Ασφάλεια 5 Αστέρων Για Το Nεο Honda Jazz e:HEV

 


  Το νεο Honda Jazz e:HEV απεσπασε τη μεγιστη βαθμολογια των πεντε αστεριων στον τελευταιο κυκλο δοκιμων προσκρουσης του οργανισμου Euro NCAP, που εισαγει μια σειρα αυστηρων, νεων αξιολογησεων ασφαλειας. Το Jazz διαθετει προηγμενη νεα δομη αμαξωματος και περιλαμβανει ενα ολοκληρωμενο πακετο τεχνολογιων ενεργητικης ασφαλειας και βοηθηματων του οδηγου στο βασικο εξοπλισμο του. Αυτος ο συνδυασμος εξυπνα ενσωματωμενων χαρακτηριστικων ενεργητικης και παθητικης ασφαλειας ενισχυουν το κυρος του μοντελου ως ενος απο τα ασφαλεστερα επιβατικα αυτοκινητα στην Ευρωπη. 

 

  Το νεο Jazz που διατιθεται αποκλειστικα με υβριδικο κινητηριο συνολο, ειναι το πρωτο μοντελο της Honda στην Ευρωπη που φερει εμπροσθιο-μεσαιο αεροσακο στο βασικο εξοπλισμο του. Ο αεροσακος ειναι τοποθετημενος στην πλατη του καθισματος του οδηγου και αναπτυσσεται στο χωρο μεταξυ οδηγου και συνοδηγου, περιοριζοντας το ενδεχομενο της αμεσης επαφης μεταξυ οδηγου και συνοδηγου σε περιπτωση μιας πλευρικης συγκρουσης.

 

  Η ακριβης τοποθετηση του αεροσακου επιτυγχανεται με τρεις  ιμαντες, ωστε να παρεχει μεγιστη προστασια κατα την ενεργοποιηση του, αγκαλιαζοντας τον οδηγο. Για το σκοπο αυτο, η ομαδα μηχανικων της Honda διαμορφωσε τη μοναδα του αεροσακου ωστε να χωρα στο πανω μαξιλαρι του νεου καθισματος του οδηγου.

 

  Ο νεος αεροσακος αναμεσα στα εμπρος καθισματα συνεργαζεται με δυο ακομα χαρακτηριστικα σε περιπτωση πλευρικης συγκρουσης: Τους προεντατηρες ζωνων ασφαλειας για οδηγο και συνοδηγο που τους συγκρατουν στη θεση τους και το ψηλοτερα τοποθετημενο κεντρικο υποβραχιονιο. Με τη νεα μεθοδο, ο τραυματισμος του κεφαλιου μπορει να μειωθει θεαματικα τοσο για τον επιβατη που βρισκεται στην πλευρα της συγκρουσης οσο και για εκεινον που βρισκεται στην απεναντι πλευρα.

 


  Ο νεος αεροσακος ειναι ενας απο τους 10 που διαθετει το Jazz e:HEV, το οποιο περιλαμβανει επισης Συστημα Αεροσακου i-side στα πισω καθισματα. Αυτος ο μοναδικος αεροσακος που ειναι τοποθετημενος στην επενδυση  των πισω θυρων, ενεργοποιειται για την προστασια των πισω επιβατων απο προσκρουσεις στην πορτα και την κολονα C σε περιπτωση πλευρικης συγκρουσης. Επισης, χαρη στις συμπαγεις διαστασεις του, ο αεροσακος δεν υπονομευει τη μοναδικη λειτουργια των magic seats του Jazz.

 

  Τα συστηματα παθητικης ασφαλειας του νεου Jazz συμπληρωνονται απο τις κορυφαιες τεχνολογιες ενεργητικης ασφαλειας και υποβοηθησης οδηγησης Honda SENSING,  μεταξυ των οποιων μια βελτιωμενη, πιο ευρυγωνια και υψηλοτερης ευκρινειας καμερα. Αυτη αντικαθιστα την καμερα πολλαπλων χρησεων και τη λειτουργια αισθητηρα της προηγουμενης γενιας Jazz και αναγνωριζει περισσοτερα χαρακτηριστικα οδοστρωματος και κυκλοφοριας. Το πακετο τεχνολογιων Honda SENSING, που συνοδευει ως βασικος εξοπλισμος ολα τα μοντελα Honda, περιλαμβανει Adaptive Cruise Control, Lane Keeping Assist System (Συστημα Υποβοηθησης Διατηρησης Λωριδας) και Road Departure Mitigation (Συστημα Αποφυγης Παρεκκλισης Λωριδας Κυκλοφοριας) μεταξυ αλλων.

 


  Κατα τη διαρκεια σχεδιασμου και εξελιξης του τελευταιου Jazz, οι μηχανικοι της Honda χρησιμοποιησαν την τεχνολογια δομης αμαξωματος Advanced Compatibility Engineering (ACE) που αποτελει τη βαση για εξαιρετικες επιδοσεις στον τομεα της παθητικης ασφαλειας. Η τεχνολογια ACE βοηθα να διαχεεται η ενεργεια που εκλυεται σε μια συγκρουση ομοιομορφα σε ολο το εμπρος τμημα του οχηματος και μειωνει την ενεργεια προσκρουσης που δεχεται το υπολοιπο αυτοκινητο.

 

  «Η ασφαλεια ειναι υπερτατης σημασιας για εμας και ειμαστε χαρουμενοι που το αυτοκινητο απεσπασε το μεγιστο σκορ των πεντε αστεριων στη νεα διαδικασια δοκιμων του Euro NCAP» σχολιασε ο Takeki Tanaka, Large Project Leader της Honda. «Ανασχεδιαζοντας πληρως το Jazz μπορεσαμε να ενσωματωσουμε προηγμενες, νεες τεχνολογιες δομης αμαξωματος και τα πιο εξελιγμενα χαρακτηριστικα παθητικης ασφαλειας ωστε να προσφερουμε εξαιρετικη προστασια σε ολων των ειδων τα ατυχηματα. Αναβαθμιζοντας το βασικο εξοπλισμο του με προηγμενα χαρακτηριστικα ασφαλειας και λειτουργιες υποστηριξης του οδηγου, εχουμε διασφαλισει οτι το Jazz παραμενει ενα απο τα ασφαλεστερα αυτοκινητα στην κατηγορια του. Ενα βασικο νεο χαρακτηριστικο του Jazz ειναι η βελτιστοποιημενη ορατοτητα απο το πανοραμικο παρμπριζ και ειμαστε περηφανοι που το πετυχαμε  χωρις θυσιες τη συνολικη ασφαλεια σε μια συγκρουση – κατι που δεν συναντατε ευκολα σε αλλα αυτοκινητα.»

 

  Τα αυστηροτερα πρωτοκολλα δοκιμων του Euro NCAP αξιολογουν τις επιπτωσεις των δυναμεων προσκρουσης σε μια συγκρουση. Μια σημαντικη παραμετρος που ελεγχθηκε στις δοκιμες του NCAP ηταν κατα ποσον το Τζαζ εχει την ικανοτητα να προστατευσει τους επιβατες του και να μειωσει τη σφοδροτητα προσκρουσης με αλλα εμπλεκομενα οχηματα σε περιπτωση ατυχηματος. Απαιτειται οι δυναμεις προσκρουσης να κατευθυνονται στα τμηματα εκεινα της δομης του αυτοκινητου οπου η ενεργεια απορροφαται αποτελεσματικα και με ασφαλεια, αφηνοντας οσο το δυνατον πιο ανεπαφη την καμπινα, και χωρις να εκθετει τους επιβατες σε επικινδυνα υψηλα φορτια επιβραδυνσης. Και οι δυο αυτες λειτουργιες πρεπει να εκτελουνται ταυτοχρονα οταν συμβαινει μια συγκρουση.

 

  Παραλληλα διευρυνεται το πεδιο αξιολογησης δοκιμων πλευρικης προσκρουσης και διερευναται η ασφαλεια μετα την προσκρουση. Τα πρωτοκολλα που εφαρμοζονται σε αυτονομα συστηματα πεδησης εκτακτης αναγκης εχουν επισης αναθεωρηθει και τωρα διεξαγονται δοκιμες σε συστηματα προειδοποιησης οδηγου.

 

  Η επομενη γενια Jazz λανσαριστηκε σε ολη την Ευρωπη το Καλοκαιρι του 2020 με ενα αθορυβο και αμεσης αποκρισης υβριδικο κινητηριο συνολο, αποτελωντας την αιχμη του δορατος στη  δεσμευση της μαρκας να εξηλεκτρισει την πληρη γκαμα των Ευρωπαϊκων mainstream μοντελων της μεχρι το 2022.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!