Άλλο ένα βραβείο για τον 3κύλινδρο 1.0L EcoBoost της Ford



Ατελειωτη φαινεται πως ειναι η λιστα των διακρισεων για τον πολυβραβευμενο 1.000αρη EcoBoost κινητηρα της Ford. Για του λογου το αληθες, σημερα προστεθηκε ενα ακομα βραβειο στα πλαισια του καταξιωμενου θεσμου International Engine and Powertrain of the Year (IEPOTY) – και συγκεκριμενα μια νικη στην κατηγορια Sub-150 PS – που αποτελει την 11η κατα σειρα διακριση του απο το 2012 μεχρι σημερα.

Ο 1.0L EcoBoost αναβαθμιστηκε προσφατα με τεχνολογια απενεργοποιησης κυλινδρων – για πρωτη φορα σε μηχανικο συνολο με τρεις κυλινδρους – με αισθητα οφελη στην καταναλωση και την αποκριση.

Αξιζει να σημειωθει οτι απο τα οχηματα Ford που πουληθηκαν μεσα στο 2018, το 1 στα 4 ειχε ως κινητηρα τον «Οσκαρικο» 1.0L EcoBoost. Στο μελλον, ο πολυταλαντος 1.0L Ecoboost κινητηρας αναμενεται να διαδραματισει σημαντικο ρολο στα ηλεκτροκινητα συνολα της μαρκας, υποστηριζοντας ακομα και ηπιες υβριδικες τεχνολογιες.



Ο καινοτομος αυτος κινητηρας θα αποτελεσει το «κλειδι» για τα επερχομενα ηλεκτροκινητα μοντελα της Ford, μεταξυ των οποιων συμπεριλαμβανονται οι ηπια υβριδικες εκδοσεις των Fiesta και Focus, το plug-in υβριδικο Transit Custom van και η επιβατικη εκδοση Tourneo Custom 

Αποδιδοντας εως και 140 ιππους, ο συμπαγης σε διαστασεις και χαμηλων τριβων κινητηρας της Ford αποτελεσε την πηγη ισχυος σε πανω απο 1 στα 4 μοντελα της εταιρειας που πουληθηκαν μεσα στο 2018. Σε απολυτα μεγεθη, προκειται για περισσοτερα απο 410.000 οχηματα – απο το σπορτιφ Fiesta μεχρι το Transit Connect van.

Η Ford προσφατα αναβαθμισε τον βενζινοκινητηρα 1.0L EcoBoost των Ford Focus και Transit Connect με τεχνολογιες, οπως το πρωτο στη βιομηχανια συστημα απενεργοποιησης κυλινδρων για τρικυλινδρο κινητηρα, στοχευοντας σε ακομα μικροτερη καταναλωση καυσιμου.

Σημαντικες βελτιωσεις στην κυλινδροκεφαλη, την τροφοδοσια καυσιμου και τα συστηματα ελεγχου εκπομπων ρυπων συμπληρωνουν τοσο την τεχνολογια υπερσυμπιεσης EcoBoost, οσο και τις τεχνολογιες αμεσου ψεκασμου υψηλης πιεσης και διπλου/ανεξαρτητου μεταβλητου χρονισμου των εκκεντροφορων (Twin-independent Variable Cam Timing). Η αναβαθμισμενη αυτη εκδοχη του κινητηρα προκειται να λανσαριστει σε ακομα περισσοτερα μοντελα της Ford μεσα στη χρονια.


«Ο 1.0L EcoBoost εξακολουθει να θετει νεα προτυπα στην κατηγορια των μικρων βενζινοκινητηρων, ακομα και μετα απο επτα χρονια και 11 βραβεια απο τοτε που κατεκτησε την πρωτη του νικη στο θεσμο ‘International Engine and Powertrain of the Year’», δηλωσε ο Carsten Weber, manager, Research & Advanced Powertrain Engineering, Ford Ευρωπης. «Ακομα και μετα απο συνολικες πωλησεις 1,6 εκατ. κινητηρων 1.0L EcoBoost, συνεχιζουμε να ανακαλυπτουμε νεες δυνατοτητες του. Νεα, ακομα πιο αποδοτικα ηλεκτροκινητα συστηματα, βασισμενα στον 1.0L EcoBoost, θα λανσαριστουν συντομα.»

Η κριτικη επιτροπη του θεσμου IEPOTY, η οποια αποτελειται απο 70 μελη απο 31 χωρες, απενειμε στον 1.0L EcoBoost της Ford συνολικα 145 βαθμους, επιδοση που τον ανεδειξε νικητη στην κατηγορια Sub-150 PS με διαφορα 26 βαθμων, αφηνοντας πισω του ηχηρα ονοματα ανταγωνιστων, οπως η BMW, το PSA Group, η Toyota/Lexus και η Volkswagen.

Αμεσως μετα το λανσαρισμα του, ο 1.0L EcoBoost πυροδοτησε μια ταση στην παγκοσμια αυτοκινητοβιομηχανια για παραγωγη τρικυλινδρων, υπερτροφοδοτουμενων βενζινοκινητηρων χαμηλου κυβισμου.

«Απο τοτε που απεσπασε το πρωτο του βραβειο, το 2012, αυτο το μικρο κοσμημα εχει αντεξει στη δοκιμασια του χρονου, με τους περισσοτερους κατασκευαστες ακομα να προσπαθουν να τον φτασουν», δηλωσε ο Nicol Louw, Car South Africa και μελος της κριτικης επιτροπης του IEPOTY.


Νωριτερα μεσα στη χρονια, η Ford ανακοινωσε οτι ο πολυβραβευμενος 1.0L EcoBoost θα αποτελεσει τη βαση για τις εκδοσεις ηπιας υβριδικης τεχνολογιας των μοντελων Fiesta EcoBoost Hybrid και Focus EcoBoost Hybrid, με στοχο τη μειωση της καταναλωσης, χωρις ομως συμβιβασμους στον τομεα της απαραμιλλα σπορτιφ οδηγικης εμπειριας Ford.

Σε αυτα τα προηγμενα συστηματα ηλεκτροκινησης, μια ενσωματωμενη μιζα/γεννητρια (BISG) με κινηση μεσω ιμαντα αντικαθιστα τον στανταρ εναλλακτη, επιτρεποντας την ανακτηση και αποθηκευση της ενεργειας που συνηθως χανεται κατα το φρεναρισμα και το ρολαρισμα, για τη φορτιση μιας μπαταριας 48-volt. 

Το συστημα BISG λειτουργει και σαν μοτερ μεσω συνεχους συνεργασιας με τον κινητηρα, χρησιμοποιωντας την αποθηκευμενη ενεργεια για την παροχη προσθετης ροπης. Στοιχειο που μειωνει το απαιτουμενο φορτιο του βενζινοκινητηρα, μεγιστοποιωντας παραλληλα την οικονομια καυσιμου. Επιπλεον, το BISG βελτιωνει τις επιδοσεις, κυριως στις χαμηλοτερες στροφες, προσφεροντας μια μοναδικη οδηγικη εμπειρια. Περιοριζοντας την υστερηση στην αποκριση (turbo-lag), το BISG επετρεψε στους μηχανικους της Ford να αυξησουν την ισχυ του 1.000αρη EcoBoost σε επιπεδα ανω των 155 ιππων, με τη χρηση μεγαλυτερου υπερσυμπιεστη.


Ο προηγμενος 1.0L EcoBoost θα υποστηριξει επισης το πρωτο στην κατηγορια Transit Custom Plug-In Hybrid van και την επιβατικη εκδοση Tourneo Custom Plug-In Hybrid για λειτουργια αμιγως με ηλεκτροκινηση.

Το Transit Custom Plug-In Hybrid δοκιμαζεται αυτη τη στιγμη Λονδινο (Μ. Βρετανια), ωστε να γινουν καλυτερα κατανοητα τα οφελη για το περιβαλλον και τους πελατες. Περισσοτερες δοκιμες θα ξεκινησουν συντομα στη Βαλενθια (Ισπανια) και στην Κολωνια (Γερμανια). 

Η πληρης λιστα διακρισεων IEPOTY για τον Ford 1.0L EcoBoost ειναι:

Γενικος νικητης: 2012, 2013 και 2014
Καλυτερος νεος κινητηρας: 2012
Καλυτερος κινητηρας κατω του 1.0L: 2012, 2013, 2014, 2015, 2016 και 2017
Κινητηρας της χρονιας στην κατηγορια Sub-150 PS: 2019

⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿

Fiesta 1.0L EcoBoost, εκπομπες CO2 απο 105-109 g/km, καταναλωση καυσιμου απο 4,6-4,8 l/100 km
Focus 1.0L EcoBoost, εκπομπες CO2 απο 107-110  g/km, fuel- καταναλωση καυσιμου απο 4,7-4,9 l/100 km
Transit Connect 1.0L EcoBoost, εκπομπες CO2 απο 146 g/km, καταναλωση καυσιμου απο 6,4 l/100 km
Fiesta EcoBoost Hybrid, προβλεπομενες εκπομπες CO2 απο 112 g/km, καταναλωση καυσιμου απο 4,9 l/100 km
Focus EcoBoost Hybrid, προβλεπομενες εκπομπες CO2 απο 106 g/km καταναλωση καυσιμου απο 4,7 l/100 km
Tourneo Custom Plug-In Hybrid, προβλεπομενες εκπομπες CO2 απο 75 g/km, καταναλωση καυσιμου απο 3,3 l/100 km
Transit Custom Plug-In Hybrid, προβλεπομενες εκπομπες CO2 απο 75 g/km, καταναλωση καυσιμου απο 3,3 l/100 km

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!