηριο συστημα για πρωτη φορα. Προκειται για τον ιδιαιτερα αποδοτικο συνδυασμο βενζινοκινητηρα 1.4 TSI 150 PS (110 kW) και ηλεκτροκινητηρα 85 kW (115 PS) που χρησιμοποιειται και σε αλλα bestsellers της Volkswagen. Η συνδυαστικη ισχυς στο νεο Tiguan eHybrid ειναι 245 PS (180 kW). Η μεγιστη ροπη ειναι 400 Nm. Ο ηλεκτροκινητηρας σχηματιζει μια συμπαγη μοναδα μαζι με το ειδικα σχεδιασμενο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη DSG 6-σχεσεων. Η μοναδα συνδεεται απευθειας με τον εγκαρσια τοποθετημενο κινητηρα TSI, με την κινηση να μεταδιδεται στον μπροστινο αξονα.
Το concept λειτουργιας του κινητηριου συστηματος εχει σχεδιαστει ετσι ωστε το Tiguan eHybrid να ξεκινα ηλεκτρικα, με την προϋποθεση οτι η μπαταρια εχει φορτιστει επαρκως. Χαρη στη σχετικα μεγαλη μπαταρια με ενεργειακο περιεχομενο 13 kWh, η αυτονομια σε αμιγως ηλεκτρικη λειτουργια (κατα NEDC) ειναι εως 60 χιλιομετρα. Αυτο σημαινει οτι οι μεσες ημερησιες αποστασεις ταξιδιου μπορουν να καλυφθουν με ηλεκτρικη ισχυ και μηδενικες τοπικες εκπομπες. Το Tiguan eHybridμπορει να οδηγηθει σε ταχυτητες εως και 130 χλμ./ωρα στο E–MODE. Πανω απο αυτην την ταχυτητα, το SUV μεταβαινει αυτοματα σε υβριδικη λειτουργια.
Διατιθεται και λειτουργια GTE, που προσφερει ενα ιδιαιτερα υψηλο επιπεδο δυναμικης οδηγησης. Αυτη η λειτουργια ενεργοποιειται μεσω ενος κουμπιου αμεσης προσβασης στα δεξια, διπλα στο μοχλο ταχυτητων DSG. Στη λειτουργια GTE, ο ηλεκτροκινητηρας και ο κινητηρας TSI συνδυαζονται για να παρεχουν τη μεγιστη ισχυ του συστηματος.
Ως plug–in υβριδικο, η μπαταρια του Tiguan eHybrid φορτιζεται απο θυρα φορτισης μπροστα, στην πλευρα του οδηγου. Αναλογα με την πηγη ισχυος, η φορτιση πραγματοποιειται με εναλλασσομενο ρευμα 2,3 η 3,6 kW (AC). Ο φορτιστης μπαταριας που ειναι ενσωματωμενος στο Tiguan eHybridδιαχειριζεται πληρως αυτοματα τη φορτιση, με τον οδηγο απλα να συνδεει τα βυσματα.
Νεο Tiguan με διλιτρο κινητηρα πετρελαιου σε τρεις εκδοσεις ισχυος – Ο διλιτρος πετρελαιοκινητηρας TDI του νεου Tiguan υιοθετει τη λυση των δυο διαδοχικων καταλυτικων μετατροπεων SCR διαδοχικα και της διπλης δοσης AdBlue. Αυτο επιτρεπει στη Volkswagen να μειωσει τα οξειδια του αζωτου (NOx) σε συγκριση με τον προκατοχο του.
Ο πρωτος καταλυτικος μετατροπεας SCR βρισκεται κοντα στον κινητηρα ετσι ωστε να φτασει στη βελτιστη θερμοκρασια λειτουργιας του λιγο μετα την εκκινηση, γεγονος που βοηθα στη μειωση των εκπομπων NOx πολυ γρηγορα. Ο δευτερος καταλυτικος μετατροπεας SCR βρισκεται στο κατω μερος του οχηματος. Ανεξαρτητα απο τον τροπο λειτουργιας του κινητηρα, η διπλη δοσολογια διασφαλιζει οτι ενας απο τους δυο καταλυτικους μετατροπεις SCR λειτουργει παντα στο βελτιστο ευρος θερμοκρασιας. Αυτο διευκολυνει την εξαιρετικα αποτελεσματικη μετεπεξεργασια καυσαεριων, η οποια μετατρεπει τα οξειδια του αζωτου σε νερο και αβλαβες αζωτο.
Στην Ελλαδα, το νεο Tiguan θα ειναι διαθεσιμο και με τις τρεις εκδοσεις ισχυος του 2.0 TDI. Παρεχουν 122 PS (90 kW), 150 PS (110 kW) και 200 PS (147 kW) αντιστοιχα. Μερικα τεχνικα χαρακτηριστικα για την καθεμια:
TDI 122 PS – Ο υπερτροφοδοτουμενος πετρελαιοκινητηρας συνδυαζεται παντα με ενα 6-ταχυτο χειροκινητο κιβωτιο. Η μεγιστη ροπη των 320 Nm αποδιδεται μεταξυ 1.600 και 3.200 σ.α.λ. Η κινηση μεταδιδεται στους εμπρος τροχους, η τελικη ταχυτητα 191 χλμ./ωρα η καταναλωση 4,7 εως 4,5 λ./100 χλμ. (NEDC).
TDI 150 PS – Η μεγιστη ροπη των 360 Nm αποδιδεται μεταξυ 1.600 και 2.750 σ.α.λ. Προαιρετικα συνδυαζεται με τετρακινηση 4MOTION. Η εκδοση με κινηση στους εμπρος τροχους εχει τελικη ταχυτητα 200 χλμ./ωρα καταναλωση καυσιμου 4,7 εως 4,5 λ./100 χλμ. (NEDC). Οι αντιστοιχες τιμες για την παραλλαγη 4MOTION: 198 χλμ./ωρα και 5,1 εως 4,9 λ./100 χλμ..
TDI 200 PS – Με ισχυ 200 PS, το ισχυροτερο Tiguan 2.0 TDI εχει τελικη ταχυτητα εως και 216 χλμ./ωρα. Οι αλλαγες ταχυτητων πραγματοποιουνται σε αυτην την περιπτωση απο ενα κιβωτιο διπλου συμπλεκτη 7 ταχυτητων (DSG) στανταρ. Η τετρακινηση με κινηση 4MOTION εξασφαλιζει ανωτερη μεταδοση ισχυος και στους τεσσερις τροχους. Η ροπη 400 Nm αποδιδεται μεταξυ 1.750 και 3.500 σ.α.λ. Παρα την υψηλη ισχυ, ο κινητηρας εχει χαμηλη καταναλωση καυσιμου απο 5,4 εως 5,2 λ./100 χλμ..
Νεο Tiguan με βενζινοκινητηρα 1.5 TSI με ενεργη διαχειριση κυλινδρων σε δυο εκδοσεις ισχυος – Ο γνωστος βενζινοκινητηρας 1.5 TSI ειναι επισης διαθεσιμος στο νεο Tiguan, σε δυο εκδοσεις ισχυος. Διαθετει Active Cylinder Management (ACT), συστημα που απενεργοποιει αναλογα με το φορτιο τους δυο απο τους τεσσερις κυλινδρους και μειωνει την καταναλωση εως και 0,3 λ./100 χλμ.. Και οι δυο εκδοσεις TSI 1,5 λιτρων εχουν μπροστινη κινηση. Μερικα τεχνικα χαρακτηριστικα για τις δυο εκδοσεις:
TSI 130 PS – Η μεγιστη ροπη 220 Nm ειναι διαθεσιμη μεταξυ 1.750 και 3.500 σ.α.λ. Συνδυαζεται με χειροκινητο κιβωτιο 6 ταχυτητων, εχει τελικη ταχυτητα εως και 195 χλμ./ωρα. Η καταναλωση NEDC ειναι 5,7 εως 5,5 λ./100 χλμ..
TSI 150 PS – Ο κινητηρας 150 PS TSI αποδιδει τη μεγιστη ροπη 250 Nm απο 1.500 εως 3.500 σ.α.λ. Με αυτον τον κινητηρα και το εξαταχυτο μηχανικο κιβωτιο ταχυτητων, το Tiguan εχει τελικη ταχυτητα 203 χλμ./ωρα. Με το προαιρετικο κιβωτιο DSG 7-σχεσεων η τελικη ταχυτητα ειναι 202 χλμ./ωρα. Και οι δυο εκδοσεις ειναι εξισου οικονομικες με καταναλωση 5,7 εως 5,9 λ./100 χλμ..
Tiguan R με Performance κινητηριο συστημα – Για πρωτη φορα στην ιστορια του, το νεο Tiguan θα διατιθεται και σε εκδοση R. Εξοπλισμενο με τον διλιτρο Performance TSI κινητηρα των 320 PS (235 kW), με μεταβλητο χρονισμο βαλβιδων με διπλο ελεγχο εκκεντροφορου αξονα και τετρακινηση 4MOTION με R–Performance Ροπή Vectoring για να κατανεμεται η ροπη ανεξαρτητα σε καθε εναν απο τους πισω τροχους, για καλυτερη δυναμικη συμπεριφορα και κορυφαιο ελεγχο ακομα και στις στροφες.
Ο οδηγος μπορει να ελεγξει τον τροπο λειτουργιας του R–Performance Ροπή Vectoring και των συστηματων δυναμικης σταθεροποιησης του οχηματος μεσω του στανταρ προφιλ οδηγησης (COMFORT, SPORT, RACE, INDIVIDUAL, OFFROAD, SNOW και OFFROAD EXPERT). Ο οδηγος μπορει να εχει προσβαση στη λειτουργια RACE, στην πιο δυναμικη λειτουργια, ιδιαιτερα γρηγορα μεσω του κουμπιου R στο πολυλειτουργικο τιμονι του Tiguan R.
Η μεταδοση ισχυος πραγματοποιειται απο ενα ειδικο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη 7-σχεσεων ( DQ500), το οποιο εχει σχεδιαστει για ιδιαιτερα υψηλες ροπες. Το πλεονεκτημα του DQ500 ειναι οτι η πληρης ροπη μπορει να μεταδοθει ηδη απο την 1η ταχυτητα χωρις περιορισμο. Η τελικη ταχυτητα του Tiguan R ειναι 250 χλμ./ωρα.
Ανεση και Ασφαλεια – Προηγμενες Τεχνολογιες Υποβοηθησης Οδηγου – Το Νεο Tiguan διαθετει ολες τις καινοτομες τεχνολογιες IQ. DRIVE της Volkswagen που στοχο εχουν την ασφαλεια και την ανεση του οδηγου και των επιβατων.
Ο βασικος εξοπλισμος IQ. DRIVE στο νεο Tiguan αναλυτικα:
- Multi–collision Brake
- Front Assist μεCity Emergency Braking & προστασια πεζων
- Lane Assist
- Συστημα αναγνωρισης κοπωσης Fatigue Detection
- Adaptive Cruise Control
- Light Assist – Συστημα αυτοματης προσαρμογης φωτισμου μεγαλης σκαλας
- Park Pilot – Αισθητηρες υποβοηθησης σταθμευσης εμπρος – πισω
- Emergency Call Service (Κληση εκτακτης αναγκης)
- Προνοητικο συστημα Start & Stop
Προαιρετικος εξοπλισμος IQ. DRIVE
- Travel Assist
- Park Assist(Αυτοματο συστημα υποβοηθησης σταθμευσης)
- Pre–Crash (Προληπτικη προστασια επιβατων)
- Side Assist(Συστημα προειδοποιησης οδηγου για υπαρξη οχηματος στο τυφλο σημειο)
- Αναγνωριση σηματων κυκλοφοριας
- Emergency Assist(Αυτονομο συστημα υποβοηθησης εκτακτης αναγκης) μονο DSG
Το Travel Assist που αποτελει μια νεα προσθηκη στα συστηματα υποβοηθησης της μαρκας, εκφραζει με τον καλυτερο τροπο την εξελιξη των ημιαυτονομων συστηματων οδηγησης της Volkswagen. Το συστημα προσφερει υποβοηθηση στο τιμονι, το φρεναρισμα και την επιταχυνση σε ταχυτητες εως 210 χλμ./ωρα. Για το σκοπο αυτο, το συστημα χρησιμοποιει λειτουργιες οπως το Adaptive Cruise Control και το συστημα διατηρησης λωριδας Lane Assist. Ο οδηγος ενεργοποιει το συστημα πατωντας ενα ξεχωριστο κουμπι Travel Assist στο πολυλειτουργικο τιμονι ενω πρεπει να διατηρει επαφη με το τιμονι ακομα και οταν το Travel Assist ειναι ενεργο. Αυτη η ανιχνευση αφης ειναι πολυ πιο αξιοπιστη απο το συστημα ανιχνευσης της γωνιας στροφης τιμονιου σε προηγουμενες υλοποιησεις.
Προβολεις IQ.LIGHT – Πλεον στο νεο Tiguan ειναι διαθεσιμοι προαιρετικα για πρωτη φορα οι προβολεις IQ.LIGHT – LED matrix. Το νεο Tiguan ειναι το τεταρτο μοντελο Volkswagen που διαθετει αυτο το συστημα φωτισμου LED, το οποιο θεωρειται ενα απο τα καλυτερα του ειδους του στον κοσμο. Ενας πινακας 24 LED σε καθε μοναδα προβολεα χρησιμοποιειται για την ενεργοποιηση διαφορων λειτουργιων φωτισμου στο δρομο, μερικες απο τις οποιες ειναι διαδραστικες. Επισης, το νεο Tiguan διαθετει δυναμικα φλας LED ενσωματωμενα στους IQ.LIGHT – LED matrix προβολεις. Οι συστοιχιες πισω φωτισμου LED εχουν επισης επανασχεδιαστει ενω ξεχωριζει η οπτικα εντυπωσιακη εναλλαγη μεταξυ της λειτουργιας των φωτων στην κορυφη της πισω πορτας και των υπολοιπων φωτων φρενων, καθως και φωτιστικες λειτουργιες κατα το ξεκλειδωμα και το κλειδωμα.
Οι νεες γραμμες εξοπλισμου λεπτομερως – Το νεο Tiguan, βγαινει απο τη γραμμη παραγωγης στην εκδοση Basic, που ειναι ηδη πλουσια εξοπλισμενη. Το μοντελο στην Ελλαδα διατιθεται απο την αμεσως επομενη, πιο πλουσια εκδοση εξοπλισμου, τη Life. Ενδεικτικα, η εκδοση Life περιλαμβανει:
- Βασικο πακετο εξοπλισμου IQ. DRIVE
- Προβολεις LED
- Δερματινο πολυλειτουργικο τιμονι
- Κλιματισμος “Air Care” Climatronic 3-ζωνων
- ΣυστημαInfotainment “Ready 2 Discover Media” με εγχρωμη οθονη αφης 8 ιντσων
- Υπηρεσιες We Connect και We Connect Plus
Τα στανταρ χαρακτηριστικα του πακετου Life περιλαμβανουν επισης ελεγχο κυριας δεσμης φωτων, ACC (Adaptive Cruise Control), ραγες οροφης η αυτοματο κλιματιστικο (Air Care Climatronic) και τροχους αλουμινιου 17 ιντσων. Επιπλεον, το Tiguan Life eHybrid διαθετει το συστημα ενημερωσης / ψυχαγωγιας Ready 2 Discover (δυνατοτητα αναβαθμισης πλοηγησης) με οθονη αφης 8 ιντσων.
Στον προαιρετικο εξοπλισμο του νεου Tiguan ο υποψηφιος πελατης μπορει να επιλεξει αναμεσα απο ergoActive καθισματα για οδηγους και συνοδηγους (μεταξυ αλλων, με ηλεκτρικη ρυθμιση οσφυϊκης στηριξης 4 κατευθυνσεων και λειτουργια μασαζ), μια απο τις μεγαλυτερες πανοραμικες ηλιοροφες με κλιση αυτης της κατηγοριας (870 χιλ. x 1.364 χιλ.), Easy Open & Close (αυτοματο ανοιγμα και κλεισιμο της πεμπτης πορτας με κινηση του ποδιου), θερμαινομενο και προοδευτικο τιμονι (συμπεριλαμβανομενου μειωμενου αριθμου στροφων τιμονιου και ακριβεστερης οδηγησης στο μεσο του τιμονιου), τους νεοι προβολεις IQ.LIGHT LED matrix που μετατρεπουν τη νυχτα σε μερα, πακετο ατμοσφαιρικου φωτισμου 30 χρωματων, το πακετο σχεδιασμου Black Style (συμπεριλαμβανομενων των μαυρων τροχων απο κραμα Valencia 19 ιντσων και προφυλακτηρες τυπου R–Line), και πολλα αλλα.
Στο λανσαρισμα του νεου Tiguan στην Ελλαδα, αμεσα διαθεσιμες ειναι οι εκδοσεις βενζινης με τον κινητηρα 1.5 TSI ολες οι εκδοσεις πετρελαιου με τον κινητηρα 2.0 TDI. Τοσο η plug–in υβριδικη εκδοση οσο και οι πιο ισχυρες εκδοσεις βενζινης (αναμεσα τους και η R) θα ακολουθησουν στο πρωτο τριμηνο του 2021, οποτε και θα ανακοινωθουν οι σχετικες προτεινομενες τιμες λιανικης.
Οι προτεινομενες τιμες λιανικης των αμεσα διαθεσιμων εκδοσεων του νεου Tiguan, στον Πινακα που ακολουθει:
Τεσσερα εργοστασια σε τεσσερις διαφορετικες ζωνες ωρας – συνεχης παραγωγη για το Tiguan. Οι ετησιοι ογκοι Tiguan εχουν αυξηθει σχεδον οκτω φορες απο το πρωτο πληρες ετος παραγωγης. Οι τρεις πρωτες αγορες σε παραδοσεις Tiguan σε πελατες το 2019, ηταν η Κινα (περιπου 255.000 μοναδες), οι ΗΠΑ (περιπου 110.000 μοναδες) και η Γερμανια (περιπου 85.000 μοναδες). Το Tiguan κατασκευαζεται επι του παροντος σε τεσσερα εργοστασια της Volkswagen που εκτεινονται σε τεσσερις ζωνες ωρας, διασφαλιζοντας ετσι σχεδον την 24ωρη παραγωγη του SUV. Η εκδοση με το κανονικο μεταξονιο κατασκευαζεται στο κυριο εργοστασιο της Volkswagen στο Wolfsburg της Γερμανιας, για αγορες στην Ευρωπη, την Αφρικη, την Ασια και την Ωκεανια. Το εργοστασιο Kaluga, που βρισκεται 170 χιλιομετρα νοτιοδυτικα της Μοσχας, παραγει το Tiguan για τη ρωσικη αγορα και για τις γειτονικες χωρες της Κεντρικης Ασιας. Στη Σαγκαη, η SAIC Volkswagen κατασκευαζει το Tiguan LWB για την κινεζικη αγορα. Στην πολη Puebla του Μεξικου, παραγονται οι εκδοσεις LWB του Tiguan για τη Βορεια και τη Νοτια Αμερικη και – ως Tiguan Allspace – για χωρες στην Ευρωπη, την Αφρικη, την Ασια και την Ωκεανια.