Και αν ο ιδιοκτητης της, Li Shufu, επενδυει το μισο της περιουσιας του για να αγορασει το 9% της Daimler, η Volvo εχει \”πατησει γκαζι\” για τα καλα. Η εταιρεια ανακοινωσε ισχυρη αυξηση κατα 27,7%στα λειτουργικα της κερδη για το 2017, στα 14,1 δισεκατομμυρια σουηδικες κορωνες – SEK (1,42 δισ. €), εναντι 11 δισ. SEK (1,11 δισ. €) το 2016, χαρη στο νεο ρεκορ που κατεγραψαν οι πωλησεις της παγκοσμιως, φθανοντας τα 571.577 αυτοκινητα.
Στο ιδιο διαστημα, τα καθαρα εσοδα της Volvo Cars αυξηθηκαν κατα 16,6%,στα 210,9 δισ. σουηδικες κορωνες (21,3 δισ. ευρω), απο 180,9 δισ. SEK το 2016, ενω το περιθωριο λειτουργικου κερδους αυξηθηκε στο 6,7% για το 2017, απο 6,1% που ηταν το 2016.
Τα αποτελεσματα αυτα επιβεβαιωνουν με εμφαση οτι ο εκτενης οικονομικος και λειτουργικος μετασχηματισμος που πραγματοποιει η Volvo στη διαρκεια των τελευταιων ετων λειτουργει αποδοτικοτατα, οδηγωντας την εταιρεια σε μια νεα φαση αναπτυξης. Στο συνολο τους, οι πωλησεις της Volvo παγκοσμιως το 2017 κατεγραψαν αυξηση 7,0%.
«Η δραστηριοτητα μας εχει μετασχηματιστει ριζικα απο το 2010 και πλεον ειμαστε σε τροχια παγκοσμιας, βιωσιμης αναπτυξης», δηλωσε ο Χοκαν Σαμιουελσον (Håkan Samuelsson), Προεδρος και CEO της Volvo Cars. «Επενδυουμε σε ολα τα τμηματα του οργανισμου μας κι εχουμε παρουσιασει ξεκαθαρα τη στρατηγικη μας στα πεδια της ηλεκτροκινησης, της αυτονομης οδηγησης και της συνδεσιμοτητας».
Το τελευταιο ετος ηταν ιδιαιτερα σημαντικο για τη Volvo Cars. Η εταιρεια παρουσιασε νεα μοντελα, ανεπτυξε σημαντικες συνεργασιες και αποκαλυψε μια παγκοσμια στρατηγικη για την εξαπλωση της ηλεκτροκινησης, αναλογη της οποιας δεν εχει να παρουσιασει αλλος κατασκευαστης αυτοκινητων. Συγκεκριμενα, στη διαρκεια του 2017 η Volvo:
- Ολοκληρωσε την γκαμα των νεων της SUV, με το λανσαρισμα του νεου XC60 και του πρωτου της compact premium SUV, του XC40.
- Ανακοινωσε οτι θετει την ηλεκτροκινηση στον πυρηνα της μελλοντικης της δραστηριοτητας, δηλωνοντας οτι απο το 2019 καθε νεο της μοντελο θα διαθετει μια εκδοση με ηλεκτροκινητηρα. Επιπλεον, αναλαμβανοντας ακομη μια δεσμευση για την προωθηση της ηλεκτροκινησης, η Volvo προχωρησε στο λανσαρισμα της Polestar, η οποια αποτελει ενα νεο αυτονομο brand ηλεκτρικων αυτοκινητων, πληρως ενσωματωμενο στο Volvo Car Group.
- Ενισχυσε τη συνεργασια της με τη μητρικη της εταιρεια, συμπραττοντας στη δημιουργια μιας τεχνολογικης εταιρειας που θα αποφερει περαιτερω οικονομιες κλιμακας σε τεχνολογικο επιπεδο. Ακομη, η Volvo απεκτησε το 30% της εταιρειας αυτοκινητων LYNK & CO, με την οποια μοιραζεται τη νεα πλατφορμα CMA (Compact Modular Architecture).
- Υπεγραψε μια συμφωνια-πλαισιο με την Uber, εταιρεια που δραστηριοποιειται στο ride sharing, για τη διαθεση δεκαδων χιλιαδων αυτοκινητων με συμβατοτητα αυτονομης οδηγησης, μεταξυ του 2019 και του 2021.
- Ανακοινωσε οτι θα ανοιξει το νεο της εργοστασιο στη Νοτιο Καρολινα. Ειναι η πρωτη μοναδα παραγωγης της Volvo στις Η.Π.Α., στην οποια θα κατασκευαζονται το νεο της μεσαιο sedan S60, καθως και η επομενη γενια του μεγαλου SUV XC90. Η σχετικη επενδυση αφορα ποσο που υπερβαινει το 1,1 δισ. δολαρια και θα δημιουργησει περιπου 4.000 νεες θεσεις εργασιας.