Με αυξηση 23% σε συγκριση με το 2015 βασει των στοιχειων της ερευνας στην κατηγορια «Προηγμενες τεχνολογιες», η Hyundai εκανε το μεγαλυτερο αλμα μεταξυ ολων των κατασκευαστων αυτοκινητων στο μυαλο των δυνητικων αγοραστων. Στην κατηγορια «Φιλικα προς το περιβαλλον αυτοκινητα», παρατηρηθηκε μια παρομοια εντυπωσιακη αυξηση, με αλμα υψους 32% σε συγκριση με τα στοιχεια του 2015 – μεγαλυτερο απο καθε αλλο κατασκευαστη. Αντανακλωντας τα αποτελεσματα σε αυτες τις δυο κατηγοριες, η Hyundai παρουσιασε τη μεγαλυτερη αυξηση στην ερωτηση \”Ποιες μαρκες θεωρειτε οτι συμβαδιζουν με την ταση; \” – ηταν το μονο εμπορικο σημα μεταξυ των 15 κορυφαιων κατασκευαστων αυτοκινητων που παρουσιασε αυξηση 6% σε συγκριση με το 2018.
Ενω η γενικη εικονα ηταν η μειωση της εμπιστοσυνης μεταξυ των καταναλωτων, η Hyundai ηταν μια απο τις λιγες μαρκες που σημειωσαν αυξηση σε επιπεδο αξιοπιστιας. Η ανοδος κατα 9% σε σχεση με το 2018 ηταν η μεγαλυτερη αυξηση μεταξυ ολων των εμπορικων σηματων.
Ο κ. Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing & Product της Hyundai Motor Europe, δηλωσε: \”Μεσα σε λιγα χρονια η Hyundai εξελιχθηκε ταχεως ωστε να γινει ηγετης στις νεες τεχνολογιες, ειδικα σε αυτοκινητα χαμηλης και μηδενικης εκπομπης ρυπων. Το NEXO κυψελων καυσιμου, το Kona Electric και το IONIQ, εχουν δειξει το προοδευτικο πνευμα μας, φερνοντας πρωτοποριακα αυτοκινητα στο δρομο. Ενω πολλες εταιρειες εξακολουθουν να μιλουν για μελλοντικη κινητικοτητα, εμεις δειχνουμε οτι το μελλον ειναι τωρα και ειναι πολυ ικανοποιητικο καθως οι πελατες και οι λατρεις της αυτοκινητοβιομηχανιας αναγνωριζουν αυτην την αλλαγη στο εμπορικο σημα Hyundai μεσω των αποτελεσματων της μελετης Best Cars 2019 \”.
Τα φετινα βραβεια Best Cars 2019 ηταν τα 43α απο το 1976. Περισσοτεροι απο 105.000 αναγνωστες στη Γερμανια συμμετειχαν στην ψηφοφορια και ανεδειξαν τις μαρκες που πιστευουν οτι ειναι επιτυχημενες στις συγκεκριμενες κατηγοριες.
Τη σημαντικοτερη βελτιωση εικονας της μαρκας στην αυτοκινητοβιομηχανια κατεγραψε η Hyundai Motor στα γερμανικα βραβεια Best Cars 2019 που πραγματοποιησε το περιοδικο AUTO MOTOR UND SPORT. Με τα αποτελεσματα της ερευνας να βασιζονται σε περισσοτερους απο 105.000 αναγνωστες και χρηστες στη Γερμανια, η περιεκτικη μελετη εδωσε μια πολυ θετικη εικονα για το εμπορικο σημα Hyundai στα ματια των φιλων της αυτοκινητοβιομηχανιας, ειδικα στις κατηγοριες «Προηγμενες τεχνολογιες» και «Φιλικα προς το περιβαλλον αυτοκινητων».