Αυτή η Bentley είναι το πιο πολυτελές GT του κόσμου!

Εναν αιωνα ζωης γιορταζει η Bentley, με μια ξεχωριστη Continental GT, κατασκευασμενη στο χερι σε 100 συλλεκτικα κομματια, απο τον Οικο Mulliner. Η Bentley, δημιουργησε την απολυτη συλλεκτικη εκδοση της ολοκαινουργιας Continental GT, τη Number 9 Edition by Mulliner με πηγη εμπνευσης το ενδοξο αγωνιστικο παρελθον της Bentley. 


Οχι τυχαια, το καθε ενα απο τα 100 κομματια που θα κατασκευαστουν, θα εχει ενα κομματι ξυλου απο το καθισμα του αγωνιστικου με το οποιο η μαρκα κυριαρχησε στο Le Mans, περα απο τη χλιδη, οπως για παραδειγμα τους μοχλοδιακοπτες απο χρυσο 18 Καρατιων. Το μοντελο ενσωματωνει μια σειρα απο ιδιαιτερα στοιχεια στο πιο πολυτελες Grand Tourer του κοσμου. Η Mulliner θα κατασκευασει φετος, χειροποιητα, στο Crewe της Αγγλιας, μολις 100 αυτοκινητα που θα βασιζονται στην Continental GT.


Η Number 9 Edition by Mulliner ειναι ενας φορος τιμης στον Sir Henry Ralph Stanley ‘Tim’ Birkin – εναν απο τα πρωτα ‘Bentley Boys’ των δεκαετιων του ’20 και του ’30. Ο Birkin ηταν πελατης της Bentley, επενδυτης και οδηγος αγωνων, με επιχειρηματικο πνευμα και εντονη φιλοδοξια. Μεσα απο την εμπνευσμενη συνεργασια ανθρωπου και μηχανης γεννηθηκε η 4 ½ litre ‘Blower’. Η No.9 ηταν η υπερτροφοδοτουμενη (με supercharger) Bentley ‘Blower’ με την οποια ο Sir Birkin αγωνιστηκε στις 24 Ωρες του Le Mans το 1930. Στη συνεχεια, αναθεσε την κατασκευη ενος αριθμου Bentley 4 ½ Litre με μηχανικο υπερσυμπιεστη ο οποιος ειχε εξελιχθει απο τον ανεξαρτητο μηχανικο Amherst Villiers και αυξησε την αποδοση απο τα 110 PS στα 175 PS. Απο τοτε, το εντυπωσιακο πρασινο αυτοκινητο εχει γινει η πλεον εμβληματικη αγωνιστικη Bentley του Μεσοπολεμου.   


Η Number 9 Edition by Mulliner διακρινεται απο τα λογοτυπα No.9 και την αντιστοιχη αναγραφη του αριθμου 9 στη μασκα. Οι αγοραστες εχουν τη δυνατοτητα επιλογης για το χρωμα του αμαξωματος, μεταξυ του Viridian green και του Beluga black, ενω στην ιδια αποχρωση ειναι οι ζαντες Mulliner Driving Specification των 22 ιντσων, σε συνδυασμο με προδιαγραφες Black Line και πακετο αμαξωματος απο ανθρακονηματα.  


Για το εσωτερικο της Number 9 Edition by Mulliner οι αγοραστες μπορουν να επιλεξουν δερματινες επενδυσεις σε παραδοσιακο στυλ Cumbrian Green η Beluga με πιο στιλπνα τμηματα στα καθισματα, τις επενδυσεις των θυρων και σε αλλα σημεια. Στα προσκεφαλα και τις επενδυσεις των θυρων υπαρχουν αναγλυφα λογοτυπα ‘B’, ακριβως οπως υπηρχαν στις επενδυσεις των θυρων της ‘Blower’ του 1930.


Το αποκλειστικο για την περιπτωση ταμπλο εχει στην κεντρικη του κονσολα ενα διακοσμητικο Engine Spin, πιο γνωστο ως “περιεστρεμμενο αλουμινιο” (‘Turned Aluminium’). Ξεχωριζει επισης το αποκλειστικο ρολοϊ της British Jaeger, με την εμφανιση του ρολογιου εμπνευσμενη απο τα οργανα της πρωτης No.9 ‘Blower’.


Η επαναστατικη περιστρεφομενη οθονη (Bentley Rotating Display) της Continental GT ειναι ακομα πιο ξεχωριστη χαρη σε ενα μοτιβο Bentley ‘Blower’. Επισης καθε Continental GT Number 9 Edition by Mulliner διαθετει στην περιστρεφομενη οθονη ενα κομματι ξυλου απο το καθισμα του εμβληματικου αγωνιστικου με το Νο.9 με το οποιο ο Birkin ελαβε μερος το 1930 στις 24 Ωρες του Le Mans. Επισης καθε ενα απο τα 100 συνολικα αυτοκινητα θα εχει μαρσπιε με την επιγραφη ‘1 of 100’ καθως και επιχρυσους μοχλοδιακοπτες 18Κ που παραπεμπουν σε αυτους της No.9 ‘Blower’.


Mulliner – Σπανια εξ ορισμου  

Η Mulliner υπαρχει προκειμενου να ικανοποιει τις αναγκες των πιο απαιτητικων πελατων  της Bentley. Παρεχει καθε ειδους εξατομικευση προκειμενου να δημιουργηθει μια πραγματικα μοναδικη Bentley προσαρμοσμενη στο εκαστοτε προσωπικο γουστο.  

Οι ριζες της Mulliner πηγαινουν πισω μεχρι το 1500 – τοτε η ασχολια της εταιρειας ηταν η κατασκευη πολυτελων αμαξων. Το 1923 η Mulliner εδειξε για πρωτη φορα μια προταση της βασισμενη σε ενα πλαισιο Bentley, παρουσιαζοντας μια διθεσια Bentley 3 Litre στο Olympia Show στο Λονδινο – μολις τεσσερα χρονια μετα την ιδρυση της Bentley Motors.

Το 1953 η Mulliner δημιουργησε το αμαξωμα μιας απο τις πλεον εμβληματικες Bentley της ιστοριας, της R Type Continental, η οποια εχει επηρεασει το σχεδιασμο της σημερινης Continental GT. Το 1957 η Mulliner παρουσιασε την Continental Flying Spur, μια ειδικη τετραθυρη λιμουζινα που εχει δημιουργηθει χρησιμοποιωντας σαν βαση το πλαισιο της Bentley Continental. Η Mulliner εγινε επισημα μελος της Bentley Motors το 1959, διαθετοντας χωρους εργασιας στο Crewe, εδρα της Bentley.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!