Δες το crash test της Alfa Romeo Giulia

Η επιδοση της Alfa Romeo Giulia στα crash tests του Euro NCAP, δεν ειναι μονο η καλυτερη απαντηση στις φημες (;) οτι το λανσαρισμα της ειχε καθυστερησει λογω αποτυχιας της στις δοκιμες προσκρουσης, αλλα και τα… καλυτερα νεα για τους Alfisti. Γιατι η νεα \”αγαπημενη\” τους, αριστευσε -και- σε αυτο τον τομεα, προδιαγραφοντας πεδιο δοξης λαμπρο μπροστα της.

Εν συνολω, η Giulia αξιολογηθηκε με 5 αστερια απο τον ευρωπαϊκο οργανισμο Euro NCAP, αποσπωντας τη συνολικη βαθμολογια 98% για την προστασια των ενηλικων επιβατων καθε αναστηματος. Και η Alfa Romeo δικαιως περηφανευεται πως προκειται για την υψηλοτερη βαθμολογια που εχει πετυχει ποτε αυτοκινητο, ακομη και μετα την υιοθετηση αυστηροτερων κριτηριων απο το συστημα αξιολογησης, το 2015.
  

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=7YkddjbcQew&w=320&h=266]

Περα απο το 98% στην προστασια ενηλικων επιβατων, η Giulia βαθμολογηθηκε με 81% σε αυτη των παιδιων, 69% στην προστασια πεζων και 60% για τα συστηματα ασφαλειας.

Συμφωνα με την Alfa Romeo, το νεο σπορ sedan της πετυχε αυτο το εξαιρετικο αποτελεσμα κυριως λογω δυο βασικων στοιχειων: πρωτον, της υιοθετησης μιας ευρειας σειρας καινοτομων συστηματων ασφαλειας, και, δευτερον, της αποδοσης του αμαξωματος που ειναι εξισου ελαφρυ και ακαμπτο, μεσα απο την εκτεταμενη χρηση εξαιρετικα ελαφρων υλικων οπως τα ανθρακονηματα, το κραμα αλουμινιου και το πλαστικο.

Τηρωντας την παραδοση της Alfa Romeo, η Giulia διαθετει μια σειρα απο καινοτομες τεχνικες λυσεις που εχουν σχεδιαστει για να παρεχουν πρωτης ταξεως δυναμικες αρετες που μεταφραζονται επισης σε κορυφαια επιπεδα ασφαλειας.

Ο πιο εξελιγμενος εξοπλισμος περιλαμβανει το Ολοκληρωμενο Συστημα Πεδησης (IBS) που μειωνει σημαντικα την αποσταση φρεναρισματος (100 χλμ/ωρα σε 0 στα 38 m για τη Giulia και 32 m για την εκδοση Quadrifoglio), την προηγμενη αναρτηση με την αποκλειστικη τεχνολογια AlfaLink, και το πιο αμεσο συστημα διευθυνσης στην κατηγορια του. Αυτα τα χαρακτηριστικα συνδυαστικα προβαλλουν την εξαιρετικη οδικη συμπεριφορα και τον ευκολο, ενστικτωδη ελεγχο του οχηματος σε ολες τις καταστασεις.

Τελος, οσον αφορα στα συστηματα υποστηριξης του οδηγου, η νεα Giulia αντιπροσωπευει την τελευταια λεξη της τεχνολογιας. Για παραδειγμα, στον βασικο εξοπλισμο ολων των εκδοσεων της Giulia περιλαμβανεται το Συστημα Αναγνωρισης Επικειμενης Συγκρουσης (Forward Collision Warning – FCW) και το Αυτονομο Φρεναρισμα Εκτακτης Αναγκης (Autonomous Emergency Brake – AEB) με την ανιχνευση πεζων. Με τη βοηθεια αισθητηρα και καμερας ενσωματωμενης στο παρμπριζ, τα συστηματα αυτα ανιχνευουν την παρουσια τυχον εμποδιων η οχηματων στην πορεια του αυτοκινητου και προειδοποιουν τον οδηγο για τον κινδυνο επικειμενης συγκρουσης. Αν ο οδηγος δεν αντιδρασει εγκαιρα, το συστημα φρεναρει αυτοματα για να αποφευχθει η συγκρουση η να μειωθει η σοβαροτητα της.

Χαρη στη λειτουργια αναγνωρισης πεζων, το AEB ειναι επισης ικανο να σταματησει το αυτοκινητο αυτονομα με ταχυτητες μεχρι 60 χλμ/ωρα, ερμηνευοντας τις πληροφοριες που λαμβανει απο τον αισθητηρα και την καμερα. Ο βασικος εξοπλισμος ολων των εκδοσεων της Giulia περιλαμβανει επισης την Lane Departure Warning (LDW) που ανιχνευει ακουσια αλλαγη λωριδας, ενω στον προαιρετικο εξοπλισμο ανηκουν τα Blind Spot Monitoring (BSM) και Rear Cross Path Detection, που χρησιμοποιουν αισθητηρες για την παρακολουθηση της περιοχης γυρω απο το αυτοκινητο και να βοηθησουν τον οδηγο κατα της διαρκεια προσπερασης, αλλαγης λωριδας η εξοδου απο χωρους σταθμευσης αυτοκινητων, παρακολουθωντας την κινηση των γυρω αυτοκινητων.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!