Η Hyundai Motor υπηρξε επισημος συνεργατης του Ευρωπαϊκου Πρωταθληματος Ποδοσφαιρου της απο το 2000, ετσι και φετος θα προμηθευσει περισσοτερα απο 350 οχηματα, συμπεριλαμβανομενων των Genesis, Santa Fe, Tucson και i20 για τις αναγκες του UEFA EURO 2016 ™.
Ομως δεν μενει εκει αφου με κεντρικο συνθημα «Real Fans First» θα δωσει σε ενα τυχερο φιλαθλο του UEFA EURO ενα Hyundai i20 με κληρωση.
Επισης οσοι προβλεψουν σωστα τα αποτελεσματα του τουρνουα μεσω του παιχνιδιου προγνωστικων http://europredictor.uefa.com θα κερδισει ενα Tablet, ενα smart watch καθως και αλλα δωρα!
Η Hyundai Motor παρεδωσε τα κλειδια των οχηματων που θα χρησιμοποιηθουν για τις μεταφορες των υπαλληλων και VIPs στη Γαλλια κατα τη διαρκεια του UEFA EURO 2016 ™. Τα οχηματα παρουσιαστηκαν σε μια επισημη τελετη παραδοσης των οχηματων που πραγματοποιηθηκε στο St. Denis στο Παρισι, ως μερος της συμφωνιας της Hyundai Motor, να παρεχει τα υπηρεσιακα οχηματα για την ομαλη λειτουργια του UEFA EURO 2016 ™ απο 10 Ιουνιου εως 10 Ιουλιου 2016.
Ως επισημος συνεργατης της διεθνους διοργανωσης ποδοσφαιρου που αναμενεται να παρακολουθειται απο εκατομμυρια φιλαθλους σε ολο τον κοσμο, η Hyundai Motor θα βοηθησει στη μεταφορα στελεχων των αγωνων, του προσωπικου της UEFA, των διαιτητων, των μεσων μαζικης ενημερωσης, των αξιωματικων ασφαλειας και VIP επισκεπτων καθ \’ολη τη διαρκεια του UEFA EURO 2016 ™. Μεταξυ των 361 οχηματων της Hyundai που προβλεπονται για το φετινο τουρνουα, ο επισημος στολος περιλαμβανει τη ναυαρχιδα της Hyundai Genesis καθως και τα Santa Fe, Tucson και i20. Η Hyundai Motor θα ειναι επισης υπευθυνη για τη λογοτυπηση των λεωφορειων που θα μεταφερουν τους παικτες των 12 εθνικων ομαδων μεταξυ των σταδιων.
Η επισημη τελετη παραδοσης των οχηματων UEFA EURO 2016 ™ στο εθνικο σταδιο St Denis, στο Παρισι πραγματοποιηθηκε υπο την παρουσια του Προεδρου της Hyundai Motor Europe κ. Hyung Cheong Kim, του Προεδρου της Hyundai Motor France κ. Kyoo Bok Lee, του Διευθυντη Marketing της UEFA Events S.A. κ. Guy-Laurent Epstein, του πρωην πρωταθλητη του EURO, κ. Ruud Gullit απο την Ολλανδια, καθως και αλλων σημαντικων προσκεκλημενων.
«Χαρη στη συνεργασια μας με τη Hyundai Motor που ξεκινησε το 2000, το Ευρωπαϊκο Πρωταθλημα της UEFA συνεχισε να εκτεινεται ως ενα απο τα μεγαλυτερα αθλητικα γεγονοτα στον κοσμο. Οπως και εμεις, ετσι και η Hyundai Motor προσπαθει να ειναι η καλυτερη σε αυτο που κανει, πραγμα που ειναι εμφανες στον εξαιρετικο και αξιοπιστο στολο των οχηματων της. Διατηρωντας την υποστηριξη της στο UEFA EURO 2016 ™, ελπιζουμε να βοηθησει τις πωλησεις των αυτοκινητων της Hyundai Motor και να ενισχυσει την αξια της μαρκας\” δηλωσε ο κ. Guy-Laurent Epstein, Διευθυντης Marketing της UEFA Events S.A.
Η Hyundai Motor υπηρξε επισημος συνεργατης του Ευρωπαϊκου Πρωταθληματος Ποδοσφαιρου της UEFA για 16 χρονια. Ως επισημος συνεργατης του Ευρωπαϊκου Πρωταθληματος Ποδοσφαιρου της UEFA, η Hyundai Motor εχει διαδραματισει καθοριστικο ρολο στην παροχη υπηρεσιακων οχηματων για τις μετακινησιες των εθνικων ποδοσφαιρικων ομαδων, των παικτων, των διαιτητων και των επισκεπτων, καθως και τη διοργανωση διαφορων εκδηλωσεων αλλα και προσφορων για τη στηριξη της διοργανωσης. Τα ετη 2014-2016, η Hyundai Motor διεθεσε συνολικα 428 οχηματα για το Ευρωπαϊκο Πρωταθλημα Ποδοσφαιρου της UEFA.
Με το φετινο συνθημα «Real Fans First», η Hyundai Motor θα κανει ενα ακομη βημα πιο κοντα στους πελατες της. Η Hyundai Motor εχει ξεκινησει καμπανια Marketing που δειχνει την αφοσιωση της στο EURO 2016 αλλα και ενισχυει την εμπειρια των πραγματικων φιλαθλων του ποδοσφαιρου. Η Hyundai Motor ξεκινησε το καινοτομο «Digital Fan Park», ενα διαδραστικο διαδικτυακο χωρο που δημιουργηθηκε ωστε οι φιλοι του ποδοσφαιρου να εντεινουν την απολαυση τους στο EURO 2016.
Κατα το πρωτο διαστημα της καμπανιας απο 15 Απριλιου εως 8 Μαϊου το «Digital Fan Park» εχει προσελκυσει συνολικα 37.000 συμμετεχοντες στις καμπανιες Real Fans License και Real Fans Chauffeur. Ως μερος της Real Fans License, η Hyundai Motor προσεφερε για τους φιλαθλους που συμμετειχαν στην καμπανια 480 εισιτηρια για τους αγωνες. Το δευτερο μερος της καμπανιας Real Fans Match-up θα διαρκεσει απο την 1η Ιουνιου εως τη 10η Ιουλιου και το επαθλο που θα απονεμηθει στον τυχερο νικητη της κληρωσης θα ειναι ενα Hyundai i20. Για περισσοτερες πληροφοριες σχετικα με το Digital Fan Park, μπορειτε να επισκεφθειτε την ιστοσελιδα: www.euro2016.hyundai.com.
To online video clip με τιτλο «Euro 2016 in coming» εχει ηδη ξεπερασει τις 33 εκατομμυρια προβολες στο YouTube. Ενα νεο βιντεο κλιπ με τιτλο «The Wait» θα ειναι στον αερα το διαστημα απο 1 Ιουνιου εως 10 Ιουλιου. Το βιντεο απεικονιζει την προετοιμασια ενος μικρου κοριτσιου και ενος «αιωνιου» φιλαθλου που προκειται να παρακολουθησουν εναν αγωνα ποδοσφαιρου, τη διαδρομη τους με ενα οχημα Hyundai και τον αγωνα που αρχιζει ακριβως κατα την αφιξη τους.
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }
Επιπλεον, το Παιχνιδι προγνωστικων του UEFA EURO 2016 εχει ξεκινησει απο την 1η Ιουνιου. Οι φιλαθλοι μπορουν να υποβαλουν την προβλεψη των αποτελεσματων τους σχετικα με το τουρνουα και να κερδισουν βραβεια. Το βραβειο για την πρωτη θεση θα ειναι ενα Tablet, ενα smart watch και ενα Hyundai Premium σετ που αποτελειται απο ενα επισημο αντιγραφο της μπαλας του UEFA EURO 2016, μια μασκοτ παιχνιδι, ενα καπελακι και ενα σακιδιο. Μπορειτε να επισκεφθειτε την πλατφορμα για το παιχνιδι προγνωστικων στη διευθυνση : http://europredictor.uefa.com/