Αυτοματοποιημένη και πολυτελέστατη η νέα BMW Σειρά 5 Sedan


Η εβδομη γενια της BMW Σειρας 5 Sedan θα κυκλοφορησει στις παγκοσμιες αγορες το Φεβρουαριο του 2017 και αναμενεται να κερδισει τις εντυπωσεις με την σπορ, κομψη και στυλατη παρουσια της. Βελτιωμενη δυναμικη συμπεριφορα, ασυναγωνιστη γκαμα συστηματων υποστηριξης, απαραμιλλη συνδεσιμοτητα και ενα νεο, καινοτομο λειτουργικο συστημα ειναι τα σημαντικοτερα νεα χαρακτηριστικα. Επομενως, η νεα BMW Σειρα 5 Sedan εχει ολα τα απαραιτητα ‘εργαλεια’ για να συνεχισει την αξιοσημειωτη επιτυχια των προκατοχων της. Πανω απο 7,6 εκατομμυρια οχηματα BMW Σειρας 5 εχουν πουληθει στις εξι πρωτες γενιες του μοντελου. «Η εβδομη γενια της  BMW Σειρας 5 δειχνει το δρομο για το μελλον, οπως τον εχουμε χαραξει με τη στρατηγικη μας NUMBER ONE > NEXT. Θεωρουμε οτι η τεχνολογικη υπεροχη, η συναισθηματικη προϊοντικη προσεγγιση και η ψηφιοποιηση ειναι καθοριστικοι παραγοντες για την επιτυχια. Με την επεκταση της προϊοντικης γκαμας μας στις μεγαλες κατηγοριες, ικανοποιουμε τις επιθυμιες πολλων πελατων. Δεν εχω καμια αμφιβολια οτι η νεα BMW Σειρα 5 θα εγκαινιασει νεα τεχνολογικα προτυπα, και παραλληλα θα εχει τεραστια συναισθηματικη απηχηση. Παραμενει η επιτομη του business sedan,» δηλωσε ο Harald Krüger, Προεδρος Δ. Σ. της BMW AG.


Υψηλη οδηγικη απολαυση και απαραμιλλη αεροδυναμικη.
Η αυστηρη εφαρμογη της σχεδιαστικης φιλοσοφιας BMW EfficientLightweight, με αυξημενη χρηση αλουμινιου και ατσαλια υψηλης αντοχης, μειωνει το βαρος της Σειρας 5 μεχρι 100 kg συγκριτικα με το προηγουμενο μοντελο. Η νεα σχεδιαση του πλαισιου, το χαμηλο κεντρο βαρους, η ομοιομορφη κατανομη βαρους και ενα ελαφρυ αμαξωμα με εξαιρετικη στρεπτικη ακαμψια προσφερουν μια εξαιρετικη δυναμικη συμπεριφορα με ανεση στα ταξιδια μεγαλων αποστασεων, κατι για το οποιο φημιζεται η BMW Σειρα 5. Διαφορες επιλογες πλαισιου οπως το Integral Active Steering, που μπορει τωρα να συνδυαστει με το ευφυες xDrive all-wheel drive, ενισχυουν το συνολικο πακετο που σχεδιαστηκε για να εδραιωσει τη BMW Σειρα 5 στην κορυφη της κατηγοριας της. Ο συντελεστης οπισθελκουσας της νεας BMW Σειρας 5 Sedan μηκους 4.935 mm (Cd = 0,22 στην πιο αποδοτικη τιμη του) εγκαινιαζει νεο προτυπο στην κατηγορια.



Το επομενο βημα για την αυτοματοποιημενη οδηγηση.
Η νεα BMW Σειρα 5 διαθετει μια μεγαλη ποικιλια συστηματων υποστηριξης – οχι μονο για τις κρισιμες στιγμες αλλα και για λιγοτερο απαιτητικες περιπτωσεις, οπως μποτιλιαρισματα, κυκλοφοριακες ανασχεσεις και μονοτονες ευθειες στον αυτοκινητοδρομο. Εφοδιαζεται στανταρ με μια στερεοσκοπικη καμερα που συνεργαζεται με προαιρετικους αισθητηρες ρανταρ και υπερηχων για την παρακολουθηση της περιοχης γυρω απο το αυτοκινητο. Νεα χαρακτηριστικα της BMW Σειρας 5 – περα την υποστηριξη αποφυγης εμποδιου και την προειδοποιηση διασταυρουμενης κυκλοφοριας – ειναι τα Lane Change Assistant και Lane keeping assistant με ενεργη προστασια απο πλευρικη συγκρουση. Το τελευταιο παρακολουθει τις σημανσεις των λωριδων και την περιοχη γυρω απο το αυτοκινητο και βοηθα ενεργα τον οδηγο στην αποφυγη επικειμενων συγκρουσεων με διορθωτικες παρεμβασεις του συστηματος διευθυνσης.


Η BMW Σειρα 5 κανει ενα ακομα βημα προς την αυτοματοποιημενη οδηγηση με περισσοτερες λειτουργιες για το προαιρετικο συστημα Active Cruise Control (ACC) και το Steering and Lane keeping assistant. Μεταξυ αυτων ειναι η υιοθετηση οριων ταχυτητας που το προαιρετικο Intelligent Speed Assist μεταδιδει στο συστημα cruise control (ο οδηγος μπορει να ρυθμιζει αυτη την τιμη κατα +/– 15 km/h). Με ταχυτητες απο 0 στα 210 km/h, το αυτοκινητο μπορει να αναλαμβανει τον ελεγχο του γκαζιου και του φρενου και τους ελιγμους διευθυνσης, αναλογα με τις επιθυμιες του οδηγου, για ακομα πιο ξεκουραστη οδηγηση. Το ευφυες Auto Start Stop προσαρμοζει τωρα την αποκριση της στη διαδρομη και τις συνθηκες οδικης κυκλοφοριας, αυξανοντας τα επιπεδα οδηγικης ανεσης.

Διαισθητικες λειτουργιες και υψηλα επιπεδα ανεσης.
Στοχευοντας να ειναι ακομα πιο φιλικη προς το χρηστη, η νεα BMW Σειρα 5 εφοδιαζεται με την πιο προσφατη γενια του συστηματος iDrive. Στην κορυφαια εκδοση του, το συστημα προβαλλει λειτουργιες πλοηγησης, τηλεφωνου και ψυχαγωγιας αλλα και του αυτοκινητου σε μια οθονη υψηλης αναλυσης 10,25-ιντσων. Ο ελεγχος των λειτουργιων του συστηματος γινεται μεσω iDrive Controller, με φωνητικες εντολες η χειρονομιες, η αγγιζοντας απευθειας τα χειριστηρια της οθονης, οπως επιθυμει ο οδηγος. Τα μεγαλα πανελ με εικονιδια προσφερουν προσαρμοζομενη διαταξη και αναδεικνυουν το περιεχομενο των μενου που εκπροσωπουν και μαλιστα με συνεχη ανανεωση. Το εγχρωμο συστημα BMW Head-Up Display νεας γενιας εχει επιφανεια προβολης που ειναι 70% μεγαλυτερη απο πριν και προβαλλει σηματα κυκλοφοριας, λιστες τηλεφωνων, ραδιοφωνικους σταθμους, μουσικα κομματια, οδηγιες πλοηγησης και προειδοποιησεις απο συστηματα υποστηριξης.

Τα επιπεδα ανεσης στην καμπινα μεγιστοποιουνται με περισσοτερους αποθηκευτικους χωρους, αυξημενο χωρο για τα ποδια των πισω επιβατων, και καθισματα comfort με λειτουργια μασαζ, αλλα και καινοτομες λειτουργιες μεσω αισθητηρων αφης και συστημα κλιματισμου τεσσαρων ζωνων με ιονισμο και διακριτικο αρωματισμο. Ειδικη τεχνολογια καλυμματων κινητηρα Synergy Thermoacoustic Capsule (SYNTAK), μονωτικα κρυσταλλα παρμπριζ και ακουστικη επενδυση οροφης μειωνουν ακομα περισσοτερο τα επιπεδα θορυβων στην καμπινα. Ολες οι εκδοσεις προβολεων που παραγγελνονται για τη BMW Σειρα 5 Sedan συνοδευονται απο τεχνολογια LED στανταρ. Προαιρετικα, διατιθενται Προσαρμοζομενοι Προβολεις LED (Adaptive LED) με προσαρμοζομενη κατανομη δεσμης φωτος, και αντιθαμβωτικη μεγαλη σκαλα BMW Selective Beam με εμβελεια εως 500 m.



Προηγμενη συνδεση ανθρωπου, μηχανης και περιβαλλοντος.
Η νεα BMW Σειρα 5 προσφερει επισης μια ακαταμαχητη προταση στον τομεα της συνδεσιμοτητας. Προηγμενες λειτουργιες του BMW ConnectedDrive συνδυαζονται με νεες υπηρεσιες που προσφερουν στους χρηστες προσθετη ανεση με οικονομια χρονου. Παραδειγμα, η νεα τεχνολογια ParkNow για ψηφιακη κρατηση και πληρωμη χωρου σταθμευσης, η λειτουργια ευφυους αναζητησης χωρου σταθμευσης On-Street Parking Information και το προαιρετικο Parking Assistant, που ανιχνευει αδεια σημεια σταθμευσης και παρκαρει αυτοματα το οχημα. Επιπλεον, η υπηρεσια Microsoft Exchange επιτρεπει τωρα στους χρηστες Microsoft Office 365 να συγχρονιζουν email, καταχωρησεις ημερολογιου και επαφες και να τα επεξεργαζονται μεσα στο αυτοκινητο. Επισης, με το προαιρετικο συστημα Remote Parking, η BMW Σειρα 5 Sedan μπορει να ελισσεται ακομα και στους στενοτερους χωρους σταθμευσης μεσω του τηλεχειριστηριου στο κλειδι. Η ενσωματωση smartphone εχει βελτιωθει – απο το Apple CarPlay (που για πρωτη φορα σε κατασκευαστρια αυτοκινητων, εχει ενσωματωθει πληρως ασυρματα), μεχρι επαγωγικη φορτιση τηλεφωνου και το WiFi hotspot για μεχρι επτα συσκευες.



Εξατομικευση περιεχομενου μεσω BMW Connected Onboard .
Το BMW Connected, ο προσωπικος ψηφιακος βοηθος στο ταξιδι απο τη BMW, διατιθεται στην Ευρωπη απο τον Ιουλιο του 2016. Η εξελιγμενη εκδοση του συστηματος, που εφοδιαζεται με προσθετες υπηρεσιες θα λανσαριστει στη νεα BMW Σειρα 5. Το BMW Connected Onboard προσφερει στους οδηγους μια επισκοπηση με πληροφοριες σχετικα με το ταξιδι. Σχετικο περιεχομενο οπως προσεχεις προορισμοι πλοηγησης και κατα προσεγγιση χρονος αφιξης καταγεγραμμενος στην προσωπικη τους ατζεντα μετακινησεων μεταφερονται αμεσα στο αυτοκινητο απο το smartphone τους και προβαλλονται στην εξατομικευμενη οθονη. Το Remote 3D View παρεχει στους οδηγους εν κινησει τρισδιαστατες εικονες της γυρω περιοχης, χωρις να διασπαται η προσοχη τους απο την οδηγηση.



BMW 530 i και BMW  540 i : οι νεοι βενζινοκινητηρες.
Ολοι οι κινητηρες στη γκαμα της Σειρας 5 Sedan ανηκουν στη νεα οικογενεια κινητηριων συνολων BMW EfficientDynamics. Η τεχνολογια BMW TwinPower Turbo προσφερει σε ολα τα μελη της οικογενειας εξαιρετικες επιδοσεις σε συνδυασμο με αριστη αποδοση. Δυο κινητηρες diesel και δυο βενζινοκινητηρες  θα διατιθενται απο το λανσαρισμα, και θα συνεργαζονται ειτε με πισω κινηση, ειτε με το ευφυες συστημα BMW xDrive all-wheel drive.



Ο νεος, διλιτρος τετρακυλινδρος κινητηρας της BMW 530i αποδιδει μεγιστη ροπη 350 Nm και μεγιστη ισχυ of 185 kW/252 hp. Η καταναλωση στο μικτο κυκλο φτανει στα 5,4 lit/100 km*, που μεταφραζεται σε εκπομπες CO2 126 g/km – μειωση πανω απο 11% σε σχεση με το προηγουμενο μοντελο. Η BMW 530i επιταχυνει απο 0 ‑ 100 km/h σε 6,2 δευτερα μεχρι την τελικη ταχυτητα των 250 km/h.

Κορυφαιος κινητηρας στο λανσαρισμα θα ειναι ο 250 kW/340 hp της BMW 540i. Αυτος ο τριλιτρος straight-six παραγει ροπη 450 Nm. Παρα την αυξημενη ιπποδυναμη και τον δυναμικοτερο χαρακτηρα, η μεση καταναλωση ειναι μολις 6,5 l/100 km, ενω οι εκπομπες CO2 δεν υπερβαινουν τα 150 g/km*. Σε εκδοση xDrive, η BMW 540i εχει επιταχυνση 0 – 100 km/h μολις 4,8 δευτ.

BMW 520 d και BMW 530 d : οι νεοι κινητηρες diesel .
Ο τετρακυλινδρος diesel της BMW 520d αποδιδει 140 kW/190 hp και μεγιστη ροπη 400 Nm. Η καταναλωση καυσιμου και οι εκπομπες CO2 ειναι 4.1 l/100 km* και 108 g/km με μηχανικο κιβωτιο η 4,0 l/100 km* και 107 g/km με το οκταταχυτο Steptronic. Το sedan επιταχυνει απο 0 ‑ 100 km/h σε 7,6 δευτ. (Steptronic). Η τελικη ταχυτητα αγγιζει τα 237 km/h.



Η νεα BMW 530d συνδυαζει επισης τη δυναμικη συμπεριφορα με την αποδοση. Με 195 kW/265 hp και μεγιστη ροπη 620 Nm, ο εν σειρα εξακυλινδρος κινητηρας ειναι εμφανως ανωτερος απο το αντιστοιχο μοντελο της απερχομενης γενιας. Παρ’ ολα αυτα, η μεση καταναλωση της BMW 530d ειναι 4,5 l/100 km * και οι εκπομπες CO2 118 g/km – περιπου 13% βελτιωση απο τη προκατοχο της. Η νεα BMW 530d επιταχυνει απο σταση στα 100 km/h σε 5,7 δευτερολεπτα, μεχρι την ηλεκτρονικα ελεγχομενη τελικη ταχυτητα των 250 km/h.

Πρωταθλητης CO 2 , plug – in υβριδικο και συναρπαστικο οκτακυλινδρο σπορ μοντελο.
Λιγο μετα το λανσαρισμα της  νεας Σειρας 5 Sedan, η BMW θα προσθεσει τρεις ακομα εκδοσεις κινητηρων στη γκαμα. Ο τετρακυλινδρος diesel 140 kW/190 hp θα δωσει το παρων στην πιο αποδοτικη εκδοχη του στη BMW 520d EfficientDynamics Edition με οκταταχυτο Steptronic. Οι εκπομπες CO2 – μολις 102 g/km – ειναι οι χαμηλοτερες στην κατηγορια sedan (μεση καταναλωση: 3,9 l/100 km*).



Το Μαρτιο του 2017 αναμενεται επισης μια BMW Σειρα 5 Sedan με plug-in υβριδικο συστημα κινησης, με τη μορφη της BMW 530e iPerformance. Ο συνδυασμος της φιλοσοφιας ηλεκτροκινησης BMW eDrive και ενος τετρακυλινδρου βενζινοκινητηρα παραγει εξαιρετικα χαμηλες εκπομπες CO2 μολις 46 g/km (2.0 l/100 km)*. Το συστημα παραγει ισχυ 185 kW/252 hp.

Το Μαρτιο του 2017, η BMW M550i xDrive θα αποτελεσει τη σπορ ναυαρχιδα της νεας BMW Σειρας 5, τουλαχιστον προς το παρον. Ο V8 κινητηρας – που αποδιδει 340 kW/462 hp και ροπη 650 Nm – εντυπωσιαζει οχι μονο με τις αξιοσημειωτες επιδοσεις αλλα και με την αποδοση του (καταναλωση μικτου κυκλου: 8,9 l/100 km, Εκπομπες CO2 204 g/km*). Η BMW M550i xDrive εχει επιταχυνση 0 – 100 km/h σε 4,0 δευτερολεπτα.

Εκδοσεις μοντελου στο λανσαρισμα, στις 11 Φεβρουαριου 2017.

BMW 530i/BMW 530i xDrive: Τετρακυλινδρος βενζινοκινητηρας, οκταταχυτο κιβωτιο Steptronic.
Κυβισμος: 1.998cc.
Ισχυς: 185 kW/252 hp στις 5.200 – 6.500 rpm.
Μεγιστη ροπη: 350 Nm στις 1.450 – 4.800 rpm.
Επιταχυνση (0–100 km/h): 6,2 s (6,0 s).
Καταναλωση μικτου κυκλου: 5,4 l/100 km (5,7 l/100 km)*.
Εκπομπες CO2 στο μικτο κυκλο: 126 g/km (133 g/km).

BMW 540i/BMW 540i xDrive: Εξακυλινδρος βενζινοκινητηρας, οκταταχυτο κιβωτιο Steptronic.
Κυβισμος: 2.998cc.
Ισχυς: 250 kW/340 hp στις 5.500 – 6.500 rpm.
Μεγιστη ροπη: 450 Nm στις 1.380 – 5.200 rpm.
Επιταχυνση (0–100 km/h): 5,1 s (4,8 s).
Καταναλωση μικτου κυκλου: 6,5 l/100 km (6,7 l/100 km)*.
Εκπομπες CO2 στο μικτο κυκλο: 150 g/km (156 g/km).

BMW  520 d / BMW 520 d xDrive : Τετρακυλινδρος diesel, εξαρι μηχανικο /οκταταχυτο Steptronic (xDrive: οκταταχυτο Steptronic).
Κυβισμος: 1,995cc.
Ισχυς: 140 kW/190 hp στις 4.000 rpm.
Μεγιστη ροπη: 400 Nm στις 1.750 – 2.500 rpm.
Επιταχυνση (0–100 km/h): 7,7 s/7,6 s (7,6 s).
Καταναλωση μικτου κυκλου: 4,1 l/100 km / 4,0 l/100 km (4,2 l/100 km)*.
Εκπομπες CO2 στο μικτο κυκλο: 108 g/km / 107 g/km (112 g/km).

BMW  530 d / BMW 530 d xDrive : Εξακυλινδρος diesel, οκταταχυτο Steptronic.
Κυβισμος: 2,993cc.
Ισχυς: 195 kW/265 hp at 4,000 rpm.
Μεγιστη ροπη: 620 Nm at 2.000 – 2.500 rpm.
Επιταχυνση (0–100 km/h: 5,7 s (5,4 s).
Καταναλωση μικτου κυκλου: 4,5 l/100 km (4,7 l/100 km)*.
Εκπομπες CO2 στο μικτο κυκλο: 118 g/km (125 g/km).
Εκδοσεις μοντελου απο το Μαρτιο 2017.


BMW  530 e iPerformance : Τετρακυλινδρος βενζινοκινητηρας συν ηλεκτρικο συστημα κινησης BMW eDrive (plug-in υβριδικο), οκταταχυτο κιβωτιο Steptronic.
Κυβισμος: 1.998cc.
Ισχυς συστηματος: 185 kW/252 hp στις 4.460 – 6.500 rpm.
Μεγιστη ροπη συστηματος: 420 Nm στις 1.450 – 4.000 rpm.
Επιταχυνση (0–100 km/h): 6,2 s.
Ηλεκτρικη αυτονομια: 45 km*.
Καταναλωση μικτου κυκλου: 2,0 l/100 km*.
Εκπομπες CO2 στο μικτο κυκλο: 46 g/km.

BMW  520 d EfficientDynamics Edition : Τετρακυλινδρος diesel, οκταταχυτο Steptronic.
Κυβισμος: 1.995cc.
Ισχυς: 140 kW/190 hp στις 4.000 rpm.
Μεγιστη ροπη: 400 Nm απο 1.750 rpm.
Επιταχυνση (0–100 km/h): 7,5 s.
Καταναλωση μικτου κυκλου: 3,9 l/100 km*.
Εκπομπες CO2 στο μικτο κυκλο: 102 g/km.



BMW M 550 i xDrive : Οκτακυλινδρος βενζινοκινητηρας, οκταταχυτο Steptronic.
Κυβισμος: 4,395cc.
Ισχυς: 340 kW/462 hp στις 5.500 rpm.
Μεγιστη ροπη: 650 Nm απο 1.800 rpm.
Επιταχυνση (0–100 km/h): 4,0 s.
Καταναλωση μικτου κυκλου: 8,9 l/100 km.
Εκπομπες CO2 στο μικτο κυκλο: 204 g/km.


Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!