Για μία ακόμη φορά η Ford έγραψε ιστορία στον 24ωρο αγώνα του Le Mans!

Πενηντα χρονια μετα την ιστορικη 1-2-3 νικη της, η αγωνιστικη ομαδα της Ford Chip Ganassi επικρατησε του συναγωνισμου με μια εξαιρετικη νικη στη κατηγορια GTE.

Το αγωνιστικο Ford GT με τον αριθμο #68 που οδηγηθηκε απο τον Sebastian Boudaix, Joey Hard και Dirk Müller διεσχισε πρωτο τη γραμμη τερματισμου μπροστα απο τη Ferrari. Στην τριτη θεση ηταν το Ford GT με αριθμο #69 με οδηγους τον Ryan Briscoe, Scott Dixon και Richard Westbrook, ενω το Ford GT #66 του Μπιλι Johnson, Stefan Mücke και Olivier Pla τερματισε ακριβως πισω του, στην τεταρτη θεση. Το Ford GT #67 που οδηγηθηκε απο το Marino Franchetti, Andy Priaulx και Harry Tincknell τερματισε στην ενατη θεση.

Η αγωνιστικη ομαδα της Ford Chip Ganassi θα επιστρεψει στο Le Mans το 2017 για να υπερασπιστει τον τιτλο του πρωταθλητη της κατηγοριας GTE που κατεκτησε στον φετινο αγωνα.
Το #68 Ford Chip Ganassi Racing Ford GT των Sébastien Bourdais, Joey Hand και Dirk Müller νικητης στην κατηγορια LM GTE Pro
Η νικη σημειωθηκε ακριβως 50 χρονια μετα τον θριαμβευτικο τερματισμο 1-2-3 της Ford στο Le Mans το 1966
Το #69 Ford GT βρεθηκε στην τριτη θεση του βαθρου
Η μαχη μεταξυ Ford και Ferrari αναζωπυρωθηκε στο Le Mans

Το #68 Ford GT των Sébastien Bourdais (FRA), Joey Hand (US) και Dirk Müller (GER) διεσχισε τη γραμμη τερματισμου στο Le Mans στις 3:00 η ωρα την Κυριακη, σαν γενικος νικητης GT του 2016 Le Mans 24 Hours.  Το #69 Ford GT των Ryan Briscoe (AUS), Scott Dixon (NZ) και Richard Westbrook (GB) πλαισιωσε τους νικητες στην 3η θεση του βαθρου. Τα #66 και #67 Ford GT τερματισαν στην τεταρτη και ενατη θεση αντιστοιχα.

«Ειναι μια ιστορικη στιγμη για τη Ford Motor Company» δηλωσε ο Bill Ford, executive chairman, της Ford Motor Company. «Ειχαμε την τολμη να ονειρευτουμε την επιστροφη μας στο Le Mans, 50 χρονια μετα την απιστευτη νικη του 1966, και να αναμετρηθουμε με τους πιο σκληρους αντιπαλους. Η περηφανεια που νιωσαμε οταν το Ford GT διεσχισε τη γραμμη τερματισμου στο Le Mans ειναι απεριγραπτη.  Η ομαδα που σχεδιασε, κατασκευασε και ετρεξε το Ford GT εργαστηκε ακουραστα για να μας φερει αυτο το αποτελεσμα και ειμαι περηφανος για ολους και για τον καθενα ξεχωριστα. Η ομαδα Ford Chip Ganassi Racing κατεδειξε το πνευμα καινοτομιας, αποφασιστικοτητας και αληθινης ομαδικης προσπαθειας της Ford. Αγαπαμε την ιστορια και την κληρονομια μας, αλλα σημερα γραψαμε και παλι ιστορια και ειμαι περηφανος οσο δεν παει.»

Το Ford GT αποκαλυφθηκε για πρωτη φορα περσι στο Le Mans, και η νικη του σημειωθηκε 395 ημερες απο τοτε που το αυτοκινητο λειτουργησε για πρωτη φορα, στις 20 Μαϊου, 2015, στο Calabogie Motorsports Park στον Καναδα.  Μια Ηρακλεια προσπαθεια απο την ομαδα Ford Chip Ganassi μεταμορφωσε το οχημα σε νικητη του Le Mans μεσα σε ενα χρονο.

«Το να φτιαξεις ενα νεο αυτοκινητο το οποιο θα τρεξει στο Le Mans ειναι τεραστιο καθηκον» σχολιασε ο Mark Fields, president & chief executive officer, της Ford Motor Company. «Ξεκινωντας ειχαμε μπροστα μας τη μεγαλυτερη προκληση του μηχανοκινητου αθλητισμου: τις 24 Ωρες του Le Mans. Ειναι απιστευτο το οτι μοιραζομαστε αυτο το γεγονος με εμπορους, ιδιοκτητες, εργαζομενους, χορηγους και προσκεκλημενος μας οι οποιοι ξεχειλιζουν απο περηφανεια, ως μελη της οικογενειας Ford. Ολοι οι κατασκευαστες στην κατηγορια GTE Pro αγωνιστηκαν με ο,τι διεθεταν σε πνευμα αψογου συναγωνισμου και ειμαστε ενθουσιασμενοι που παιξαμε το δικο μας ρολο σε αυτο τον απιστευτο αγωνα.»

Μετα απο μια τιτανια μαχη με τη #82 Ferrari, το #68 Ford GT τεθηκε επικεφαλης για το φιναλε του αγωνα των 20 ωρων. Ο Hand ηταν πισω απο το τιμονι και στις τρεις περιπτωσεις που το Ford περασε τη Ferrari, αναζωπυρωνοντας εναν ανταγωνισμο 50 χρονων μεταξυ των δυο κατασκευαστριων.

«Ειναι μεγαλη υποθεση να επιστρεφεις εδω 50 χρονια μετα τη νικη της Ford το1966,» δηλωσε ο Hand. «Ειχαμε εκφρασει την επιθυμια μας να κερδισουμε αλλα η υλοποιηση ειναι τεραστιος αθλος. Αυτη η ομαδα εχει πετυχει τοσα πολλα σε συντομο χρονικο διαστημα. Ολοι εργαστηκαν σκληρα, ακομα και κατα τη διαρκεια των Χριστουγεννων και της Πρωτοχρονιας και μας παρεδωσαν ενα αγωνιστικο αυτοκινητο που αντεχει στην πιεση. Το οδηγησαμε σε ρυθμους αγωνα ταχυτητας επι 24 ωρες. Εχω κερδισει σε πολλες αγωνιστικες διοργανωσεις αλλα αυτη εδω ειναι πραγματικα σπουδαια. Νιωθω τιμη που αποτελω μερος του προγραμματος. Ειμαι ‘βαμμενος’ στα αγωνιστικα χρωματα της Ford, και ειναι υπεροχο να ανηκεις την οικογενεια της οπου σε αντιμετωπιζουν σαν δικο τους ανθρωπο.»

Αυτη η νικη ειναι πολυ γλυκια για τον Bourdais ο οποιος γεννηθηκε με την εικονα της στροφης Tertre Rouge. Ο Γαλλος ειχε τρεξει στο Le Mans 10 φορες μεχρι τωρα, αλλα αυτη ειναι  πρωτη του νικη.

«Ειναι απιστευτο συναισθημα να μπορεσεις να το κανεις πραγματικοτητα,» δηλωσε ο Bourdais. «Υπηρξε τοση προσπαθεια, τοσο συναισθημα, και το να εισαι αυτος που κερδιζει το τροπαιο για να το προσφερεις στην οικογενεια Ford και σε ολους τους συντελεστες ειναι πολυ ξεχωριστο. Τα παντα δουλεψαν ρολοϊ για εμας σημερα – η ιστορια, η μαχη Ferrari/Ford, τα 50 χρονια και η παρουσια της οικογενειας Ford εδω. Το να τελειωσεις με μια νικη ειναι ενα εκπληκτικο συναισθημα.»

Το #66 Ford GT, με οδηγους τους Billy Johnson (US), Stefan Mücke (GER) και Olivier Pla (FRA) διεκδικουσε ενα κορυφαιο αποτελεσμα στην αρχη του αγωνα, αλλα ενα μικρο ηλεκτρικο προβλημα ανεστειλε την επιθεση τους. Αλλωστε αυτος ειναι ο ρυθμος στο Le Mans 24 Hours, ενα επιπλεον λεπτο στα pits ειναι το μονο που χρειαζεται για να βρεθεις εκτος συναγωνισμου.

Το #67 Ford GT των Marino Franchitti (GB), Andy Priaulx (GB) και Harry Tincknell (GB) αντιμετωπισε θεμα με το κιβωτιο στο ξεκινημα του αγωνα, επρεπε λοιπον να ειναι προσεκτικοι επι 24 ωρες, τερματιζονται τελικα στην 9η θεση.

Με την 175η νικη του σαν ιδιοκτητης ομαδας, ο Chip Ganassi γινεται ο μοναδικος στην ιστορια που εχει κερδισει στους αγωνες Indianapolis 500, Daytona 500, Brickyard 400, Rolex 24 At Daytona, 12 Hours of Sebring και Le Mans 24 Hours.

Το #66 Ford GT κερδισε τη μεγιστη βαθμολογια για το Παγκοσμιο Πρωταθλημα Αντοχης της FIA απο αυτο τον αγωνα, που αυξανει τον ανταγωνισμο για το υπολοιπο της σεζον του WEC.  Η ομαδα IMSA Ford Chip Ganassi Racing επιστρεφει στις ΗΠΑ για τον επομενο γυρο του Πρωταθληματος WeatherTech SportsCar στο Watkins Glen στις 3 Ιουλιου.
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=mzVDgDOBXLU]

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!