Στο TopSpeed.gr, το χουμε ξαναπει, αγαπαμε τα αυτοκινητα. Ολα τα αυτοκινητα. Αλλα, μερικες φορες, ακομη κι εμεις βγαινουμε απο τα ρουχα μας. Μια απο αυτες τις περιπτωσεις, ειναι το VLF Automotive Force 1 V10, το πρωτο supercar της εταιρειας VLF. Οχι μονο επειδη η εταιρεια αυτη σου ζηταει να πληρωσεις 238.500 ευρω για να παρεις ενα αυτοκινητο που ειναι αντιγραφη αλλων αυτοκινητων, αλλα και επειδη το τελικο αποτελεσμα ισοδυναμει με βιασμο στα ματια μας. Με εγκλημα κατα της ανθρωποτητας.
Ενταξει, δεν ειναι τοσο ασχημο. Δεν ειπε κανενας, ποτε…
Ωραιες οι υπερβολες (τις συνηθιζουμε, εδω στο TopSpeed.gr, γι\’ αυτο μας αγαπατε), αλλα το πραμα τουτο, εχει τουλαχιστον κατι καλο επανω του: Εναν 8,4 λιτρων V10 κινητηρα 745 ιππων \”ξηλωμενο\” απο το Dodge Viper. Το Force 1, ειναι πισωκινητο, εχει εξαρι χειροκινητο κιβωτιο ταχυτητων, σασι απο ανθρακονηματα, ζαντες 21 ιντσων με λαστιχα Pirelli P Zero. Κανει το 0-100 σε μολις 3 δευτερολεπτα και εχει τελικη 350 χαω.
Δες το ομως. Δες το καλα. Ενταξει, το πισω μερος ειναι αντιγραφη απο Viper, με ολιγη απο Audi και Aston Martin. Στο πλαϊ, θυμιζει Corvette και Viper. Και μπροστα… ειναι η αποθεωση. Οι τυποι, πηραν το καπο του Viper, τετραγωνισαν το φουσκωμα στο κεντρο και τοποθετησαν τους καθετους αεραγωγους, οριζοντια. Εβαλαν μικρα φωτιστικα σωματα (δεν μπορω να θυμηθω τι μου θυμιζουν), αεραγωγους και το οπτικο αποτελεσμα σε κανει να τρεχεις στο οφθαλμιατρειο επειγοντως.
Τι, νομιζες οτι τελειωσαμε; Στο εσωτερικο, που ειναι ολο ντυμενο με δερμα, αλκανταρα η σουεντ (και θυμιζει λιγο Veyron, λιγο 911 και πολλα ακομα), τοποθετησαν, πισω απο το τουνελ μεταδοσης, δυο… θηκες για σαμπανιες. Γιατι δεν υπαρχει τιποτα πιο πολυτιμο απο το κουβαλας τις σαμπανιες οταν κανεις βολτα με το supercar. Ισως να ειναι απο τις πιο ηλιθιες ιδεες στην ιστορια της αυτοκινησης.
Παρατηρησε τη θηκη για τις σαμπανιες. Γιατι, τιποτα δεν συγκρινεται με την αισθηση να ανοιγεις μια Cair (σιγα που μου θες και Dom Perignon) ΜΕΣΑ στο αυτοκινητο, οταν πιανεις τα 350.
Τουλαχιστον, θα παραχθει σε μολις 50 μοναδες.
Tip: Η εταιρεια VLF φτιαχτηκε απο τον πρωην σχεδιαστη της DB9, Henrik Fisker και το πρωην αφεντικο της GM, Bob Lutz. Ο πρωτος, βρισκεται στα δικαστηρια με την Aston Martin, επειδη η αυτοκινητοβιομηχανια ισχυριζεται πως ο Fisker κοπιαρε τα σχεδια της DB10.