Δοκιμάζουμε αν το νέο Jeep Cherokee… κολλάει πουθενά

Δεν ειναι τυχαιο οτι, για να περιγραφουν τα αυτοκινητα ελευθερου χρονου (SUV) και οχι μονο, διεθνως, χρησιμοποιειται η λεξη Jeep. Και, οταν μιλαμε για τα αυθεντικα Jeep, η λεξη Cherokee, ειναι αυτη που συνηθως ακολουθει. Το Jeep Cherokee, το πιο «μοσχοπουλημενο» οχημα της αμερικανικης φιρμας παγκοσμιως, εχει εξελιχθει σε θρυλο και οχι αδικα. Η νεα του γενια, ειναι ικανη να φερει αυτο το «βαρυ» ονομα;

Στην πρωτη επαφη με το Cherokee οδηγησαμε το μοντελο με τον 2λιτρο diesel. Και ειδαμε πως η ιταλοαμερικανικη συμμαχια στην FCA πηρε εναν αμερικανικο θρυλο, του προσθεσε ιταλικο παθος και δημιουργησε εναν διαδοχο με… γερμανικη ποιοτητα κυλισης. Πολιτισμενο μεν, αλλα τα 35 κιλα ροπης ειναι διαθεσιμα μολις απο τις 1.750 σ.α.λ., για το μοντελο που εχει γωνια προσεγγισης/φυγης 20/26 μοιρες
Ενταξει, το Cherokee, παρα τις εκτος δρομου δυνατοτητες του, παντα ειχε μια εσανς πολυτελειας για τους επιβατες του, ομως τωρα, φαινεται πως η δραματικη αλλαγη στα looks του, συνοδευεται απο γενικοτερες αλλαγες στο «ειναι» του. Γιατι, για πρωτη φορα, το Cherokee, γινεται πιο «ευρωπαϊκο» και εμπορικο, αποκτωντας δικινητη εκδοση (αυτη, της δοκιμης μας), ενω κρατα και το σκληροπυρηνικο κοινο του, με την Trailhawk εκδοση που εχει… εξωγηινη τετρακινηση.

            Αισθητικα

Το νεο μοντελο λοιπον, αισθητικα, θυμιζει κατι απο τις off road δυνατοτητες του παρελθοντος, ομως ειναι πιο «εκλεπτυσμενο» σχεδιαστικα. Το ορθογωνιο σχημα της περασμενης γενιας απεκτησε καμπυλες, τα φωτιστικα σωματα μικρυναν κατα πολυ -οπως προσταζει η εποχη-, με τις παραδοσιακες επτα γριλιες των Jeep να παραμενουν αγερωχες και χρωμιωμενες στο εμπροσθιο τμημα.
Η Jeep δεν… απαρνηθηκε χωρις λογο την σκληροπυρηνικη τετραγωνισμενη εικονα του Cherokee που το εκανε να μοιαζει πιο… απολιτιστο. Με τη νεα σχεδιαση, δεν πετυχαινεται μια πιο «ελιτιστικη» εμφανιση, δειγμα της πολυτελειας που περιμενει οδηγο και επιβατες στο εσωτερικο, αλλα και επιτυγχανονται μακραν καλυτερες επιδοσεις σε θεματα αεροδυναμικης, οπερ σημαινει καλυτερες καταναλωσεις και λιγοτεροι αεροδυναμικοι θορυβοι.

Και εσωτερικα, παρα τις παραπομπες στο Wrangler (η Jeep μας εχει συνηθισει σε easter eggs), δεν ειναι μονο ο πλουσιος εξοπλισμος που δινει εναν τονο πολυτελειας. Τα παντα, δειχνουν οτι προκειται για μια πιο εκλεπτυσμενη εκδοχη της Jeep. Σχεδιασμενο με απλοχερη χρηση μαλακων υλικων, ειναι ενα κομψο μειγμα απο χειροποιητες \”ρευστες\” φορμες, καινοτομες επιλογες χρωματων και υλικων υψηλης ποιοτητας, δεξιοτεχνια ακριβειας, κορυφαια τεχνολογια και χαρακτηριστικα ανεσης.
Η πολυτελεια και η εμφαση στη λεπτομερεια ειναι χαρακτηριστικα που κανουν το εσωτερικο του νεου Jeep Cherokee να ξεχωριζει απο την πρωτη στιγμη.Απο την πανοραμικη θεση του οδηγου αισθανεται κανεις να εχει τον απολυτο ελεγχο του δρομου, καθισμενος σε μια εξαιρετικα ανετη θεση οδηγησης, με μοναδικη ορατοτητα στο δρομο και στα οργανα του αυτοκινητου. Εσωτερικες επενδυσεις απο δερμα Nappa, ηλεκτρικα ρυθμιζομενο καθισμα οδηγου και θερμαινομενα και αεριζομενα καθισματα (οδηγου και συνοδηγου) περιλαμβανονται στον βασικο εξοπλισμο της εκδοσης Limited.

Ευφημο μνεια αξιζει το συστημα Uconnect με την HD οθονη αφης 8,4 ιντσων, οπου δεν συγκεντρωνονται μονο το στερεοφωνικο, το GPS και τα connected items (iPod, usb κλπ) αλλα και τα χειριστηρια του διζωνικου κλιματισμου.

                Πως παει;

Εκει που ειναι η μεγαλη διαφορα του νεου Cherokee παντως, ειναι στο δρομο. Το πλαισιο CUS-Wide ειναι… αλλου επιπεδου και το επιπεδο κυλισης θυμιζει γερμανικες λιμουζινες, ιδιαιτερα αν συνυπολογιστει και η αριστη δουλεια που εχει γινει στον τομεα της ηχομονωσης, στην ποιοτητα κυλισης τοσο εντος, οσο και εκτος δρομου.
Το αυτοφερομενο πλαισιο του οχηματος εχει ενισχυθει συγκριτικα, η εμπρος αναρτηση αποτελειται απο γονατα MacPherson με (αλουμινενια) ψαλιδια βασης και αντιστρεπτικη ραβδο, ενω πισω υπαρχει διαταξη τεσσαρων συνδεσμων και αντιστρεπτικη ραβδος.

Ο εξαιρετικος κινητηρας με τα 140 ps και το εξαταχυτο χειροκινητο κιβωτιο, ταιριαζει απολυτα με το Cherokee. Κινει με ανεση το μοντελο, πετυχαινοντας μικρες καταναλωσεις (4,6 δινει η Jeep, δεν μετρησαμε, με τερμα γκαζι, πανω απο 6,5 lt/100 km). Τα 35 κιλα ροπης απο τις 1.750 σ.α.λ. μολις, ειναι ενδεικτικα του γιατι το «πολιτισμενο» Cherokee δεν τα βρισκει ποτε σκουρα…

Στο βασικο εξοπλισμο διαθετει μεταξυ αλλων 9 αεροσακους, ESC, ETC, ERM, HAS, ζαντες 17″, χρωμιομενες ραγες οροφης, προβολεις ομιχλης, ψηφιακη ενδειξη πιεσης ελαστικων, αισθητηρες παρκαρισματος, cruise control, οθονη αφης 5″, διζωνικο κλιματισμο, δερματινο τιμονι. κ.α.

Η τιμη του νεου Cherokee που εχει μια γκαμα εκδοσεων και κινητηρων 2,0, 2,2 Mtj diesel και τον –θεϊκο- 3,2 V6 Pentastar βενζινης, ξεκινα απο τα 37.900 ευρω με οφελος αποσυρσης και επιδοτηση ανταλλαγης μεχρι και τα 67.800.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!