Το νεο Jeep Renegade MY2019, ερχεται με ουσιαστικες παρεμβασεις σχεδιασης και τεχνολογιας που το καθιστουν πιο δυναμικο, πιο ασφαλες, πιο ποιοτικο και συγχρονως πιο οικονομικο, χωρις να αλλοιωνουν τον αυθεντικο Go Anywhere – Do Anything χαρακτηρα του.
Εξωτερικα, το Jeep Renegade ΜΥ2019 διαφοροποιειται απο τους νεους σπορ εμπρος και πισω προφυλακτηρες. Νεα ειναι και τα φωτιστικα σωματα με τεχνολογια LED (εμπρος και πισω), ενω μικρες επεμβασεις εχουν γινει και στην εμβληματικη μασκα με τις επτα γριλιες.
Οι καινουργιοι 3κυλινδροι και 4κυλινδροι κινητηρες βενζινης που κανουν το ντεμπουτο τους στο νεο Jeep Renegade περιλαμβανουν τον 1.0 λιτρου 120 ιππων και 190Nm ροπης και τον 1.3 λιτρων κινητηρα που αποδιδει 150 ιππους η 180 ιππους αναλογα με την εκδοση και 270Nm ροπης.
Η γκαμα κινητηρων του νεου Renegade ολοκληρωνεται με τους ανανεωμενους πετρελαιοκινητηρες 1.6 λιτρων και 2.0 λιτρων MultiJet II με SCR (Selective Catalytic Reduction), που απαντες πληρουν την νεα νορμα Euro 6/D. Η γκαμα κινητηρων του νεου Jeep Renegade 2019, συνεργαζεται με το χειροκινητο 6ταχυτο κιβωτιο ταχυτητων, το 6ταχυτο αυτοματο διπλου συμπλεκτη DDCT και με 9ταχυτο αυτοματο κιβωτιο.
O πρωτος τιμοκαταλογος του ανανεωμενου Renegade
Για τις εκδοσεις βενζινης με κινηση 4Χ2 προσφερονται ενας 3κυλινδρος 1.0 λιτρου με αποδοση 120 ιππων και 190Nm ροπης σε συνδυασμο με 6ταχυτο χειροκινητο κιβωτιο και ενας 4κυλινδρος 1.3 λιτρων και 150 ιππων ο οποιος συνδυαζεται με 6ταχυτο αυτοματο κιβωτιο DDCT.
Για την εκδοση βενζινης 4Χ4, προσφερεται ο τετρακυλινδρος κινητηρας 1.3 λιτρων με αποδοση 180 ιππων και ροπη 270Nm, συνδυασμενος με αυτοματο κιβωτιο 9 ταχυτητων και κινηση 4Χ4.
Οι νεοι βενζινοκινητηρες πληρουν τα κριτηρια της νορμας Euro 6/D και περιλαμβανουν GPF (Gasoline Particulate Filter). Η νεα οικογενεια turbo κινητηρων, εξελιχθηκε απο το γκρουπ FCA για να προσφερει μια μεγαλη γκαμα μικρων αλλα ισχυρων και συναμα οικονομικων κινητηρων που χαρακτηριζονται απο κορυφαια αποδοση.
Οι νεοι κινητηρες ειναι κατασκευασμενοι εξ’ολοκληρου απο αλουμινιο για να εξασφαλιστει το χαμηλο βαρος (ξεκινουν απο τα 93 κιλα). Ο στροφαλος εξελιχθηκε σε συνεργασια με την Teksid και ειναι κατασκευασμενος απο κραμα αλουμινιου με χυτευση υψηλης πιεσης. Εσωτερικα, υπαρχουν ενισχυσεις απο χαλυβα διαμετρου 1.8 εκατοστων με επιστρωση αλουμινιου προκειμενου να δημιουργηθει ισχυρος μεταλλικος δεσμος με συνεπεια αυξημενη δομικη ακαμψια του μηχανικου συνολου. Εχοντας μελετησει πολλες εναλλακτικες δομες οι τεχνικοι επελεξαν αυτη την δομη για την καλυτερη ισορροπια θορυβου, δονησεων, βαρους και δομικης αντοχης.
Προκειμενου να αυξηθει η αποδοση και να εξασφαλιστουν καλυτερες επιδοσεις και καταναλωση καυσιμου σε σχεση με τους κινητηρες που αντικαθιστουν, οι νεοι, προσφερουν εναν πολυ συμπαγη θαλαμο καυσης ενω η αρχιτεκτονικη «conrod-crank» εξασφαλιζει καλυτερη μηχανικη αποδοση με ελαχιστοποιηση των τριβων. Ολοι οι 3κυλινδροι και 4κυλινδροι νεοι κινητηρες χρησιμοποιουν αυτη την καινοτομο μοναδα καυσης με ογκο 0.33 λιτρα.
Η κεφαλη εχει 4 βαλβιδες ανα κυλινδρο και εναν εκκεντροφορο επικεφαλης. Η συμπαγης δομη του θαλαμου καυσης και η εισαγωγη, εξασφαλιζουν δυναμικη οδευση του αερα, μικρο χρονο κυκλου καυσης και ιδανικη διανομη το μετωπου καυσης, με αποτελεσμα υψηλη θερμικη αποδοση. Το υψηλοτατο τεχνικο επιπεδο των νεων κινητηρων αποδεικνυεται απο την εφαρμογη καινοτομων τεχνικων λυσεων, οπως του αμεσου ψεκασμου για βελτιστοποιηση της ογκομετρικης αποδοσης και της τουρμπινας χαμηλης αδρανειας που ελεγχεται απο ηλεκτρονικα ελεγχομενη ηλεκτροβαλβιδα ανακουφισης και υδροψυκτο συστημα ψυξης στην εισαγωγη (υδροψυκτο Intercooler) για αμεσοτερη αποκριση.
Η τριτη γενια της αποκλειστικης τεχνολογιας MultiAir, που βελτιωνει την καυση ρυθμιζοντας το χρονισμο και τη βυθιση των βαλβιδων, κανει το ντεμπουτο της στους νεους κινητηρες. Η τελευταια εξελιξη στους κινητηρες MultiAir III, βελτιωνει περαιτερω την ανεξαρτητη ρυθμιση των βαλβιδων. Εφαρμοζοντας συγκεκριμενα πρωτοκολλα στην εισαγωγη και την εξαγωγη, βελτιωθηκε η αποδοση υπο χαμηλο φορτιο με την επανακυκλοφορια των καυσαεριων και το ανοιγμα των βαλβιδων εισαγωγης νωριτερα, ενω κατα την λειτουργια σε υψηλο φορτιο, η βελτιστοποιηση επιτυγχανεται με την επιβραδυνση του κλεισιματος των βαλβιδων εισαγωγης. Καταληκτικα η τεχνολογια MultiAir III μπορει να μειωνει την αναλογια συμπιεσης βελτιωνοντας σημαντικα την οικονομια καυσιμου την ιδια στιγμη κατα την οποια προσφερει υψηλη αποδοση.
Οι νεοι κινητηρες turbo, περασαν απο 75.000 ωρες δοκιμων σε υπολογιστες, 60.000 ωρες δοκιμων εκτος οχηματος, ενω για να ελεγχθει η αντοχη και η αξιοπιστια τους, διενυσαν και 5.000.000 χιλιομετρα σε ολο τον πλανητη, εντος και εκτος δρομου.
Το νεο Jeep Renegade 2019, μπορει επισης να εξοπλιστει με εναν 1.6 λιτρων η εναν 2.0 λιτρων κινητηρα turbodiesel. Και οι δυο ενσωματωνουν την δευτερη γενια της τεχνολογιας Multijet, που εχει εξελιξει και πατενταρει το Γκρουπ FCA.
Προσφερονται δυο επιλογες κυβισμου και τρεις επιλογες αποδοσης· συγκεκριμενα, ο κινητηρας 1.6 λιτρων συνδυαζεται με τοσο με το 6ταχυτο μηχανικο κιβωτιο, οσο και με το 6ταχυτο αυτοματο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη DDTC. Ο διλιτρος με αποδοση 140 συνδυαζεται με χειροκινητο 6ταχυτο κιβωτιο η 9ταχυτο αυτοματο, ενω αυτος με αποδοση 170 ιππων αποκλειστικα με το 9ταχυτο αυτοματο.
Για την βελτιστοποιηση των εκπομπων καυσαεριων, οι κινητηρες αυτοι χρησιμοποιουν την τεχνολογια “SCR on filter” μια λυση που ενσωματωνει την τεχνολογια του καταλυτη με αυτη της κατακρατησης σωματιδιων (DPF) προκειμενου να:
-Μειωσει τις εκπομπες NOx μεσω της χρησης υγρου AdBlue
-Μειωσει τις εκπομπες μικροσωματιδιων μεσω της διαδικασιας αναγεννησης
Οι καμπυλες ισχυος και ροπης επιβεβαιωνουν τις κορυφαιες επιδοσεις της οικογενειας κινητηρων MultiJet II προσφεροντας υψηλα επιπεδα ισχυος και αποδοσης.
Η τετρακινηση
Το νεο Jeep Renegade ειναι διαθεσιμο σε εκδοσεις με κινηση σε δυο και τεσσερις τροχους. Η θρυλικες εκτος δρομου ικανοτητες των Jeep, εξασφαλιζονται απο δυο εξελιγμενα συστηματα 4Χ4, το Jeep Active Drive και το Jeep Active Drive Low, τα οποια εγγυωνται κορυφαια αποδοση σε καθε περιπτωση. Το ηλεκτρονικο συστημα Jeep Selec-Terrain, προσφερει τεσσερις επιλογες χρησης (Auto, Χιονι, Αμμο και Λασπη) για απροβληματιστη κινηση σε καθε επιφανεια.
Jeep Active Drive
Το Jeep Active Drive ειναι ενα πληρως αυτοματο συστημα που προσφερει ανεπαισθητη εμπλοκη και απεμπλοκη της τετρακινησης σε καθε ταχυτητα ωστε να προσφερει προσφυση αλλα και οικονομια καυσιμου.
Το συστημα δεν απαιτει καμια κινηση απο τον οδηγο και βελτιωνει το κρατημα σε καθε ειδος εδαφους αλλα και σε περιπτωσεις υποστροφης η υπερστροφης. Το Jeep Active Drive μπορει να μεταφερει ροπη μεχρι 2000Nm στους δυο πισω τροχους. Ενας συμπλεκτης μονιμως μεταβαλλομενης ροπης στον πισω αξονα, χρησιμοποιει τους πατενταρισμενους αλγοριθμους της Jeep για να προσφερει την ιδανικη ροπη σε καθε τροχο, αναλογα με την περιπτωση: μειωμενη προσφυση, δυναμικη εκκινηση, σπορ οδηγηση.
Jeep Active Drive Low
Το συστημα Jeep Active Drive Low ενσωματωνει τις λειτουργιες του Jeep Active Drive προσφεροντας ομως επιπλεον, υποπολλαπλασιασμο της τελικης σχεσης μεταδοσης 20:1 για απαιτητικη off-road οδηγηση.
Το συστημα προσφερεται με τον 2λιτρο κινητηρα diesel και το 9ταχυτο αυτοματο κιβωτιο και εγγυαται τις καλυτερες off road ικανοτητες στην κατηγορια του ενω τωρα, το Jeep Active Drive Low θα προσφερει και συστημα ελεγχου καταβασης Hill-Descent Control.
Το συστημα Hill-Descent Control (HDC) επιτρεπει σταδιακη και ελεγχομενη καθοδο σε αποτομα η γλιστερα εδαφη χωρις να χρειαζεται την επεμβαση του οδηγου με το φρενο. Οταν ενεργοποιηθει, το συστημα αναλαμβανει να κατεβασει σταδιακα το οχημα χρησιμοποιωντας σηματα απο το ABS φρενων, ωστε να ελεγχει καθε τροχο ξεχωριστα εξασφαλιζοντας τις ιδανικες συνθηκες καταβασης.
Trailhawk
Με την ανεξαρτητη αναρτηση, τη διαδρομη 20.5 εκατοστων σε καθε τροχο και την αποσταση 21 εκατοστων απο το εδαφος, το Jeep Renegade Trailhawk αποτελει το σημειο αναφορας της κατηγοριας και προσφερει τις καλυτερες επιδοσεις 4Χ4. Επιπλεον των εντυπωσιακων ικανοτητων του, το Trailhawk περιλαμβανει και εξτρα ρυθμιση στο συστημα Selec-Terrain για κινηση σε πετρες και βραχια.
O εξοπλισμος
Οι επεμβασεις στο Jeep Renegade MY2019 περιλαμβανουν ακομα σχεδιαστικες επεμβασεις στο εσωτερικο με νεα υλικα και ανασχεδιασμενη κεντρικη κονσολα που διαθετει ειδικη θηκη για κινητα τηλεφωνα, νεες ποτηροθηκες και περισσοτερες θεσεις για μικροαντικειμενα.
To νεο μοντελο εφοδιαζεται με το νεο συστημα infotainment Uconnect 4ης γενιας, με οθονες αφης υψηλης αναλυσης 5, 7 και 8.4 ιντσων και πληρη ενσωματωση Apple CarPlay και Android Auto.
Το νεο μοντελο, εχει αναβαθμιστει περαιτερω ωστε να συνεχισει να προσφερει ενα πακετο συστηματων που εξασφαλιζει απολυτη ασφαλεια και ανεση. Στον βασικο εξοπλισμο του συμπεριλαμβανονται πλεον το ενεργο συστημα Lane Sense Departure Warning-Plus και το Intelligent Speed Assist με αναγνωριση πινακιδων κυκλοφοριας, ενω προσφερεται και αναβαθμισμενη εκδοση του Automatic park assist – park sense που μπορει να εκτελει αυτοματα ελιγμους παρκαρισματος αλλα και εξοδου απο θεση σταθμευσης.
Για να εγγυηθει την απολυτη ασφαλεια των επιβατων του, το πληρες πακετο συστηματων του νεου Renegade, περιλαμβανει επισης το συστημα αποτροπης προσκρουσης Forward Collision Warning-Plus με Active Emergency Braking, τον ενεργο αυτοματο πιλοτο Adaptive Cruise Control, την ειδοποιηση τυφλων σημειων Blind-Spot Monitoring αλλα και την παρακολουθηση καθετου εμποδιου κατα την οπισθοπορεια Rear Cross Path Detection.