Αυτό είναι το νέο Opel GT Concept

Το Opel GT δεν θα μπορουσε παρα να ειναι ενα σπορ αυτοκινητο με κινητηρα εμπρος, σειριακο κιβωτιο και πισω κινηση ακολουθωντας τα βηματα των επιτυχημενων προγονων του, Opel GT & Monza Concept. Εμεις απλα ελπιζουμε οταν θα βγει στην παραγωγη να φοραει ενα μοτερ που θα του επιτρεπει να λεγεται γνησιο σπορ… διθεσιο

Το Opel GT Concept θα γιορτασει την παγκοσμια πρεμιερα του στο 86ο Διεθνες Σαλονι Αυτοκινητου της Γενευης (3 – 13 Μαρτιου, 2016). Αυτο το πρωτοποριακο σπορ αυτοκινητο εκφραζει την ανεξαντλητη δυναμη της Opel στις καινοτομιες – συναρπαστικη σχεδιαση, με εμφαση στα απολυτως απαραιτητα και γνησιο παθος. Ο καθαροαιμος αθλητης με κινητηρα τοποθετημενο εμπρος αλλα κοντα στο κεντρο βαρους του οχηματος και πισω κινηση ειναι αμεσος απογονος του Opel GT και του Monza Concept, προαγει δε, στο επομενο επιπεδο τη σχεδιαστικη φιλοσοφια της Opel που παραπεμπει σε γλυπτικη τεχνη. Το σπορ μοντελο ειναι πρωτοποριακο και ταυτοχρονα καθαροαιμο, απορριπτοντας καθε τι που διαταρασσει την καθαροτητα του. Το GT Concept δεν εχει λαβες στις πορτες, ουτε εξωτερικους καθρεπτες η υαλοκαθαριστηρες.

«Κανουμε το επομενο βημα με μεγαλυτερη εμφαση στο συναισθημα και την οδηγικη απολαυση με το Opel GT Concept. Το GT Concept αποτυπωνει οσα συμβολιζει η Opel σημερα. Εχουμε αυτοπεποιθηση, ειμαστε φιλοδοξοι, καινοτομοι και θελουμε να κερδιζουμε περισσοτερους πελατες με καθε νεο μοντελο,» δηλωσε ο CEO του Opel Group, Dr. Karl-Thomas Neumann, ο οποιος ηδη ανυπομονει να το παρουσιασει σε παγκοσμια πρεμιερα στη Γενευη.


Το GT Concept συνεχιζει την εξαιρετικη παραδοση του Opel Experimental GT 

Το Opel GT Concept θα ακολουθησει τα βηματα του διασημου Opel Experimental GT στο Σαλονι Αυτοκινητου της Γενευης. Το 1965, μολις ενα χρονο μετα την ιδρυση του πρωτου στουντιο σχεδιασης απο Ευρωπαιο κατασκευαστη αυτοκινητων, η Opel παρουσιασε αυτο το υπερκομψο και εκφραστικο coupé με την αξιοπιστη τεχνολογια του Kadett B στο Σαλονι Αυτοκινητου της Φρανκφουρτης. Ωστοσο, δεν ηταν απλα πρωτοποριακο ως το πρωτο πρωτοτυπο αυτοκινητο στην ιστορια απο Ευρωπαιο κατασκευαστη. Το GT ηδη ηταν φορτωμενο με καινοτομιες οπως οι αναδιπλουμενοι προβολεις, ενω απο το λεπτο του σχημα με αριστες αναλογιες, απουσιαζε καθε περιττο διακοσμητικο στοιχειο. Η ασυμβιβαστη φιλοσοφια του Erhard Schnell αποσκοπουσε κυριως σε ενα πραγμα – να γινει σχεδιαστικη προταση. Η αντιδραση του κοινου ξεπερασε καθε προσδοκια με αποτελεσμα το Opel GT να βρισκεται στα καταστηματα των διανομεων μολις τρια χρονια αργοτερα. Τα υπολοιπα ειναι ιστορια – μια επιτυχημενη πορεια, ενας αυτοκινητιστικος θρυλος.

Το GT Concept για μια ακομα φορα ενσαρκωνει το πρωτοποριακο πνευμα της Opel. Ενα δυναμικο εργαλειο οδηγησης κατι που ηδη συμβολιζει η κοκκινη χαρακτηριστικη γραμμη – στοιχειο ταυτοτητας – η οποια χωριζει το οχημα οριζοντια και οριζει τις αναλογιες του. Τα χαρακτηριστικα, κοκκινα εμπρος ελαστικα – τοποθετημενα σε ζαντες με τολμηρο σχημα που παραπεμπει σε roller skates – θυμιζουν τη μοτοσικλετα Opel Motoclub 500 που ηταν επισης πρωτοποριακη για την εποχη της και φορουσε με υπερηφανεια τα δυο κοκκινα ελαστικα της το 1928. Περαν αυτων, το GT Concept δεν εχει πολλους δεσμους με το παρελθον. Το μακρυ καπο, η απουσια πορτμπαγκαζ, η κεντρικη διπλη εξατμιση και ασφαλως το ονομα, τα παντα παραπεμπουν στο πρωτο GT. Εκτος απο αυτο, το Opel GT Concept ειναι ανεξαρτητο και χωρις δειγμα ρετρο σχεδιασης.

«Δημιουργησαμε το GT Concept για να αποτυπωσουμε το τολμηρο, συναισθηματικο πνευμα της μαρκας Opel. Ειναι γοητευτικο, αναγλυφο και γεματο καινοτομιες, μια μεγαλη παραδοση που σκοπευουμε να συνεχισουμε. Το 1965, η Opel εξελιξε το Experimental GT, ενα επιμελως μοντερνο αυτοκινητο που επισης διεθετε καθαρο, αναγλυφο σχημα. Ειναι σιγουρα δυσκολο να επαναπροσδιορισεις ενα ‘icon’ αλλα οπως το Experimental GT ηταν πρωτοποριακο στην εποχη του, ετσι ειναι και το GT Concept σημερα – απολυτα καθαροαιμο, μινιμαλιστικο, αλλα τολμηρο και ασυμβιβαστο.

Αυτο το coupé καταδεικνυει με εντυπωσιακο τροπο τη συνεχη εξελιξη της Σχεδιαστικης φιλοσοφιας μας – ‘Η Γλυπτικη Τεχνη Συναντα τη Γερμανικη Ακριβεια,” δηλωσε ο Mark Adams, Αντιπροεδρος, Design Europe.

Βασικη καινοτομια του Opel GT Concept ειναι οι μεγαλες πορτες  με τα ενσωματωμενα πλαϊνα παραθυρα που πετυχαινουν μια ομαλη, συνεχομενη μεταβαση απο τις κρυσταλλινες στις μεταλλικες επιφανειες. Οδηγος και συνοδηγος εχουν προσβαση σε ενα απροσδοκητα ευρυχωρο εσωτερικο, πιεζοντας απλα την επιφανεια αφης στις ηλεκτρικες πορτες που ειναι ενσωματωμενη στην κοκκινη χαρακτηριστικη γραμμη οροφης. Ακομα και ψηλοι οδηγοι εχουν αφθονο χωρο στο εσωτερικο της καμπινας. Οι πορτες υπερκαλυπτουν σημαντικα τους θολους των εμπρος τροχων οταν ανοιγουν. Αυτο το πατενταρισμενο μοχλικο επιτρεπει μεγαλη γωνια ανοιγματος και εκπληκτικη πρακτικοτητα – κυριως σε σχετικα στενους χωρους σταθμευσης. Επομενως το συμπαγες, σπορ μοντελο ειναι βελτιστοποιημενο για χρηση σε αστικες περιοχες. Δυο καμερες τοποθετημενες πισω απο τους θολους των τροχων διασφαλιζουν ασφαλη εποπτευση του περιβαλλοντος χωρου κατα την οδηγηση στην πολη. Αυτες μεταδιδουν εικονες σε δυο μονιτορ δεξια και αριστερα του cockpit – η εποχη των εξωτερικων καθρεπτων και των τυφλων σημειων ειναι πλεον παρελθον. Το παρμπριζ ρεει οπτικα σε μια κρυσταλλινη πανοραμικη οροφη που προσφερει στους επιβατες μια οδηγικη εμπειρια παρομοια με μοντελου targa με αφαιρουμενη οροφη.

Γνησιο σπορ αυτοκινητο: Κινητηρας εμπρος, υπερσυμπιεση και πισω κινηση

Το επιμηκυμενο καπο αποκαλυπτει την φιλοσοφια κινητηρα του GT Concept: οπως το πρωτο Opel GT και η Αμερικανικη θρυλικη σπορ Corvette που επισης φερει την υπογραφη της GM εχει κινητηρα τοποθετημενο μπροστα αλλα κοντα στο χαμηλο κεντρο βαρους του οχηματος – ιδανικο για σπορ οδηγηση και αριστη δυναμικη συμπεριφορα στις στροφες. Το  Opel GT Concept εχει εναν ισχυρο 1.0L, τρικυλινδρο, υπερτροφοδοτουμενο κινητηρα βασισμενο στον υπερσυγχρονο αλουμινενιο κινητηρα των ADAM, Corsa και Astra. Ο αποδοτικος high-tech βενζινοκινητηρας αποδιδει 107 kW/145 hp και μεγιστη ροπη 205 Nm στην σπορ εκδοση του (τιμες καταναλωσης για το Opel GT Concept δεν υπαρχουν ακομα). Η  ισχυς μεταφερεται στον πισω αξονα με μηχανικο μπλοκε διαφορικο μεσω σειριακου κιβωτιου εξι σχεσεων που ελεγχεται απο χειριστηρια στο τιμονι (paddles). Επομενως, το Opel GT Concept εχει παραδοσιακη πισω κινηση που εκτιμουν ιδιαιτερα οι λατρεις των σπορ αυτοκινητων. Οι επιδοσεις του διθεσιου αναδεικνυονται απο το συνολικο βαρος που κρατηθηκε κατω απο τα 1000 kg. Επιταχυνει απο 0 σε 100 km/h σε λιγοτερο απο οκτω δευτερολεπτα και εχει τελικη ταχυτητα 215 km/h.

Ενα ακομα αξιοσημειωτο στοιχειο του Opel GT Concept ειναι οι προβολεις με τα ενσωματωμενα φλας. Η υπερσυγχρονη τεχνολογια τους προσφερει μια ιδιαιτερα τρισδιαστατη δεσμη. Η επομενη γενια προσαρμοζομενου συστηματος φωτισμου με πληρη λειτουργικοτητα LED εναρμονιζεται αριστα με αυτη την τεχνολογια. Το συστημα φωτισμου Opel IntelliLux LED®, με αντιθαμβωτικη δεσμη μεγαλης σκαλας, εκανε ηδη ντεμπουτο στο νεο Astra το 2015 και κερδισε το Βραβειο SAFETYBEST. Με το Opel GT Concept λανσαρεται το επομενο σταδιο εξελιξης του ευφυους συστηματος φωτισμου. Η σχεδιαση των φωτων ολοκληρωνεται απο την τρισδιαστατη σχεδιαση των πισω φωτων που κανουν το νεο GT ευδιακριτο τη νυχτα.


Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!